اخبار تکنولوژی

کد ۵۰۰ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل [۱۴۰۳]

کد ۵۰۰ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل

نحوه دریافت اینترنت رایگان ایرانسل

ما معمولا برای خرید اینترنت موبایل (داده موبایل) پول زیادی می پردازیم، اما راه هایی برای دریافت اینترنت رایگان وجود دارد که گاهی اوقات می توانیم از آنها استفاده کنیم.

فرقی نمی کند از سیم کارت ایرانسل استفاده می کنید یا اولی، ما به شما می گوییم چگونه اینترنت رایگان دریافت کنید.

دریافت اینترنت رایگان گاهی با کدهای خاص، گاهی با نصب اپلیکیشن، گاهی با خرید سیم کارت جدید یا تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی فعال می شود. برای خواندن جزئیات بیشتر من را دنبال کنید. پیشنهاد می کنیم مقایسه قیمت اپراتورهای اینترنتی را مطالعه کنید.

ایرانسل دومین اپراتور پرطرفدار ایران دارای طرح های تشویقی مانند اعتبار پاداش و اینترنت رایگان است که در زیر به چند روش برای دریافت اینترنت رایگان ایرانسل اشاره می کنیم:

اینترنت رایگان هنگام خرید سیم کارت ایرانسل

یکی از راه های دریافت اینترنت رایگان ایرانسل، خرید سیم کارت های اعتباری ایرانسل است. میزان اینترنت رایگانی که با خرید سیم کارت های اعتباری ایرانسل دریافت می کنید به شرح زیر است:

  • با خرید سیم کارت اعتباری ایرانسل (همه سیم کارت ها) ۵ گیگ اینترنت رایگان با اعتبار ۵ ماهه دریافت می کنید.
  • با خرید سیم کارت اعتباری (زرین، کریستال، درین، سیمین ایرانسل) ۴ گیگ اینترنت رایگان با ۳ ماه اعتبار دریافت خواهید کرد.
  • نحوه دریافت اینترنت رایگان بدون برنامه
  • خرید سیم کارت دائمی ایرانسل یا تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی

ایرانسل برای تشویق مشترکان خود به خرید سیم کارت دائمی یا تبدیل سیم کارت اعتباری به سیم کارت دائمی، هدایایی را در نظر گرفته است که یکی از آنها اینترنت رایگان است.

پس از خرید سیم کارت دائمی ایرانسل یا تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی، ۲۰ گیگابایت اینترنت رایگان با ۶ ماه اعتبار دریافت خواهید کرد.

چگونه ۱۰۰۰ گیگ اینترنت رایگان دریافت کنیم

برای دریافت اینترنت رایگان ۱۰۰۰ گیگ می توانید وارد سایت ایرانسل شوید و در قرعه کشی بزرگ ایراسل شرکت کنید تا بتوانید اینترنت ۱۰۰۰ گیگ دریافت کنید.

از دیگران دعوت کنید تا سیم کارت اعتباری را به سیم کارت دائمی تبدیل کنند

برای این کار شماره دوست خود را به شماره ۳۱۹۲ ارسال کنید، در صورت موافقت دوستتان با تغییر سیم کارت اعتباری خود به سیم کارت دائمی، ۲ گیگ اینترنت ایرانسل به عنوان هدیه رایگان دریافت خواهید کرد.

ویرایش اطلاعات ثابت اینترنت

اگر از اینترنت ثابت ایرانسل (نسل چهارم اینترنت ثابت ایرانسل) استفاده می کنید، می توانید با به روز رسانی اطلاعات کاربری خود، ۵ گیگابایت اینترنت رایگان با اعتبار ۷ روز دریافت کنید. برای این کار روی لینک ویرایش اطلاعات مشترک کلیک کنید.

کد فعال سازی 14 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل

چگونه از ایرانسل من اینترنت رایگان دریافت کنیم

از دوستان دعوت می کنم از نسخه وب اپلیکیشن پیشرفته ایرانسل من استفاده کنند

اگر دوستانتان با استفاده از لینک موجود در پیام دعوت خود از نسخه تحت وب اپلیکیشن پیشرفته ایرانسل استفاده کنند، شما و دوستتان ۵۰ گیگ اینترنت ایرانسل رایگان دریافت خواهید کرد. این هدیه یک روز اعتبار دارد.

دوستان را برای نصب برنامه لنز دعوت کنید

برای دریافت ۱ گیگابایت اینترنت رایگان از ایرانسل کافیست شماره ایرانسل دوست خود را به ۳۱۱۳ پیامک کنید یا به اپلیکیشن ایرانسل من مراجعه کنید و شماره آنها را در قسمت پاداش وارد کنید و دوستان را دعوت کنید تا هدیه به هر دوی شما داده شود. این هدیه پس از ثبت نام دوست شما در لنز فعال می شود.

پرداخت آنلاین قبض سیم کارت دائمی ایرانسل

با پرداخت آنلاین صورتحساب و از طریق اپلیکیشن ایرانسل یا نسخه تحت وب و سایر روش ها، یک گیگ اینترنت رایگان ایرانسل به مدت یک روز در اختیار شما قرار می گیرد.

اولین ورود من به ایرانسل

مشترکین ایرانسلی که برای اولین بار وارد اپلیکیشن من ایرانسل می شوند به مدت ۳ روز از ۱۰ گیگابایت اینترنت رایگان برخوردار خواهند شد.

تبدیل سیم کارت ۳G به ۴G

با تبدیل سیم کارت ۳G به ۴G 20 گیگابایت اینترنت رایگان در ایرانسل دریافت خواهید کرد. همچنین با دعوت از دوستان برای تبدیل سیم کارت به ۴G، شما و دوستتان ۱ گیگابایت اینترنت رایگان (پس از شروع استفاده) دریافت خواهید کرد. برای این کار شماره دوست ایرانسلی خود را به شماره ۳۱۱۶ پیامک کنید.

فعال سازی اینترنت ۲۰ گیگ رایگان ایرانسل

راه های دیگر دریافت اینترنت رایگان ایرانسل

سیم کارت غیرفعال (۱ گیگابایت) را روشن کنید
وارد اپلیکیشن من ایرانسل شوید و گوشی را تکان دهید
۲۰ گیگابایت اینترنت رایگان برای تبدیل شماره غیرایرانسلی به شماره ایرانسل
نحوه دریافت اینترنت رایگان با کد ایرانسل
با شماره گیری کد *۵۵۵*۱۱# و فعال سازی اولین کیف پول دیجیتال، ۲ گیگابایت اینترنت رایگان هدیه بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا