اخبار تکنولوژی

iOS 17.1.1 برای حل مشکلات ویجت آب و هوا و شارژ بی‌سیم عرضه می‌شود!

بهبود در iOS 17.1.1

از زمان معرفی سری آیفون ۱۵ و معرفی iOS 17، بسیاری از کاربران نگرانی های خود را در مورد مسائل مختلف به خصوص در مورد آیفون ۱۵ پرو و ​​آیفون ۱۵ پرو مکس بیان کرده اند. خوشبختانه اکثر این مشکلات را می توان با نصب یک iOS به روز شده حل کرد و تجربه ای دلپذیر را به ارمغان آورد. به روز رسانی iOS 17.1.1 در حال حاضر در حال انتشار است و به چندین مورد از نگرانی ها و مشکلات گزارش شده رسیدگی می کند. بنابراین، اگر شما نیز با آیفون خود با مشکل مواجه هستید، می توانید با به روز رسانی سیستم عامل خود به سرعت تمامی این مشکلات را برطرف کنید.

مشکل شارژ بی سیم

همانطور که توسط ۹to5Mac گزارش شده است، iOS 17.1.1 مشکلات شارژ بی سیم و بارش برف اخیرا کشف شده را برطرف می کند و به عملکرد بهتر گوشی کمک می کند. این آپدیت که در ۲۵ اکتبر منتشر شد، ویژگی های جدیدی مانند Air Drop و Apple Music را به همراه دارد و کاملاً توجه کاربران را به خود جلب کرده است. مالکان BMW اخیراً گزارش داده اند که تراشه NFC آیفون ۱۵ آنها پس از استفاده از پد شارژ بی سیم خودرو دچار مشکل شده است و باعث شده اپل تلاش کند تا این مشکل را برطرف کند. به این ترتیب، اگر شما نیز با این مشکل مواجه هستید، توصیه می کنیم که آیفون خود را در اسرع وقت آپدیت کنید.

مشکلات ویجت آب و هوا و رفع آن با iOS 17.1.1

مشکل دیگری که با به روز رسانی سیستم عامل به iOS 17.1.1 حل خواهد شد، مشکل ویجت آب و هوا است. در واقع، ویجت صفحه قفل آب و هوای اپل با یک نماد فایل نسبتاً غیرعادی ظاهر می‌شود، و اگرچه مشکلی نیست، اما می‌تواند کمی آزاردهنده باشد. اما باید بگوییم که جای نگرانی نیست زیرا راه حلی در راه است و آپدیت iOS 17.1.1 این مشکل را به طور کامل حل خواهد کرد. به طور کلی، از زمانی که آیفون های جدید به دست کاربران رسید، مردم شروع به شکایت از مشکلات مختلف آیفون ۱۵ کردند.

رفع مشکلات iOS 17.1.1

خبر خوب این است که برخی از مشکلات مانند وضوح تصویر با iOS 17.1.1 به طور کامل بهبود یافته است، اما مشکلات اتصال وای فای همچنان مورد توجه است که امیدواریم به زودی حل شود. به نظر می رسد اپل در حال آماده شدن برای انتشار یک ترفند در قالب iOS 17.2 است که در حال حاضر راه خود را به توسعه دهندگان و کاربران بتا عمومی باز کرده است. به گفته اپل، نسخه بتا شامل پیشرفت های مورد انتظار در اتصال WiFi است و پیشرفت های قابل توجهی در این زمینه ارائه می دهد.

نتیجه

شرکت محبوب اپل در حال ارائه به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری است که شامل اصلاح‌هایی برای شارژ بی‌سیم و باگ برفی که اخیراً کشف شده با iOS 17.1.1، همراه با ویژگی‌های جدید Air Drop و Apple Music است. اپل همچنین روی iOS 17.2 و برنامه جدید Journal برای آیفون کار می کند که پیشرفت های قابل توجهی را برای کاربران به ارمغان می آورد. در واقع، این به‌روزرسانی‌ها باگ‌های آیفون شما را برطرف می‌کنند، از جمله:

  • در موارد نادر، Apple Pay و سایر ویژگی‌های NFC ممکن است پس از شارژ بی‌سیم در خودروهای خاص، در آیفون ۱۵ در دسترس نباشند.
  • ویجت صفحه قفل آب و هوا ممکن است نماد دانه برف را به درستی نمایش ندهد.

بنابراین، اگر شما هم در آیفون خود با این مشکلات مواجه هستید، به شما پیشنهاد می کنیم که آپدیت iOS 17.1.1 را دریافت کنید تا بتوانید همیشه از بهترین عملکرد گوشی لذت ببرید و با خطاهای آزاردهنده مواجه نشوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا