اخبار تکنولوژی

بهترین بازی های آیفون و آیپد در سبک بازی با کلمات (۱۲ گیم)

برخی از بازی‌های موجود در اپ استور را می‌توان در دسته‌بندی «بازی‌های کلمه» یا «بازی‌های واژه‌ای» دسته‌بندی کرد. در این بازی ها بازیکن با کلمات انگلیسی ارتباط برقرار می کند و به روش های مختلف با آنها بازی می کند

بازی برای آیفون و آیپد به سبک بازی کلماتبازی های کلمه ای)

مجموعه ها یا دسته بندی هایی از بازی های موبایلی وجود دارند که طرفداران منحصر به فرد خود را دارند. این بازی ها به روش های مختلف با کلمات انگلیسی و بازی های حروف انگلیسی هستند. بنابراین این نوع بازی ها برای افرادی که علاقه مند به یادگیری هر چه بیشتر زبان انگلیسی هستند بسیار موثر است. به این نوع بازی ها که به نوعی با حروف و کلمات انگلیسی مرتبط هستند، بازی های سبک «واژه بازی» می گویند. اپ استور بازی های مختلفی دارد که کاربران می توانند آن ها را دانلود و بازی کنند. تنوع بازی های موجود در اپ استور به قدری زیاد است که می توان آنها را در سبک های مختلف دسته بندی کرد. دسته بندی های ما شامل ژانرهای مختلفی مانند ترسناک، RPG، مسابقه ای، فکری، تیراندازی، ورزشی و استراتژی بود. از این رو در این مقاله قصد داریم بهترین بازی های آیفون و آیپد را در سبک بازی Word ارائه کنیم

بازی حروف الفبا

این بازی روند نسبتا ساده ای دارد و ظاهر بسیار زیبایی دارد.در طول بازی Alphabear حروف مختلف انگلیسی برای مدت زمان مشخصی روی صفحه نمایش داده می شود. و باید از این حروف برای ساختن کلمات معنی دار استفاده کرد. بنابراین سرعت عمل و واژگان انگلیسی نقش مهمی در کسب موفقیت در بازی Alphabear دارد. اگر حروف ارائه شده در هر مرحله استفاده نشود، قفل شده و منجر به بن بست می شود. Alphabear در حال حاضر یکی از جالب ترین و محبوب ترین بازی های کلمه در اپ استور است. بازی Alphabear بسیار جالب و سرگرم کننده است.

بازی نوار سیاه

در این بازی یک داستان بسیار کوتاه به صورت متن نمایش داده می شود و قسمت هایی از کلمات آن حذف می شود. وظیفه شما این است که داستان علمی تخیلی ارائه شده را با استفاده از دانش خود و کلماتی که فکر می کنید قابل اجرا هستند تکمیل کنید. بازی Blackbar یکی دیگر از بازی های محبوب در اپ استور است که سبک بازی با کلمات یا بازی های کلمه ای را در خود دارد. برای موفقیت در بازی Blackbar باید درک خوبی از خواندن متون انگلیسی مانند داستان داشته باشید. این بازی حجم بسیار کمی دارد و بدون شک یک بازی بسیار جذاب برای دوستداران زبان انگلیسی است.

بازی الفبای شکلاتی کولسون Artisan

بازی Coolson’s Artisanal Chocolate Alphabet که در آن باید آب نبات های شکلاتی را با حروف انگلیسی که روی هر کدام از آنها نوشته شده در جعبه های مختلف طوری بچینید که هر جعبه حاوی یک کلمه معنی دار و جالب باشد. بنابراین برای موفقیت در بازی Coolson’s Artisanal Chocolate Alphabet باید با مجموعه ای از کلمات انگلیسی آشنا باشید. اگر به این سبک از بازی ها علاقه دارید، باید بازی Coolson’s Artisanal Chocolate Alphabet را دانلود کنید.

بازی بسته جیبی کولسون

در دسترس است و می توانید به صورت رایگان از اپ استور دانلود کنید. در این بازی اعتیاد آور، سرعت اجرا نقش مهمی دارد. و باید سعی کنید مربع های حاوی حروف مختلف را جمع آوری کنید و کلمات مختلف بسازید. برای این کار باید این مربع ها را با سرعت بالا به داخل فضاهای خالی ایجاد شده منتقل کنید. بازی Coolson’s Pocket Pack چندان بزرگ نیست و مطمئنا یکی از بهترین انتخاب هاست.

بازی Jumbline 2

به طور کلی، Jumbline 2 یکی از بهترین بازی های کلمه موجود برای iPhone و iPad در حال حاضر است. این یک بازی فوق العاده جذاب در سبک بازی های ورد است که علاوه بر سرگرمی منجر به تثبیت زبان انگلیسی می شود. در این بازی حروف محدودی ارائه شده است و باید با تفکر دقیق سعی کنید کلمات انگلیسی جدید و معنی دار بسازید. سه حالت یا حالت مختلف در بازی Jumbline 2 تعریف شده است که هر کدام فرآیندها و شرایط متفاوتی را برای گیمر ارائه می کنند.

بازی لترپرس

البته اگر با لغات انگلیسی آشنایی نداشته باشید نمی توانید در بازی جذاب Letterpress موفق شوید بازی Letterpress می تواند برای علاقه مندان به زبان انگلیسی و بازی با کلمات بسیار جذاب و سرگرم کننده باشد. در این بازی حروف مختلفی به صورت جدول در مقابل شما قرار می گیرد و باید سعی کنید با لمس حروف با انگشت و کشیدن آن ها بر روی صفحه، کلمات انگلیسی معنی دار ایجاد کنید و به این ترتیب حروف مورد نظر را حذف کنید. در بازی سرعت عمل و واژگان انگلیسی که گیمر با آن آشنایی دارد نقش بسیار مهمی دارد.

بازی آب پازل

بازی Puzzlejuice یکی از محبوب ترین و محبوب ترین بازی های سبک بازی های کلمه ای آیفون و آیپد است. در این بازی جدولی پیش روی شما قرار دارد که قسمت هایی از آن با حروف مختلف پوشانده شده است و باید سعی کنید کلمات صحیح و معنی دار را از حروف مجاور جدول استخراج کنید و به این ترتیب به نتیجه خواهید رسید. امتیاز برای هر کلمه در بازی Puzzlejuice سرعت عمل نقش بسیار مهمی دارد و باید با کلمات انگلیسی آشنا باشد.

بازی QatQi

یکی دیگر از بازی های جالبی که نباید از دست بدهید، بازی QatQi است. در این بازی بسیار زیبا حروف محدودی ارائه شده است و باید سعی کنید با این حروف کلمات معنی دار بسازید. کلماتی که ایجاد می شوند باید یا از چپ به راست و یا از بالا به پایین خوانده شوند. در برخی مواقع باید یک کلمه صحیح را از بین برد و یک کلمه دیگر را به جای آن ساخت تا این امکان فراهم شود. امیدوارم بتوانید کلمات بعدی مفید دیگری نیز بسازید. بازی QatQi گیم پلی بسیار جذابی دارد و بدون شک هر گیمری که به بازی های کلمه ای علاقه داشته باشد را مجذوب خود خواهد کرد.

بازی دستمالی

اول از همه باید گفت که این بازی را نباید از دست داد و بازی Scrabble شبیه جداولی است که در روزنامه ها و مجلات وجود دارد و یکی از محبوب ترین بازی های سبک بازی کلمه ای در ایالات متحده است. برای موفقیت در این بازی باید لغات انگلیسی زیادی را بدانید. این بازی به یادآوری کلمات مختلف انگلیسی که ممکن است به دلیل عدم استفاده فراموش شده باشند کمک می کند. البته بازی Scrabble شامل حالت های مختلفی است که کل روند بازی را تغییر می دهد. برای مثال در حالت کلاسیک بازی Scrabble باید کلمات مختلف جدول را حدس بزنید. یکی از نقاط قوت Scrabble حالت آنلاین آن است که به شما امکان می دهد با حداکثر سه نفر دیگر بازی کنید.

بازی Spell Tower

در بازی SpellTower باید سعی کنید حروف مختلف را در جدول ارائه شده جابجا کنید و به این ترتیب کلمات معنی دار بسازید و امتیاز کسب کنید. بازی SpellTower بسیار جذاب است و سرعت گیمرها و مهارت کلمات انگلیسی را به چالش می کشد. این بازی اعتیاد آور می تواند بسیار اعتیاد آور باشد و ساعت ها و روزها شما را مشغول کند. و اگر به دنبال یک بازی جذاب و سرگرم کننده هستید باید آن را دانلود کنید.

بازی جوشکار

در بازی WELDER شما باید مهارت کلمه یابی انگلیسی خود را به دیگران نشان دهید. در این بازی باید سعی کنید کلمات کلیدی جدولی که در مقابل شما قرار می گیرد را حدس بزنید. این بازی کمک زیادی به تقویت لغات انگلیسی که با آنها آشنایی دارید می کند. به طور کلی، بازی WELDER یکی از بهترین بازی‌های آیفون و آی‌پد در سبک Word محسوب می‌شود.

بازی کلمات کلاسیک با دوستان

Words With Friends یک بازی کلاسیک که می توانید در این بازی سرگرم کننده با دوستان خود به صورت آنلاین به رقابت بپردازید. در این بازی سرگرم کننده جدولی از حروف در مقابل شما قرار می گیرد و مخاطب چند کلمه را حفظ می کند. کلماتی که او فکر می کرد با استفاده از حروف جدول انتخاب شده بودند، بنابراین کلمات مورد نظر او را می توان با استفاده از حروف ساخت. حالا باید این کلمات را حدس بزنید. این روندی است که به حالت آنلاین بازی Words With Friends Classic می رود.

نتیجه

در این مقاله بهترین بازی های آیفون و آیپد در سبک Word Games ارائه شد که سعی کردیم بهترین انواع این بازی ها را به کاربران ارائه دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا