اخبار تکنولوژی

آموزش رجیستر کردن S24 Ultra

گوشی گلکسی اس ۲۴ اولترا در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۳ یا اواخر دسامبر به طور رسمی رونمایی شد و به گفته سامسونگ در فوریه امسال وارد بازارهای جهانی خواهد شد. اگرچه تمامی مدل های گوشی سامسونگ سری S24 بالای ۶۰۰ دلار قیمت دارند اما خبری از عدم ثبت نام نیست. بنابراین می توانید پس از خرید S24 Ultra با خیالی آسوده آن را ثبت کنید. با ما همراه باشید تا نحوه ثبت نام S24 Ultra را یاد بگیرید.

قیمت خرید گوشی سامسونگ S24 Ultra

قیمتی که سامسونگ برای گوشی های گلکسی اس ۲۴، گلکسی اس ۲۴ پلاس و گلکسی اس ۲۴ اولترا در نظر گرفته است بین ۷۹۹ تا ۱۲۹۹ دلار خواهد بود که قیمت هر مدل بسته به رم و ظرفیت ذخیره سازی گوشی متفاوت است. بنابراین با این قیمت گوشی های سری گلکسی اس ۲۴ در رده گوشی های بالای ۶۰۰ دلار قرار می گیرند. طبق قانون که برای آیفون ها در نظر گرفته شده است، گوشی های بالای ۶۰۰ دلار نیازی به ثبت نام ندارند. اما به نظر می رسد این قانون فقط برای گوشی های اپل است و برای S24 Ultra صدق نمی کند.

نحوه رجیستر کردن گوشی S24 Ultra

S24 Ultra را ثبت کنید

قبل از هر چیز باید بدانید که برای فعال سازی موبایل خود به سیم کارت، گوشی و کد فعال سازی نیاز دارید. هنگام خرید گوشی، کد فعال سازی به صورت مستقیم در اختیار شما قرار می گیرد یا در جعبه قرار می گیرد. اگر قصد خرید گوشی دست دوم را دارید، باید از مالک قبلی بخواهید که مراحل دریافت کد ثبت نام را برای شما طی کند.

بهترین راه موجود برای ثبت نام S24 Ultra شامل استفاده از یک سیستم رسمی همتا است. برای پیگیری این فرآیند، ابتدا باید وارد وب سایت رسمی سیستم همتا شوید. در مرحله بعد باید با کد ملی یا شماره همراه خود ثبت نام کنید. در صفحه باز شده بر روی گزینه activation کلیک کنید. در صفحه باز شده باید شماره موبایل، کد IMEI و کد فعال سازی را وارد کنید. با استفاده از این چند مرحله ساده، مراحل ثبت تلفن همراه شما در سیستم های معروفی مانند همتا تکمیل می شود.

راه های دیگری برای ثبت S24 Ultra وجود دارد. اگر قصد خرید گوشی سامسونگ S24 Ultra را دارید می توانید از برنامه هتا نیز استفاده کنید. به عبارتی اگر علاقه ای به استفاده از سایت ندارید، مجموعه همتا نرم افزار استثنایی را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده است. با استفاده از نرم افزار انحصاری این سازمان می توانید به راحتی گوشی سامسونگ خود را رجیستر کنید.

برای ثبت S24 Ultra، برنامه Heta را روی دستگاه خود نصب کنید. پس از اتمام نصب، وارد برنامه شوید. گزینه های زیادی را می توان در صفحه اول این ابزار مشاهده کرد. بر روی گزینه activator کلیک کنید. در مرحله بعد باید شماره موبایل و شناسه IMEI گوشی را وارد کنید. اگر همه چیز خوب باشد، برنامه کد فعال سازی دستگاه را می خواهد. پس از وارد کردن کد فعال سازی مراحل فعال سازی و ثبت نام به پایان می رسد.

یکی دیگر از راه های محبوب برای ثبت نام پس از خرید گوشی S24 Ultra استفاده از کد دستوری است. اگر به اینترنت دسترسی ندارید و نمی توانید از خدمات برنامه یا سیستم همتا به همتا استفاده کنید، استفاده از کد دستوری نتایج مطلوب را در اختیار شما قرار می دهد. کد دستوری سیستم همتا به همتا برای ساده سازی فرآیند انجام برخی فعالیت ها مانند رجیستری طراحی شده است.

برای استفاده از این روش ابتدا باید به کد دستوری ۷۷۷ ستاره مربع متصل شوید. گزینه ۲ را انتخاب کرده و وارد حالت فعال کننده شوید. در سه مرحله بعدی باید کد IMEI، شماره موبایل و کد فعال سازی را با دقت وارد کنید. با انجام این چند مرحله ساده، مراحل ثبت نام در سامانه همتا به همتا کامل می شود.

هزینه ثبت نام S24 Ultra

S24 Ultra را ثبت کنید

ثبت نام تلفن همراه برای کاربران نهایی رایگان است. این بدان معناست که مهم نیست چه تلفن همراهی را می خواهید بخرید، در هر صورت به عنوان یک کاربر نهایی نیازی به پرداخت هزینه اضافی ندارید. زیرا این هزینه ها به عنوان هزینه های گمرکی شناخته می شود و به عهده واردکننده است که این مبلغ را در سود فروش خود لحاظ خواهد کرد.

حال اگر فروشنده برای ارائه کد ثبت نام گوشی یا کد فعال سازی از شما هزینه اضافی درخواست کرد، بدانید که مشکلی وجود دارد. زیرا هزینه های لازم برای دریافت کد فعال سازی و ثبت دستگاه در سامانه های معروف و معروفی مانند همتا توسط شرکت های فعال در این زمینه پرداخت می شود. یعنی شرکت های واردکننده تلفن همراه و سازمان های بزرگ هزینه اولیه را پرداخت کرده و کد فعال سازی را دریافت می کنند. همچنین عدم وجود کد فعال سازی به معنای وجود نقص در سیستم همتا یا ثبت نشدن مشخصات دستگاه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا