اخبار تکنولوژی

آیفون ۱۵ پرو را می‌توان به عنوان رایانه شخصی استفاده کرد!

استفاده از آیفون ۱۵ پرو به عنوان کامپیوتر

آیفون ۱۵ پرو یکی از محصولات جدید و پرچمدار شرکت محبوب اپل است که به تازگی در کنار دیگر محصولات جدید این شرکت معرفی شده است. گوشی جدید سری آیفون ۱۵ یک ویژگی کلیدی دارد که سال هاست در گوشی های اندرویدی دیده می شود. این قابلیت جدی، پورت USB-C است که جایگزین پورت لایتنینگ شده و امکانات جدیدی را در اختیار کاربران قرار می دهد. از جمله مواردی که این پورت ارائه می دهد حالت DeX یا دسکتاپ است که به کاربر اجازه می دهد از گوشی خود به عنوان یک کامپیوتر شخصی استفاده کند.

پورت USB-C آیفون ۱۵ پرو نسبت به درگاه لایتنینگ مزایایی دارد، از جمله انتقال سریعتر و قدرت بیشتر. شایان ذکر است که آیفون‌های دارای پورت لایتنینگ فقط می‌توانند صفحه نمایش را به یک نمایشگر بزرگ‌تر منعکس کنند، در حالی که USB-C دنیایی از امکانات را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد و آن‌ها را به یک دنیای کاملاً جدید باز می‌کند. بنابراین کاربران می توانند با لذت بیشتری فیلم ها و بازی های مورد علاقه خود را تماشا کنند و تجربه هیجان انگیزی را برای خود فراهم کنند.

آیفون ۱۵ پرو از تراشه قدرتمند و خارق‌العاده A17 Bionic استفاده می‌کند که یک چیپست بسیار سریع در دنیای پردازنده‌ها به حساب می‌آید. این می تواند خبر خوبی برای گیمرها و گیمرهای حرفه ای باشد زیرا آنها می توانند بازی های مورد علاقه خود را با سرعتی فوق العاده انجام دهند و بهترین تجربه ممکن را برای خود و دوستان خود ایجاد کنند. آنها همچنین می توانند با استفاده از کابل USB-C گوشی خود را به یک مانیتور خارجی متصل کرده و خود را در دنیای بازی خود غرق کنند.

یکی از کاربران آیفون ۱۵ پرو ویدئویی منتشر کرد که نشان می داد از گوشی خود به عنوان رایانه رومیزی استفاده می کند. کاربر iPhone 15 Pro خود را به مانیتور Apple Display Studio متصل کرد و از نسخه آزمایشی برنامه infiniteX2P استفاده کرد که عمدتاً برای iPad طراحی شده است و به تبلت اجازه می دهد به یک صفحه نمایش خارجی متصل شود و چندین برنامه را به طور همزمان در ویندوز اجرا کند. به دویدن تغییر کرد در این ویدیو همچنین مشاهده می کنیم که کاربر مذکور در تنظیمات خود از تجربه دسکتاپ لذت می برد و حس متفاوتی را برای خود ایجاد می کند.

بدون شک با اتصال آیفون ۱۵ پرو به صفحه نمایش بزرگتر، همه چیز به خوبی و بدون تاخیر پیش نمی رود. اما خوشبختانه پس از چند بهینه سازی می توان میزان تاخیر را به حداقل رساند و یا به طور کامل از بین برد. بر این اساس می توان گفت که حتی اگر آیفون ۱۵ پرو از حالت چند وظیفه ای دسکتاپ پشتیبانی نمی کند، این توسعه دهنده به ما نشان می دهد که آیفون ۱۵ پرو به طور کامل قادر به نمایش تجربه ای شبیه به macOS بر روی صفحه نمایش است.

از این گذشته، تراشه‌های آیفون و تراشه‌های مک از DNA یکسانی استفاده می‌کنند. در نتیجه، استفاده از آیفون ۱۵ پرو برای محاسبات معمولی و هر بار عملکرد عالی، کاملا منطقی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا