اخبار تکنولوژی

پشت پرده کارتخوان سیار رایگان – تبلیغات جذاب فروشگاه ها

کارتخوان سیار رایگان تبلیغات وسوسه انگیز و جذابی برای مشتریان است و همچنین عنوانی پر مخاطب برای فروشگاه های فروش دستگاه کارتخوان و دستگاه پوز، این فروشگاه ها که با این عنوان مخاطب و مشتری جذب می کنند، بیشتر فروش آنلاین خود را تقویت و تعداد فروش خود را افزایش می دهند. اما ماجرا چیست؟

  • آیا واقعا کارتخوان سیار رایگان برای دریافت وجود دارد؟
  • اصلا میشود کسی رایگان یک دستگاه الکترونیکی حداقل ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ تومانی را به شما رایگان دهد؟

کلاهتو قاضی کن

اگر شما فروشنده دستگاه کارتخوان بودید حاضر بودید، برای دستگاهی که هزینه پرداخت کردید، آن را به رایگان در اختیار دیگران قرار دهید؟یا اگر این امکان باشد که رایگان در اختیار دیگران قرار دهید شما در این بین چه سودی می بردید؟این کارتخوان سیار رایگان دزدی است؟

قطعا شما به عنوان فروشنده به دنبال سود خود هستید و در کنار این سود به دنبال خوشنامی و جذب اعتبار! اگر قرار باشد فروشندگان دستگاه کارتخوان سیار به صورت کاملا رایگان این دستگاه ها را در اختیار کاسبان و صاحبان مشاغل قررار دهند در این بین فقط ثوابی برای خود خریده اند که قطعا این طور نیست!

اما ماجرای کارتخوان سیار رایگان چیه؟

دستگاه کارتخوان سیار رایگان! این نوع کارت خوان دستگاهی است که بانک آن را به شما به صورت امانت می دهد اما این دستگاه کارتخوان به حساب شما متصل است و تراکنش هایی که انجام می دهید به حساب شما واریز می شود.

این نوع کارتخوان کاملا رایگان بوده به شرطی که حسابی که به کارت خوان متصل می نمایید، متعلق به همان بانکی باشد که دستگاه را به صورت امانت تهیه می کنید.، به این صورت هزینه دستگاه کارتخوان سیار رایگان است.

به عنوان مثال اگر از بانک ملت کارتخوان سیار ایگان (امانی) دریافت می کنید باید یک حساب ملت به آن متصل کنید، در واقع برای دریافت این نوع دستگاه ها باید بانک حساب متصل و بانک دریافت کارت خوان سیار رایگان تطابق داشته باشند و یکی باشند.

امانی و بانکی همان کارتخوان سیار رایگان است

اول از همه لازم به ذکر است که چیزی به نام کارتخوان سیار رایگان وجود ندارد. در واقع این کارتخوان ها همان دستگاه پوز های بانکی هستند که مبلغی بین ۳ تا ۵ میلیون تومان را به عنوان سپرده و انسداد در حساب بانکی شما نگهداری می کنند.

اگر بیش از ۳۰۰ تراکنش دارید و همچنین مجوز کسب دارید، می توانید از طریق بانک برای کارتخوان اقدام کنید.

کارتخوان سیار رایگان بانکی

چه بانک هایی کارتخوان سیار ایگان میدهند؟

تمامی بانک ها برای جذب مبلغ بلوکه شده در حساب شما، این کارتخوان سیار رایگان را در اختیار قرار می دهند اما فرآیند و پروسه هر کدام از بانک ها با هم متفاوت است، برخی از بانک ها تماما نحوه درخواست را الکترونیکی کرده و از طریق سایت درخواست می دهید و برخی دیگر حتما باید حضوری برای درخواست این دستگاه به بانک بروید.

کدام بانک بهترین کارتخوان را ارائه می دهد؟

به طور کلی بهترین دستگاه کارتخوان سیار ایگان بانکی بر اساس نوع بانکی که آن را ارائه می دهد، امتیازاتی که بانک به صاحبان ترمینال فعال ارائه می دهد، مدل دستگاه و نحوه کار آن و بسیاری موارد دیگر تعیین می شود. در حال حاضر بیشترین کارتخوان های موجود در بازار متعلق به بانک های پارسیان، سامان، ملی و ملت است. در نتیجه بانک‌های سریع به دلیل زیرساخت‌های بزرگ‌تر، می‌توانند کارت‌خوان‌های سریع‌تری ارائه دهند.

برای آگاه شدن از آدرس سایت های درخواست غیرحضوری کارتخوان سیار رایگان یا همان کارتخوان های امانی وارد لینک زیر شوید و از مشاوره، مشاوران متخصص بهره مند شوید.

دستگاه کارتخوان سیار رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا