اخبار تکنولوژی

هارد ریست آیفون ۸ و ۸ پلاس – Hard Reset

آموزش هارد ریست آیفون ۸ و ۸ پلاس – هارد ریست

برای انجام هارد ریست در آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس باید از روش متفاوتی نسبت به نسخه های قبلی سری آیفون اپل استفاده کرد. هدف از این مقاله آموزش هارد ریست آیفون ۸ و ۸ پلاس (Hard Reset) است.

اگر هنگام استفاده از آیفون یا آی پد اپل و فشار دادن دکمه های فیزیکی و لمس صفحه نمایش، دستگاه به طور ناگهانی یخ زد یا یخ زد، باید از هارد ریست استفاده کنید. در نسخه‌های قدیمی‌تر سری آیفون‌های اپل، می‌توانید با فشار دادن همزمان دکمه‌های پاور و هوم، دستگاه را مجددا راه‌اندازی کنید.

در آیفون ۷ و ۷ پلاس روش دیگری از هارد ریست (Hard Reset) دستگاه ارائه شد که در مقاله “Hard Reset iPhone 7 and 7 Plus; چگونه آیفون ۷ را هارد ریست کنیم؟” این روش آموزش داده شده است. اکنون برای آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس روش متفاوتی برای هارد ریست کردن گوشی وجود دارد که برای این منظور هدف این مقاله آموزش نحوه هارد ریست کردن آیفون ۸ و ۸ است. Plus (Hard Reset). در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از بخش های شرح داده شده، می توانید با کارشناسان مربوطه تماس گرفته و از آنها راهنمایی دقیق تری بخواهید.

تلفن های همراه با تخفیف ویژه Mebit را بررسی کنید: قیمت گوشی

نحوه هارد ریست کردن آیفون ۸ و ۸ پلاس (هارد ریست)

برای هارد ریست آیفون ۸ و ۸ پلاس (هارد ریست)، باید موارد زیر را انجام دهید:

  • دکمه افزایش صدا را فشار داده و سریع رها کنید.
  • دکمه کاهش صدا را فشار داده و سریع رها کنید.
  • دکمه پاور را فشار داده و نگه دارید تا لوگوی اپل ظاهر شود.

آیفون ۸ و ۸ پلاس اپل به این ترتیب هارد ریست می شوند. توجه داشته باشید که برخلاف حالت عادی خاموش کردن دستگاه، در این حالت پنجره کشویی برای انتخاب گزینه “Shutdown” دیگر ارائه نمی شود و لوگوی اپل به صورت خودکار نمایش داده می شود و دستگاه راه اندازی مجدد می شود.

نتیجه

بر اساس مشاهدات، این مقاله نحوه تنظیم مجدد آیفون ۸ و ۸ پلاس (Hard Reset) را آموزش داده است. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از بخش های شرح داده شده، می توانید با کارشناسان مربوطه تماس گرفته و از آنها راهنمایی دقیق تری بخواهید.

فروشگاه اینترنتی کافه نیوز

خرید موبایل و لوازم جانبی از سایت کافه نیوز می تواند بهترین انتخاب و راه حل باشد; زیرا موبیت برای تمامی محصولات خود هولوگرام و برچسب مخصوص در نظر گرفته و با گارانتی معتبر و طولانی مدت تحویل می دهد. بنابراین اصالت کالا را برای شما آسان می کند و محصولات با کیفیتی را در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین می توانید با خرید گوشی موبایل از سایت موبیت تجربه خوشایندی را برای خود رقم بزنید و در روند خرید با مشکل مواجه نشوید.

پیشنهادات ویژه Mebit

لیست قیمت گوشی شیائومیمقایسه مشخصات تلفن همراه Mi، Poco و Redmi، سوالات، بررسی ها، عکس ها، نظرات و آنچه برای خرید گوشی شیائومی نیاز دارید.

لیست قیمت گوشی های سامسونگ مشخصات تلفن همراه A، M، S و Note، سوالات، بررسی ها، عکس ها، نظرات و آنچه باید بخریم گوشی های هوشمند شما به سامسونگ نیاز دارید.

لیست قیمت آیفون مشخصات گوشی موبایل سری آیفون ۱۱، ۱۲، ۱۳ و پرو، سوالات، نقدها، عکس ها، نظرات و خرید گوشی های هوشمند شما به یک آیفون نیاز دارید.

لیست قیمت گوشی نوکیا نوکیا از طرح ها و مدل های مختلف به علاوه نظرات، عکس ها، بررسی ها و آنچه برای خرید گوشی های هوشمند شما به یک نوکیا نیاز دارید.

خرید لوازم جانبی موبایل | محافظ شیشه و صفحه نمایش، قاب، کیف و کیف هوشمند، هندزفری، هدفون و هدست، شارژر، کابل، کارت حافظه و هدست واقعیت مجازی.

خرید اینترنتی هندزفری، هدفون و ایرفون بی سیم و سیمی با ضمانت اصالت کالا و سلامت فیزیکی به همراه قیمت و مشخصات روز گوشی بلوتوث

خرید می کند پاور بانک و شارژرهایی با Remax، Xiaomi، Energizer، TSCO، Anker، Baseus، Verity، Romos…

خرید شیشه گوشی بهترین انواع محافظ صفحه گوشی، سرامیک، فول چسب و محافظ لنز دوربین و …. برای تمام برندهای دستگاه های تلفن همراه در بازار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا