اخبار تکنولوژی

چگونه شارژ آهسته را غیر فعال کنیم؟

چگونه شارژ آهسته را غیر فعال کنیم؟

یکی از قابلیت هایی که اخیرا بسیاری از گوشی های هوشمند به آن مجهز شده اند، قابلیت شارژ سریع است که زمان شارژ کامل گوشی را به کمتر از یک ساعت کاهش می دهد. فناوری شارژ سریع در گوشی های مجهز به این قابلیت دارای تنظیماتی است که می توان آنها را فعال یا غیرفعال کرد. در زیر قصد داریم در این مورد بیشتر صحبت کنیم و نحوه فعال یا غیرفعال کردن شارژ سریع در گوشی های هوشمند را بیاموزیم.

شارژ سریع را فعال کنید

برای فعال کردن شارژ سریع، ابتدا گوشی و شارژر شما باید از این ویژگی پشتیبانی کنند. عدم وجود هر یک از این موارد باعث می شود عملکرد شارژ سریع تلفن همراه شما بی اثر شود و نتوانید با سرعت بالا گوشی موبایل خود را شارژ کنید.

در برخی موارد حتی کابل اتصال گوشی به شارژر نیز باید از نوعی انتخاب شود که قابلیت شارژ سریع گوشی را داشته باشد. کابل های ضعیف تر به این معنی است که قدرت جریان از شارژر به گوشی منتقل نمی شود و در نتیجه زمان شارژ افزایش می یابد.

اگر تلفن همراه شما دارای قابلیت شارژ سریع است، با انجام مراحل می توانید شارژ سریع گوشی اندرویدی خود را فعال کنید.

  1. به بخش تنظیمات گوشی خود بروید.
  2. به بخش Power Saving یا Battery در مراجعه کنید.
  3. گزینه Fast Charging را فعال کنید.

در برخی از تلفن های همراه که از شارژر بی سیم استفاده می کنند، برای فعال کردن شارژ سریع هنگام استفاده از شارژر بی سیم، گزینه Fast Wireless Charging را علاوه بر Fast Cable Charging فعال کنید.

blank

غیرفعال کردن شارژ سریع

گاهی اوقات ایجاد مشکل در شارژ سریع گوشی باعث می شود که فناوری شارژ سریع تلفن همراه خود را غیرفعال کنیم. برای غیرفعال کردن شارژ سریع در گوشی های اندرویدی به ترتیب زیر عمل می کنیم.

  1. به بخش تنظیمات گوشی خود بروید.
  2. به بخش Power Saving یا Battery در مراجعه کنید.
  3. گزینه Fast Charging را غیر فعال کنید.

blank

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله