اخبار تکنولوژی

خواندن پیام های مسدود شده در ایفون

خواندن پیام های مسدود شده در ایفون چگونه است؟ ابتدا اجازه دهید در مورد توانایی بازیابی پیام های متنی مسدود شده در آیفون صحبت کنیم. خب جواب این سوال منفی است. چرا؟ زیرا وقتی شخصی را مسدود می کنید، هیچ تماس تلفنی یا پیامی از او دریافت نخواهید کرد. برخلاف برخی از گوشی های اندرویدی، هیچ پوشه بازیابی اطلاعات قفل شده ای در آیفون وجود ندارد. به گفته یکی از کاربران، “بدیهی است، اگر هنوز پیامی دریافت می کنید، به این معنی است که مخاطب شما مسدود نشده است.”

خواندن پیام های مسدود شده در ایفون

ممکن است فکر کنید که برای بازیابی پیام های مسدود شده در آیفون به نرم افزار بازیابی اطلاعات نیاز دارید و می تواند به شما کمک کند اطلاعات خود را بازگردانید. این یک امکان واقعا وسوسه انگیز است، اما در واقع بی ارزش است. متاسفانه هیچ راهی برای بازیابی پیام های مسدود شده در آیفون وجود ندارد. اما اگر می خواهید پیامک حذف شده ای را که قبل از مسدود کردن مخاطب دریافت کرده اید بازیابی کنید، قسمت سوم این مقاله به شما کمک خواهد کرد.

اگر می‌خواهید دوباره پیام‌هایی را از طرف شخصی که مسدود کرده‌اید دریافت کنید، می‌توانید آن‌ها را در لیست مخاطبین خود از بلاک خارج کنید. نحوه انجام این کار به شرح زیر است:

مرحله ۱: به تنظیمات (Settings) بروید. بعد به پایین صفحه بروید و آیکن Phoneرا پیدا کنید.

مرحله ۲: قسمت Blocking & Identification (بلاک کردن و شناسایی) را انتخاب کنید. در این قسمت می توانید لیست مخاطبین بلاک شده را مشاهده نمایید.

blank

مرحله ۳: روی گزینه Edit ضربه بزنید یا صفحه را به سمت چپ بکشید تا مخاطب رفع بلاک شود. به این ترتیب می توانید دوباره از آن شماره پیام دریافت کنید.

blank

اگر می خواهید پیامهایی را که حذف کرده اید قبل از مسدود کردن مخاطب یا پیام های حذف شده به طور کلی بازیابی کنید ، می توانید حتی بدون نیاز به تهیه نسخه پشتیبان از بهترین نرم افزار بازیابی اطلاعات آیفون استفاده کنید. کار را به راحتی انجام دهید.

به طور خلاصه، هیچ راهی برای بازیابی پیام های مسدود شده در آیفون وجود ندارد. اگر نمی خواهید پیام های خوانده نشده خود را از دست بدهید، مخاطبان خود را مسدود نکنید. اگر برای مدتی حوصله خواندن پیام های کسی را ندارید، فقط آنها را نادیده بگیرید. امیدواریم این پست برای شما مفید بوده باشد. اگر واقعاً دلتان برای کسی تنگ شده و می‌خواهید بدانید چه پیام‌هایی برای شما ارسال کرده است، شاید بهترین کار دیدن آن پیام‌ها در تلفن او باشد. احمقانه به نظر می رسد، اما کار می کند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا