اخبار تکنولوژی

بهترین روش آموزش زبان با هوش مصنوعی

شاید نسبت به یادگیری زبان سرخورده شده باشید و به این فکر کنید که شاید هیچوقت نتوانید زبان را آنطور که انتظار دارید یاد بگیرید. ولی خبر خوب اینه که دنیا تغییر کرده!

تغییرات جدید در روش‌های آموزش زبان با بهره‌گیری از هوش مصنوعی و فناوری‌های پیشرفته نه تنها نحوه‌ی یادگیری زبان را تغییر داده، بلکه به عنوان یک انقلاب در حوزه‌ی آموزش شناخته می‌شوند. این تحولات باعث به وجود آمدن یک نسل جدید از اپلیکیشن‌ها و پلتفرم‌های آموزش زبان شده است که توانایی شخصی‌سازی و تعامل بیشتری با زبان آموز را دارند.

در بین نسل جدید پلتفرم های آموزش زبان، واژ (Vaazh) به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان با استفاده از هوش مصنوعی هم اکنون در دسترس است. این اپ با بهره‌گیری از آخرین متدهای هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، توانسته است یک تجربه‌ی یادگیری زبان منحصر به فرد و بسیار کارآمد را فراهم کند.

خب ویژگی اصلی اپلیکیشن آموزش زبان واژ این هست که آموزش رو برای خود فرد میسازه. در واقع شما با یک سری آموزش های از پیش تعیین شده سروکار ندارید و چیزی که مقابلتون هست دقیقا متناسب با سطح زبان و سلیقه ی شما طراحی شده. ویژگی دوم واژ اینه که بهتون امکان مکالمه ی صوتی میده و میتونید مستقیم باهاش صحبت کنید. و البته بزرگترین ویژگی واژ داشتن حافظه هست. به این شکل که واژ دقیقا میدونه در گذشته چه کلماتی رو شما بلد نبودید و همین باعث میشه توی گفتگوش با شما دائم از اون کلمات استفاده کنه و به صورت خودکار خودش میفهمه که چه زمانی شما اون کلمه رو یاد می گیرید.

images_1702301506_65770f4234c7a.jpg

برای شروع استفاده ی رایگان از واژ کافی هست به سایت اصلی آن به آدرس vaazh.com مراجعه کنید و یا از طریق پلی استور یا استورهای داخلی دریافتش کنید. نسخه ی آیفون واژ هم در سایتش موجود هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا