اخبار تکنولوژی

اولین تصاویر از Samsung Galaxy A55 (Galaxy A55) به بیرون درز کرد.

اولین تصاویر از سامسونگ گلکسی A55 فاش شد که طراحی آن را نشان می دهد. می توانیم گلکسی A55 را سلطان گوشی های میان رده در سال ۲۰۲۴ بدانیم.

تصاویر رندر بر اساس فایل های CAD گوشی سامسونگ گلکسی A55 فاش شده است که ممکن است طراحی این گوشی مورد انتظار را آشکار کند. اول از همه باید بگوییم که این گوشی شبیه به نسل قبلی خود یعنی گلکسی A54 است. این صفحه نمایش تخت ارائه می دهد، یک سوراخ دایره ای در بالای آن مسئول قرار دادن دوربین سلفی است و در پشت قاب سه سنسور دوربین مستقیماً روی قاب گوشی قرار دارند.

البته تفاوت‌های قابل توجهی هم بین این دو مدل وجود دارد. فریم نسل جدید گوشی میان‌رده سامسونگ مسطح شده است؛‌ طرحی که ما از اکثر گوشی‌های هوشمند سامسونگ برای سال ۲۰۲۴ انتظار داریم.

blank

فریم جانبی سمت راست گوشی از دکمه پاور و کلیدهای تنظیم صدا میزبانی می‌کند. اما فریم سمت چپ فاقد هرگونه اسلات یا دکمه‌ای است. در زیر دستگاه هم مطابق انتظار پورت USB-C، میکروفون و اسپیکر قرار گرفته و اسلات سیم کارت هم همراه میکروفون ثانویه در بالای قاب است. روی این فریم همچنین خطوط آنتن نیز تعبیه شده که از جنس فلز خواهد بود.

مشخصات فنی سامسونگ گلکسی آ ۵۵

آنطور که منابع می‌گویند، گوشی گلکسی A55 سامسونگ به یک نمایشگر ۶.۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی مجهز است. ضخامت بدنه هم ۸.۲ میلی‌متر خواهد بود، ولی وزن آن نامشخص است. انتظار می‌رود گلکسی ای ۵۵ سامسونگ از چیپست اگزینوس ۱۴۸۰، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و شارژ ۲۵ واتی بهره‌مند باشد. انتظار می‌رود با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی رسمی، اطلاعات بیشتری از آن فاش شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا