اخبار تکنولوژی

چگونه سین اینستاگرام را برداریم؟

چگونه سین اینستاگرام را برداریم؟ اگر نمی‌خواهید کاربران اینستاگرام بدانند که پیام‌های خصوصی‌شان را خوانده‌اید، آموزش غیرفعال کردن دایرکت صحنه اینستاگرام را در کافه نیوز دنبال کنید.

اینستاگرام برای اینکه کنترل بیشتری روی پیام های دایرکت خود داشته باشد، اخیرا قابلیت های جدیدی را به این قسمت اضافه کرده است که از جمله آنها می توان به امکان ویرایش پیام های مستقیم و پین کردن چت های مهم اشاره کرد. اما یک ویژگی جدید دیگر وجود دارد که شاید بسیاری از کاربران اینستاگرام منتظر آن بوده اند: خاموش کردن سین دایرکت !

هدف اینستاگرام از قابل مشاهده کردن پیام این بود که طرف مقابل بداند که شما پیام او را دیده اید. اما همه این ویژگی را دوست نداشتند. برخی از مردم نمی خواهند دیگران بدانند که پیام آنها خوانده شده است. به خصوص زمانی که مشغول هستند یا برای پاسخگویی به زمان و فکر بیشتری نیاز دارند. همچنین اگر طرف مقابل ببیند که پیامش ارسال شده و پاسخی دریافت نکرده است، ممکن است نگران یا ناراحت شود.

به هر حال اینستاگرام با آپدیت جدید این مشکل را برطرف کرده است.

برای خاموش کردن سین دایرکت اینستاگرام، این مراحل را طی کنید

  • ابتدا اپ Instagram  را باز کنید و با لمس آیکون پروفایل در گوشه پایین سمت راست، به صفحه پروفایل خود بروید.
  • سپس منوی سه‌خطی در گوشه بالای سمت راست را بزنید تا وارد بخش Settings and privacy شوید.
  • در این صفحه، کمی به پایین بروید تا منوی Messages and story replies را ببنید و وارد آن شوید.
  • در نهایت روی Show read receipts ضربه بزنید و Read receipts را خاموش کنید.

با این کار دیگران متوجه نمی شوند که پیام های آنها توسط شما خوانده شده است و پیام های دایرکت آنها فقط به صورت ارسالی نشان داده می شود.

اما نکته مهم این است که از این به بعد شاهد مشاهده استریم های خود توسط سایر کاربران نخواهید بود. یعنی این تغییرات به صورت دوطرفه اعمال می شود.

حال اگر می خواهید سین دایرکت را فقط برای یک کاربر خاص خاموش کنید، به قسمت Directs رفته و پس از وارد شدن به چت مربوطه، روی نام آن کاربر در بالای صفحه ضربه بزنید.

سپس روی Privacy & security  ضربه بزنید و Read receipts را خاموش کنید.

blank

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا