اخبار تکنولوژی

کد تست سلامت باتری گوشی سامسونگ

کد تست سلامت باتری گوشی سامسونگ

کد تست سلامت باتری گوشی سامسونگ، باتری یکی از مهم ترین قسمت های گجت های هوشمند است و سلامت آن بسیار مهم است. باتری تمامی گجت های هوشمند به مرور زمان با مشکل مواجه می شود و این مشکل برای کاربران بسیار خسته کننده است. با گذشت زمان، باتری ها ممکن است مانند روزهای اولیه خود عملکرد خوبی نداشته باشند. به عنوان مثال، هنگام خرید یک گوشی جدید، مطمئنا عمر باتری بیشتری نسبت به یک گوشی دست دوم خواهید داشت.

در واقع، عمر باتری موضوعی است که بیشتر افراد را نگران می کند، اما ممکن است چندان به سلامت باتری اهمیت ندهند. باید بدانیم که اهمیت این مشکل با استفاده طولانی مدت از گوشی های هوشمند دوچندان می شود. برخلاف آیفون، دستگاه های اندرویدی راه چندان آسانی برای بررسی این موضوع ندارند. اما در این مقاله راه هایی برای بررسی سلامت باتری سامسونگ و سایر گوشی های اندرویدی به شما پیشنهاد می کنیم.

می توانید بدون استفاده از برنامه های شخص ثالث از وضعیت سلامت باتری گوشی خود مطلع شوید. در این روش از منوی مخفی اندروید استفاده می شود که با وارد کردن کدها در منوی تماس تلفن هوشمند می توانید به آن دسترسی داشته باشید. با این حال، این کدها ممکن است در همه دستگاه ها و شبکه های تلفن همراه کار نکنند.

در گوشی های سامسونگ برای استفاده از این قابلیت باید از کد فرمان سلامت باتری سامسونگ استفاده کنید. برای این کار می توانید کد #۰۲۲۸#* را در اپلیکیشن تماس وارد کنید.

در سایر گوشی های اندرویدی، اپلیکیشن تماس را در گوشی خود باز کنید و سپس کد *#*#۴۶۳۶#*#* را وارد کنید. با این کار منوی تست باز می شود که ممکن است شامل بخش سلامت باتری باشد. در این قسمت می توانید سلامت باتری گوشی هوشمند اندرویدی خود را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا