شبکه های اجتماعی

پاک شدن پست اینستاگرام بخاطر اهنگ

کاربران به خوبی می دانند که اینستاگرام یکی از بهترین شبکه های اجتماعی برای دیده شدن محتوای آنهاست. زیرا یک میلیارد کاربر فعال وجود دارد و مطالب شما توسط افراد زیادی دیده می شود و شهرت و ثروت زیادی برای شما به ارمغان می آورد.

اما مطمئناً مواقعی پیش آمده که بخواهید پستی را در این فضا به اشتراک بگذارید و با مشکل کپی رایت در اینستاگرام مواجه شوید.

تحت این حق چاپ، پست شما به طور خودکار حذف می شود و امکان مشاهده بیشتر از بین خواهد رفت.

از سوی دیگر، اگر صفحه شما بارها با مشکلات کپی رایت مواجه شود، اینستاگرام به تدریج تعداد بازدید از صفحه شما را کاهش می دهد و در نهایت آن را مسدود می کند.

راهکار برای حل این مشکل چیست؟ چگونه بدون مواجه شدن با این مشکل پست ها را به اشتراک بگذاریم؟ راه حل اجازه و دور زدن قانون کپی رایت اینستاگرام چیست؟ در ادامه این مقاله با کافه نیوز همراه باشید تا به این سوالات پاسخ داده و نحوه حل مشکل کپی رایت اینستاگرام را توضیح دهیم.

پاک شدن پست اینستاگرام بخاطر اهنگ

پاک شدن پست اینستاگرام بخاطر اهنگ

طبق الگوریتم های اینستاگرام، آهنگی که جزو دسته کپی رایت است به سرعت توسط این برنامه شناسایی و حذف می شود.

برای حل این مشکل باید دو کار کلی انجام دهید. ابتدا اطلاعات موسیقی مانند نام، نام آلبوم، نام هنرمند، سال انتشار و سایر اطلاعات را تغییر دهید تا وارد الگوریتم های این برنامه نشود.

راه دوم این است که آهنگ مورد نظر را کمی تغییر دهید، این تغییر می تواند اضافه کردن ۱ ثانیه صدا به آهنگ از برنامه اینشات یا ویرایش حرفه ای تر و میکس دو آهنگ و… وقتی آهنگی را ویرایش می کنید چون نسخه نهایی آن متفاوت است.

از نسخه اصلی (حتی با کوچکترین تفاوت) دیگر یک آهنگ اینستاگرام دارای حق چاپ محسوب نمی شود و استفاده از آن مجاز است.

از سایت هایی مانند audiojungle.net و hooksounds.com استفاده کنید. در این سایت ها آهنگ های بدون حق چاپ وجود دارد و استفاده از آنها برای شما مشکلی ایجاد نمی کند.

البته باید در این سایت ها عضو شوید که سود چندانی ندارد اما در عین حال می توانید نام موسیقی مورد نظر را انتخاب کرده و از اینترنت دانلود کنید.

به‌جای اشتراک‌گذاری فقط یک دقیقه از آهنگ مورد علاقه‌تان که یک اسلاید را در اینستاگرام می‌گیرد، زمان بیشتری را از آهنگ انتخاب کنید تا در مجموع ۲ یا ۳ اسلاید بسازید.

این امر باعث می شود الگوریتم های اینستاگرام به دنبال نقض حق چاپ در پست های چند اسلایدی نسبت به پست های تک اسلایدی بسیار دشوارتر باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا