اخبار تکنولوژی

پرطرفدارترین کانال‌های واتساپ را بشناسید + لیست کانال ها

محبوب ترین کانال ها در واتس اپ کدامند؟ واتس اپ با فعال کردن قابلیت کانال، تلگرام را سرلوحه کار خود قرار داده و مقلد آن است.

چندی پیش واتس اپ بهترین ویژگی های تلگرام را کپی کرد و در اپلیکیشن پیام رسان خود قرار داد. با اینکه چند روزی از اضافه شدن این قابلیت به پرکاربردترین پیام رسان دنیا نمی گذرد، اما تعداد کانال های تشکیل شده به طرز عجیبی در حال افزایش است. حال در این مطلب لیست محبوب ترین کانال های واتس اپ را با تعداد اعضای فعال در آن ها منتشر کرده ایم.

محبوب ترین کانال ها در واتس اپ کدامند؟

توانایی کانال واتس اپ برای ارسال پیام به طیف گسترده ای از مخاطبان از ۱۳ سپتامبر در بیش از ۱۵۰ کشور در دسترس بوده است.

در حالی که واتس اپ برای اولین بار این ویژگی کانال را در ماه ژوئن معرفی کرد، تنها برای سازمان های منتخبی در کلمبیا و سنگاپور در دسترس بود. این به روز رسانی مانند کانال های تلگرام به شما این امکان را می دهد که محتوای مورد نظر خود را برای طیف وسیعی از مخاطبان ارسال کنید.

کانال های مختلفی در واتس اپ با موضوعات مختلف وجود دارد که برخی از آنها محتوای بسیار جالبی تولید می کنند.

پرطرفدارترین کانال‌های واتساپ

واتس اپ علاوه بر گسترش دامنه قابلیت کانال، به روز رسانی های دیگری را نیز منتشر کرده است. بخش لیست کانال بهبود یافته این پیام رسان که به شما امکان می دهد کانال ها را بر اساس کشور فیلتر کنید. همچنین می توان کانال ها را بر اساس تاریخ راه اندازی، فعال ترین و محبوب ترین آنها مرتب کرد.

در حال حاضر هزاران کانال جدید از جمله واتس اپ، رئال مادرید، نتفلیکس و مارک زاکربرگ در واتس اپ به صورت زنده پخش شده اند.

پس از گذشت بیش از ۱۰ روز تعداد مشترکان برخی از کانال ها به میلیون ها نفر رسید و از روز شنبه لیستی از ده کانال برتر واتس اپ منتشر شد که به شرح زیر است:

  • واتساپ: ۱۹ میلیون
  • نتفلیکس: ۱۴ میلیون
  • رئال مادرید: ۱۳ میلیون
  • کاترینا کایف بازیگر هندی بریتانیایی: ۱۱ میلیون
  • بد بانی، خواننده رپ پورتوریکویی: ۱۰.۷ میلیون
  • اف‌سی بارسلونا: ۹.۶ میلیون
  • مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا: ۷.۱ میلیون
  • منچسترسیتی: ۷ میلیون
  • تیم کریکت هند: ۶.۹ میلیون
  • لیورپول اف سی: ۶ میلیون

کاربران واتس اپ می توانند از شکلک ها برای ارسال واکنش به پست های کانال استفاده کنند. ادمین های کانال همچنین می توانند پست های خود را تا ۳۰ روز قبل از حذف آن ها ویرایش کنند.

این پیام رسان قول داده است که با دریافت بازخورد از کاربران، به طور مستمر امکانات بیشتری را به بخش کانال اضافه کند. پلتفرم مذکور همچنین خاطرنشان کرد که قابلیت ایجاد کانال در ماه های آینده در اختیار تمامی کاربران عادی قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا