اخبار تکنولوژی

آموزش آپدیت آیفون (۰ تا ۱۰۰ نحوه بروز رسانی سیستم عامل آیفون)

آپدیت آیفون و آپدیت سیستم عامل iOS

برای نصب آپدیت سیستم عامل iOS روی آیفون و آیپد اپل از دو روش می توان استفاده کرد. روش اول از حالت بی سیم و روش دوم از برنامه iTunes استفاده می کند. که در ادامه توضیح خواهیم داد.

در این مقاله نحوه به روز رسانی سیستم عامل iOS را با دو روش وایرلس و iTunes یاد می گیریم. و این سوال در مورد نحوه به روز رسانی آیفون و راه حل های آن است که دغدغه بسیاری از کاربران برای جستجوی روش آپدیت است و برای این کار از دو روش مختلف استفاده کردیم که قبلا ذکر شد. یکی از این روش ها روش بی سیم (کاملا مستقل و بدون نیاز به ابزارهای دیگر) و روش بعدی روش سیمی (با استفاده از رابط کامپیوتر و برنامه iTunes) است.

تلفن های همراه با تخفیف ویژه Mebit را بررسی کنید: قیمت گوشی

آپدیت و آپدیت آیفون iOS بي سيم

قبل از شروع فرآیند به‌روزرسانی، باید از اطلاعات دستگاه نسخه پشتیبان تهیه شود. بنابراین در صورت بروز مشکل می توان از این فایل پشتیبان برای بازیابی اطلاعات استفاده کرد.

(آیفون یا آیپد باید به یک شبکه اینترنتی پرسرعت و پایدار وصل باشند. توجه داشته باشید که به روز رسانی سیستم عامل آیفون با این روش، حجم اینترنت را مصرف می کند.)

۱-به قسمت تنظیمات بروید

۲- گزینه General را انتخاب کنید

۳- گزینه به روز رسانی نرم افزار را انتخاب کنید

۴- و دوباره گزینه Download and Install را انتخاب کنید

۵- صبر کنید تا دانلود آپدیت کامل شود.

۶-سپس گزینه Install را انتخاب کرده و تپ کنید

۷- در صورت درخواست رمز باید وارد شود.

۸- منتظر بمانید تا فرآیند به روز رسانی سیستم عامل کامل شود و راه اندازی مجدد شود

آپدیت و آپدیت آیفون iOS با استفاده از برنامه iTunes (iTunes)

برای به روز رسانی آیفون و آی او اس از طریق برنامه iTunes، باید موارد زیر را انجام دهید:

قبل از شروع فرآیند به‌روزرسانی، باید از اطلاعات دستگاه نسخه پشتیبان تهیه شود. بنابراین در صورت بروز مشکل می توان از این فایل پشتیبان برای بازیابی اطلاعات استفاده کرد.

(در مرحله اول باید آخرین برنامه iTunes دانلود و بر روی کامپیوتر نصب شود. برای مشاهده صفحه دانلود ابزار مشخص شده بر روی این قسمت کلیک کنید. در تمام مراحل کامپیوتر میانی باید به اینترنت متصل باشد).

۱- تلفن همراه باید با نصب برنامه iTunes از طریق کابل رابط مناسب به کامپیوتر متصل شود. و iTunes را اجرا کنید.

۲- روی گزینه Summary کلیک کنید

۳-و سپس گزینه Check for Update را انتخاب کنید.

۴- بر روی گزینه Download and Update کلیک کنید.

نکته: در این مرحله از حجم اینترنت برای دانلود آپدیت ها استفاده می شود.

۵- در صورت نیاز رمز عبور باید وارد شود.

۶- منتظر بمانید تا مراحل دانلود و نصب سیستم عامل iOS به پایان برسد و دستگاه ریبوت شود.

نتیجه

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله روش های به روز رسانی سیستم عامل آیفون و آی او اس آموزش داده می شود که سعی می کنیم با توضیح و توضیح مختصری شما را با این اصول و روش ها آشنا کنیم. امیدواریم مورد توجه کاربران قرار گیرد.

فروشگاه اینترنتی کافه نیوز

خرید موبایل و لوازم جانبی از سایت کافه نیوز می تواند بهترین انتخاب و راه حل باشد; زیرا موبیت برای تمامی محصولات خود هولوگرام و لیبل مخصوص در نظر گرفته و آنها را با گارانتی معتبر و طولانی مدت عرضه می کند. بنابراین اصالت کالا را برای شما آسان می کند و محصولات با کیفیتی را در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین می توانید با خرید گوشی موبایل از سایت موبیت تجربه خوشایندی را برای خود رقم بزنید و در روند خرید با مشکل مواجه نشوید.

پیشنهادات ویژه Mebit

لیست قیمت گوشی شیائومیمقایسه مشخصات تلفن همراه Mi، Poco و Redmi، سوالات، بررسی ها، عکس ها، نظرات و آنچه برای خرید گوشی شیائومی نیاز دارید.

لیست قیمت گوشی سامسونگ مشخصات تلفن همراه A، M، S و Note، سوالات، بررسی ها، عکس ها، نظرات و آنچه باید بخریم گوشی های هوشمند شما به سامسونگ نیاز دارید.

لیست قیمت آیفون مشخصات گوشی موبایل سری آیفون ۱۱، ۱۲، ۱۳ و پرو، سوالات، نقدها، عکس ها، نظرات و خرید گوشی های هوشمند شما به یک آیفون نیاز دارید.

لیست قیمت گوشی نوکیا نوکیا از طرح ها و مدل های مختلف به علاوه نظرات، عکس ها، بررسی ها و آنچه برای خرید گوشی های هوشمند شما به یک نوکیا نیاز دارید.

خرید لوازم جانبی موبایل | محافظ شیشه و صفحه نمایش، قاب، کیف و کیف هوشمند، هندزفری، هدفون و هدست، شارژر، کابل، کارت حافظه و هدست واقعیت مجازی.

خرید اینترنتی هندزفری، هدفون و ایرفون بی سیم و سیمی با ضمانت اصالت کالا و سلامت فیزیکی به همراه قیمت و مشخصات روز گوشی بلوتوث

خرید می کند پاور بانک و شارژرهایی با Remax، Xiaomi، Energizer، TSCO، Anker، Baseus، Verity، Romos…

خرید شیشه گوشی بهترین انواع محافظ صفحه گوشی، سرامیک، فول چسب و محافظ لنز دوربین و …. برای تمام برندهای دستگاه های تلفن همراه در بازار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا