اخبار تکنولوژی

چت‌بات هوش مصنوعی گوگل بارد به‌روز شد؛ دسترسی به اطلاعات جیمیل، داکز و درایو شما

گوگل به روز رسانی های جالبی را برای Bard معرفی کرده است تا این چت ربات هوش مصنوعی بتواند پاسخ های شخصی تری به شما بدهد.

به گزارش خبرکو به نقل از دیجیاتو چت ربات هوش مصنوعی گوگل دیگر تنها به دریافت اطلاعات از وب برای پاسخ به شما بسنده نخواهد کرد. این ربات چت اکنون می تواند Gmail، Docs، Drive و موارد دیگر شما را اسکن کند. خدمات با پشتیبانی افزونه کاربران می توانند با اعطای مجوز استفاده از این ویژگی، پاسخ های شخصی تری دریافت کنند.

بر اساس اخبار منتشر شده در وبلاگ گوگل، افزونه های Bard که از امروز برای نسخه انگلیسی این چت بات فعال شده است، به این ابزار هوش مصنوعی اجازه می دهد تا به انواع برنامه های این شرکت از جمله Gmail، Drive، Docs، YouTube، Maps و … دسترسی داشته باشد. پروازها

Google Bard اکنون به اطلاعات ایمیل و اسناد شما دسترسی دارد

بنابراین Google Bard اکنون می تواند ایمیل ها و اسناد کاری یا شخصی شما را جستجو کند تا اطلاعات مورد نظر شما را بیابد. این شرکت تاکید می کند که محتوای داده های شخصی شما توسط هیچ شخصی دیده نمی شود و برد از آن برای ارائه تبلیغات یا آموزش مدل های خود استفاده نخواهد کرد.

گوگل بارد حالا می‌تواند به اطلاعات ایمیل‌ها و اسناد شما دسترسی پیدا کند 1

برای استفاده از این قابلیت می‌توانید مستقیماً از Bard بخواهید محتوای مورد نظر شما را در این برنامه‌ها جستجو کند. برای مثال می توانید از دستور mail@ برای جستجوی جیمیل استفاده کنید یا از Bard بخواهید ایمیل شما را در پیام شما جستجو کند.

در گذشته، می‌توانستید با استفاده از دکمه Google It در موتور جستجوی شرکت جستجو کنید تا ببینید آیا اطلاعاتی که بارد به شما می‌داد درست است یا خیر. اکنون این چت بات به شما نشان می دهد که آیا پاسخ های آن با اطلاعات دریافت شده در جستجوها مطابقت دارد یا خیر. اگر نتیجه مثبت باشد آن قسمت از پاسخ سبز و اگر نتیجه منفی باشد آن قسمت نارنجی خواهد بود.

گوگل بارد حالا می‌تواند به اطلاعات ایمیل‌ها و اسناد شما دسترسی پیدا کند 2

ربات چت بارد گوگل اکنون از امکان اشتراک گذاری مکالمات از طریق پیوندها پشتیبانی می کند، بنابراین می توانید پیوندهای مکالمات خود را برای دیگران ارسال کنید. با این کار دیگران می توانند مکالمات شما را ادامه دهند و یا شما می توانید از آنها لینک دریافت کرده و به مکالمات آنها ادامه دهید.

گوگل می گوید قابلیت های جدید بارد با به روز رسانی های مدل هوش مصنوعی PalM 2 امکان پذیر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا