اخبار تکنولوژی

پرچمدار ریلمی در طی ماه جاری میلادی معرفی خواهد شد

در طی ماه جاری میلادی، باید منتظر معرفی و عرضه پرچمدارهای زیادی از سوی تولیدکنندگان چینی باشیم. در حال حاضر، چند برند چینی اعلام کرده‌اند که در ماه نوامبر و با برگزاری رویدادهایی از نسل جدید گوشی‌های پرچمدار خود رونمایی خواهند کرد. نقطه اشتراک همه این گوشی‌های پرچمدار، تجهیز آن‌ها به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه است.

پس از معرفی سری شیائومی ۱۴ در ابتدای ماه نوامبر، سه برند دیگر نوبیا، آنر و ریلمی نیز تایید کرده‌اند گوشی‌های پرمیوم آن‌ها در طی همین ماه عرضه می‌شوند.

در حال حاضر، آنر و نوبیا اعلام کرده‌اند که در تاریخ ۲۳ نوامبر (۲ آبان) به ترتیب از سری آنر ۱۰۰ و گوشی گیمینگ رد مجیک ۹ پرو رونمایی خواهند کرد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، ریلمی با به اشتراک‌گذاری تیزری نیز تایید کرده که پرچمدار جدید این برند موسوم به ریلمی جی‌تی ۵ پرو (GT5 Pro) در ماه نوامبر معرفی می‌شود. البته ریلمی هنوز اشاره‌ای به زمان دقیق معرفی جی‌تی ۵ پرو نکرده است.

blank

متاسفانه هیچ اطلاعات رسمی پیرامون مشخصات فنی ریلمی جی‌تی ۵ پرو در دسترس نیست. با این وجود، به لطف گواهی TENAA دید خوبی از جزئيات فنی پرچمدار جدید ریلمی در اختیار داریم.

طبق اطلاعات قرار گرفته در این گواهی، ریلمی جی‌تی ۵ پرو از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور پیشرفته LYT-T808 و لرزشگیر اپتیکال بهره خواهد برد. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود. به علاوه، این پرچمدار از نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی اولد با رزولوشن تصویر ۱٫۵K و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی برخوردار خواهد شد.

همانطور که اشاره شد، قلب تپنده ریلمی جی‌تی ۵ پرو تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه خواهد بود که با حافظه رم ۱۶ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. انرژی موردنیاز این سخت‌افزار توسط باتری ۵۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۱۰۰ واتی باسیم و شارژ ۵۰ واتی بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا