شبکه های اجتماعی

کلیپ ساز های معروف اینستاگرام

کلیپ ساز های معروف اینستاگرام کدام است؟ ایجاد یک ویدیوی جذاب برای اینستاگرام چه پست شخصی و چه پست تبلیغاتی و یا ارائه محصولات و خدمات یکی از مواردی است که به جذب فالوور اینستاگرام شما کمک می کند و باعث جذابیت و دیده شدن صفحه اینستاگرام شما می شود.

اگرچه بسیاری از طراحان ترجیح می دهند از سیستم یا لپ تاپ و برنامه هایی مانند After Effect و Adobe Premiere برای ویرایش و ویرایش کلیپ ها و فیلم ها استفاده کنند، اما بسیاری ترجیح می دهند با همان گوشی اندروید یا IOS فیلم ضبط کنند. آن را باز کرده و ویرایش کنید، جلوه های صوتی یا گرافیکی اضافه کنید، واترمارک یا لوگوی خود را روی آن قرار دهید و…

بهترین برنامه های کلیپ ساز های معروف اینستاگرام

در اینجا برخی از قدرتمندترین برنامه های ویرایش ویدیو در اندروید را معرفی می کنیم:

۱٫ VideoShow

یکی از قدرتمندترین برنامه های ویرایش و ویرایش ویدیو اندروید است، قابلیت افزودن متن و استیکر، افزودن موسیقی و صدا، تنظیم و تغییر سرعت و چرخش و تمامی انتقال های متحرک در این برنامه موجود است.

۲٫ Splice

همگام سازی موزیک با ویدیو، درج متن، برش و ترکیب ویدیوها از ویژگی های خوب این برنامه است.

۳٫ Adobe Premiere Rush

این برنامه برای ویرایش و میکس ویدیو نیز مناسب است اما در مقایسه با دو برنامه قبلی ظاهر حرفه ای و سخت تری دارد.

کلیپ ساز های معروف اینستاگرام 132

۴٫ Magisto

این برنامه اندرویدی یکی از بهترین ها در نوع خود برای ساخت کلیپ و ویدئو برای اینستاگرام و شبکه های اجتماعی به خصوص با فرمت های مختلف آماده برای هر موضوعی از مشاوران املاک گرفته تا عروسی و محصولات و خدمات مختلف می باشد.

۵٫ InShot

این برنامه نیز یکی از قویترین و محبوب ترین برنامه ها در زمینه طراحی و ویرایش کلیپ برای اینستاگرام است و امکانات و خصوصیات بسیار جالبی دارد که البته مخصوص سیستم عامل IOS است.

۶٫ Kinemaster

۷٫ Magisto Smart Video Editor

۸٫ PowerDirector

با توجه به تصویر محور بودن اینستاگرام، ساخت کلیپ اینستاگرام حرفه ای یکی از گزینه هایی است که می تواند به جذب مخاطب و فالوور بیشتر کمک شایانی کند.

بسیاری از مردم فکر می کنند که ساخت یک ویدیو حرفه ای در اینستاگرام به مهارت و تجربه زیادی نیاز دارد و به تنهایی نمی توانند این کار را انجام دهند. در حالی که این روزها نرم افزارهای زیادی وجود دارند که در ساخت ویدیوهای اینستاگرام با موبایل و ویرایش حرفه ای ویدیو اینستاگرام کمک زیادی می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله