اخبار پزشکی

پیکسل واچ ۲ احتمالاً با ویژگی‌های جذابی از راه می‌رسد: از دماسنج پوست تا مدیریت استرس

به گزارش خبرکو به نقل از دیجیاتو، در آستانه معرفی ساعت هوشمند پیکسل واچ ۲، یکی از منابع آگاه بازار اطلاعاتی در مورد برخی از ویژگی های آن به اشتراک گذاشته است که نشان می دهد ساعت هوشمند جدید با برخی ویژگی های جدید از جمله دماسنج و مدیریت استرس عرضه خواهد شد.

به نظر می رسد پیکسل واچ ۲ که قرار است در ماه اکتبر رونمایی شود، به دماسنج مجهز شده و از سنسورهای قدرتمندی برای نظارت بر سلامت و تندرستی استفاده خواهد کرد.

ویژگی های ساعت هوشمند Pixel Watch 2

Pixel Watch 2 ظاهراً قرار است با ویژگی‌های جدیدی که برای اولین بار در Fitbit Sense 2 مشاهده شد عرضه شود. همانطور که در تیزر رسمی اخیر این ساعت هوشمند نشان داده شده است، ساعت هوشمند جدید گوگل حسگرهای موجود خود را ارتقا خواهد داد.

به نظر می رسد که با یک حسگر فعالیت الکترودرمال (EDA)، کاربران می توانند از آن برای مدیریت استرس خود استفاده کنند. منابع مختلف تایید کرده اند که پیکسل واچ ۲ ظاهرا دارای ویژگی هایی برای کمک به مدیریت استرس کاربران خواهد بود.

پیکسل واچ 2 احتمالاً با ویژگی‌های جذابی از راه می‌رسد از دماسنج پوست تا مدیریت استرس

یکی دیگر از ویژگی های این ساعت هوشمند که از Fitbit Sense 2 به عاریت گرفته شده است، اضافه شدن سنسور دمای پوست است. ساعت های هوشمند Fitbit Sense و Fitbit Sense 2 از حسگر خاصی برای ارزیابی تغییرات دمای پوست کاربر در طول شب استفاده می کنند. یکی از کاربردهای بالقوه برای اندازه گیری دمای پوست کمک به ردیابی چرخه های قاعدگی است، اما مشخص نیست که آیا این ویژگی در ساعت هوشمند جدید گوگل گنجانده خواهد شد یا خیر.

برخی منابع آگاه می گویند که رابط کاربری ورزشی Fitbit در حال تغییر به Pixel Watch 2 است. در طراحی فعلی برخی از اطلاعات مانند ضربان قلب و مسافت در یک چیدمان ساده نمایش داده می شود و ممکن است این طراحی نیز تغییراتی داشته باشد. به نظر می رسد در ساعت هوشمند جدید گوگل، رابط کاربری به گونه ای طراحی شده است که کاربر بیش از پیش به انجام فعالیت های ورزشی ترغیب شود؛ با این حال، هنوز اطلاعات زیادی در مورد آن وجود ندارد.

در نهایت باید دید گوگل با چه مشخصات و طراحی ساعت هوشمند جدید خود را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا