اخبار تکنولوژی

انتقال مخاطبین از گوشی به جیمیل شیائومی

انتقال مخاطبین از گوشی به جیمیل شیائومی

گوگل به کاربران خود اجازه داده است که مخاطبین خود را در حساب گوگل یا جیمیل خود ذخیره کرده و با همگام سازی دستگاه اندرویدی خود با اکانت گوگل خود، آن مخاطبین را به گوشی خود انتقال دهند. با این ایده، گوگل هرگونه احتمال از دست دادن لیست مخاطبین شما را در صورت آسیب دیدن یا دزدیده شدن تلفن همراه یا تبلت اندرویدی از بین می برد، زیرا تمام مخاطبین شما در حساب گوگل ذخیره می شوند. در این مقاله نحوه ذخیره مخاطبین اندروید در اکانت گوگل را به شما معرفی می کنیم.

  1. به بخش تنظیمات گوشی اندرویدی خود بروید.
  2. حساب‌ها یا حساب‌ها را ببینید و همگام‌سازی کنید.
  3. در این صفحه لیستی از اکانت های اپلیکیشن موجود در گوشی هوشمند اندرویدی خود را مشاهده خواهید کرد. Google را انتخاب کنید.
  4. روی حساب Google خود ضربه بزنید.
  5. در لیست باز، می‌توانید تصمیم بگیرید که با کدام یک از سرویس‌های Google داده‌های تلفن یا رایانه لوحی Android خود را همگام‌سازی کنید. اکنون باید روی Contacts ضربه بزنید تا در حساب Google خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. همچنین می‌توانید سرویس‌های دیگری مانند Drive، Gmail، Keep و غیره را نیز اضافه کنید.
  6. اگر می خواهید پس از ورود به قسمت حساب ها (مرحله ۲) با اکانت گوگل خود به صورت خودکار همگام سازی کنید، با زدن دکمه منو (به صورت سه نقطه در بالای صفحه) گزینه همگام سازی خودکار داده ها را فعال کنید.

از این پس، تمام مخاطبین تلفن یا تبلت اندرویدی شما به طور خودکار در حساب Google شما ذخیره می شوند و در صورت تغییر تلفن یا خرابی تلفن فعلی، اطلاعات تماس شما از بین نخواهد رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله