شبکه های اجتماعی

اسم پیج های تبلیغاتی اینستاگرام (بهترین های هر حوزه)

پیچ های زیادی در اینستاگرام فعالیت می کنند که اکثراً هم از طریق گرفتن تبلیغات هزینه های خودشان را تامین می کنند.

اسم پیج های تبلیغاتی اینستاگرام

در این اینجا می خواهیم ۱۰ مورد از موضوعات داغ اینستاگرامی به همراه پیج های مشهور در آن زمینه را برای شما عزیزان معرفی نماییم:

پیج های سرگرمی

پیجهای طنز و سرگرمی این روزها، اینجاجمنت (یا تعامل) بالایی نسبت به سایر پیجها داشتهاند و حجم زیادی از فضای اینستاگرام را به خود اختصاص دادهاند. از آنجاییکه این پیجها مخاطبان بسیاری دارند، تبلیغات در این پیج ها میتواند این اطمینان خاطر را برای شما فراهم کند که بازدید بالایی خواهند داشت. پیجهای معروف طنز و سرگرمی :

پیج های سبک زندگی

اکثر پیجهای سبک زندگی را بانوان تشکیل دادهاند. این امر نهتنها در ایران بلکه در جهان نیز صادق است و آقایان کمتر به این موضوع ورود پیداکردهاند. درواقع اینفلوئنسرهای این پیجها، جزئیترین مسائل و روزمرگیهایشان را در معرض دید فالوورها قرار میدهند. البته هدف این دسته از اینفلوئنسرها، در معرفی زندگی شخصی خلاصه نمیشود و اگر به بررسی پست و استوریهای آنها بپردازید با تبلیغات محصول یا برندهای متعدد روبهرو میشوید.

پیجهای سبک زندگی باوجود مخاطبان بیشمار، پتانسیل بالایی برای تبلیغات دارند.

پیجهای معروف در زمینهی سبک زندگی

پیج های مد و زیبایی

در این موضوع نیز که بیشتر جامعهی خانمها را پوشش میدهد و بسیار از جانب آنها پرطرفدار است، میتوان به انواع تبلیغات در زمینهی لوازمآرایشی و زیبایی ازجمله پوست و مو و غیره پرداخت و همچنین مد و استایل و انواع اکسسوریهای فشن نیز در این بخش قرار میگیرند و بسیار مناسب برای کسبوکارهایی است که مربوط به این حوزه میشوند. البته در زمینهی مد و استایل آقایان نیز در این حوزه فعالیت چشمگیری داشتهاند. پیجهای معروف در زمینهی مد و زیبایی

پیج های آشپزی و غذا

موضوع آشپزی همیشه برای اکثر افراد جذاب و لذتبخش بوده است؛ اما این رشته تنها به آشپزها و کسانی که شیرینی یا غذا طبخ میکنند اختصاص ندارد. در اینستاگرام با اینفلوئنسرهایی مواجه میشوید که در زمینهی بررسی و تست غذاهای مختلف فعالیت میکنند. با توجه به اینکه موضوع آشپزی و فود بلاگری از موضوعات داغ این روزها در اینستاگرام هستند اگر در حوزهی غذایی و یا رستوران گردی فعالیت دارید، تبلیغات در این پیجها را از دست ندهید. پیجهای معروف در زمینهی آشپزی و غذا:

پیج های هنر و عکاسی

ازآنجاییکه موضوعات هنری و هر چیزی که به آن مربوط است مانند عکاسی، محتوای بصری جذابی را شکل میدهند، مخاطبان بسیاری دارند. فعالان در این حوزه با نگاه هنری خود حس رضایت زیادی را در بیننده به وجود میآورند و بهتبع تبلیغات در این پیجها هم بازخورد خوبی خواهند داشت. پیجهای معروف در زمینهی عکاسی و هنر:

پیج های ورزشی

این پیجها با رویکردی تمرین محور، حرکات ورزشی را آموزش میدهند و مخاطبان را برای انجام آن ترغیب میکنند.

باعث خرسندی است که به تعداد پیجهای ورزشی و همچنین مخاطبان آنها هر روز اضافه میشود. اگر کسبوکاری در زمینهی فروش لوازم ورزشی و حتی مواد غذایی ارگانیک و سالم دارید، برای تبلیغات محصولات خود، این پیجها بسیار مناسب میباشند. پیجهای معروف در زمینه ی ورزش:

پیج های گیم و تکنولوژی

اگر به تکنولوژی و بازی علاقه دارید، در اینستاگرام پیجها و اینفلوئنسرهایی حضور دارند که بهطور تخصصی در این زمینه فعالیت میکنند. موضوعی که بیشتر آقایان و نوجوانان را درگیر میکند همین موضوع است. گجتهای دیجیتال و خبرهای حوزهی تکنولوژی را بررسی میکنند، ترفندهای اینترنتی را به کاربران آموزش میدهند و گوشیهای جدید را تست میکنند. گیمرهای حرفهای هم در این دسته قرار میگیرند. برای تمام مشاغلی که به این حوزه مربوط میشوند تبلیغات در این پیجها میتواند موثر باشد. پیجهای معروف در زمینهی تکنولوژی و گیم:

پیج های سفر و گردشگری

با توجه به مناطق گردشگری زیبایی که در ایران داریم، فعالیت در این حوزه برای بسیاری از افراد سادهتر شده است و شاهد تعداد هر چه بیشتر پیجهای گردشگری در اینستاگرام هستیم که علاوه بر معرفی مناطق گردشگری ایران و جهان، بهطور غیرمستقیم از طریق تبلیغات کسب درآمد میکنند. پیجهای معروف در زمینهی سفر و گردشگری:

پیج های آموزش و یادگیری

پیجهای آموزشی اینستاگرام از آن جهت پر مخاطب هستند که به طرفدارن خود در قالب پست یا استوری با محتوای جذاب، چیزی را آموزش میدهند. از آشپزی گرفته تا زبان انگلیسی و آموزش بورس. به همین خاطر این پیج ها نزد مخاطب اعتبار بالایی دارند و تبلیغات در آنها مثمر ثمر واقع میشود. پیجهای معروف در زمینهی آموزش و یادگیری:

پیج های آموزش کسب وکار

پیجهای آموزشی کسبوکار، محتوای آموزشی در جهت حرفهایتر شدن در حوزههای مختلف از کسبوکار در اینستاگرام گرفته تا استارتاپها، برای مخاطبان خود تهیه میکنند و آنها برحسب علاقهمندی و شغل فعلی خود، این پیجها را دنبال میکنند. این پیجها خیلی همهگیر نیستند و فالورهایی در حد پیجهای سرگرمی و طنز ندارند ولی چون مخاطبان خاص خود را دارند بسیار برای تبلیغات و رسیدن به افراد مناسب کسبوکار شما مناسب میباشند.

در این مقاله سعی کردیم اسم بهترین پیج های اینستاگرامی برای تبلیغات را به شما مخاطبان عزیز معرفی کنیم. اگر شما هم پیجی برای تبلیغات دارید خوشحال می شویم با ما  و مخاطبان دیگر سایت کافه نیوز به اشتراک بگذارید. زیر مقاله بخش کامنت می توانید اسم پیج های تبلیغاتی را منتشر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا