شبکه های اجتماعی

ایمیل زدن به اینستاگرام برای بازگرداندن پیج

تماس با اینستاگرام بسیار آسان است. مشکل اصلی این است که کارمندان اینستاگرام به تماس شما پاسخ می دهند و مشکل شما را حل می کنند. با این حال، آگاهی از تمام گزینه های موجود برای تماس با پشتیبانی اینستاگرام بسیار مهم است. در این مقاله بهترین راه های کمک گرفتن از اینستاگرام را در اختیار شما قرار می دهیم.

ایمیل و شماره تماس اینستاگرام

شماره تماس اینستاگرام ۶۵۰-۵۴۳-۴۸۰۰ و ایمیل ارتباط با اینستاگرام support@instagram.com است. فقط توجه داشته باشید که احتمال زیادی وجود دارد که تماس شما پاسخ داده نشود.

چرا تماس با پشتیبانی اینستاگرام اینقدر سخت است؟

اینستاگرام بیش از ۷۰۰ میلیون کاربر دارد و تعداد درخواست‌های پشتیبانی که دریافت می‌کند چشمگیر است. اگر از هر ۱۰۰ کاربر، ۱ نفر در سال با اینستاگرام تماس بگیرد، باز هم بیش از ۷ میلیون درخواست پشتیبانی در سال یا ۱۸۰۰۰ در روز است. اکنون ممکن است با خود بگویید: “خب، در این صورت، فقط ۷۰۰ درخواست در ساعت ارسال می شود و این برای شرکتی که از فیس بوک خارج می شود آسان است.”

اما راستش کار آسانی نیست! گاهی اوقات مشکلاتی برای طیف وسیعی از کاربران پیش می آید که حل آنها به صورت خودکار برای یک برنامه رایگان آسان نیست.

اما از طرف دیگر، بخش کوچکی از کاربران که متشکل از اینفلوئنسرها و تولیدکنندگان محتوا هستند، واقعاً شایسته توجه برای حل مشکلات خود هستند.

این کاربران اینستاگرام را فعال و پویا نگه می دارند و قیمت سهام فیس بوک را افزایش می دهند. بنابراین، چنین کاربرانی سزاوار توجه ویژه هستند. اما اینستاگرام مسیر خاصی را برای آنها در نظر نمی گیرد.

ایمیل زدن به اینستاگرام برای بازگرداندن پیج

نحوه تماس با پشتیبانی اینستاگرام به عنوان یک کاربر معمولی

اگر کاربر عادی اینستاگرام هستید و با مشکلی مواجه شده اید، همچنان می توانید کمک بگیرید، هرچند بعید است. بهترین کار در چنین مواردی ارسال درخواست پشتیبانی به Instagram.com است.

دستورالعمل های زیر را دنبال کنید:

۱- به صفحه Instagram.com بروید.

۲- به پایین صفحه رفته و روی گزینه Support کلیک کنید.

۳- در منوی سمت چپ روی Privacy and Safety Center کلیک کنید.

۴- روی قسمت Report something کلیک کنید.

۵- مشکل را برای گزارش انتخاب کنید.

۶- لینک مربوط به مشکل خود را جستجو کنید.

۷- هر مسئله دارای فرم مخصوصی برای پر کردن است.

نحوه تماس با پشتیبانی اینستاگرام به عنوان یک اینفلوئنسر

اینفلوئنسر به معنای افراد محبوبی است که یک حساب تایید شده و یک تیک آبی بالای عکس پروفایل خود دارند. اگر یک اینفلوئنسر در اینستاگرام باشید، به احتمال زیاد مورد حمله قرار خواهید گرفت.

احتمال زیادی وجود دارد که افراد سعی کنند کنترل حساب شما را در دست بگیرند و از آن برای مواردی مانند سرقت، سوء استفاده از نام شما یا فروش حساب شما استفاده کنند.

اگر عضو فیس بوک هستید، هر روز تعداد زیادی پست را مشاهده خواهید کرد که در آن اینفلوئنسرهای مختلف گزارش می دهند که حساب کاربری آنها به سرقت رفته است و برای بازیابی آن درخواست کمک می کنند.

همانطور که در بالا گفتیم، اینستاگرام راه رسمی خاصی برای دریافت درخواست از اینفلوئنسرها ندارد. تلاش های شما همراه با سایر درخواست ها از طریق کانال های استاندارد به همراه درخواست هزاران کاربر دیگر بدون نمایش عکس پروفایل و تعداد فالوور به اینستاگرام ارسال می شود.

یعنی بهترین راه برای شما استفاده از روش های غیر رسمی است. برای این کار باید به دنبال شخصی باشید که با اینستاگرام در ارتباط است. این می تواند دوست شما یا شخصی باشد که نماینده اینستاگرام است. به عنوان مثال، یک کارمند اینستاگرام یا شخصی که در یکی از شرکت های تبلیغاتی بزرگ که شرکای اینستاگرام هستند کار می کند.

اگر به این مقاله رسیده اید، احتمالاً کسی را پیدا نکرده اید که بتواند به شما کمک کند. پس باید مقداری پول خرج کنید. عدم پشتیبانی رسمی بازار سیاهی را ایجاد کرده است که در آن کارمندان اینستاگرام خدمات پشتیبانی غیررسمی را بسته به کارشان و در ازای هزاران دلار به کاربران ارائه می دهند.

هزینه این کار بستگی به میزان درآمدی که حساب شما ایجاد می کند، اهمیت نام تجاری شما یا میزان موفقیت شما در جذب مخاطب دارد، اما قطعاً برای بازگردانی حساب خود باید پول زیادی خرج کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا