اخبار تکنولوژی

ویدیوی افشایی از گلکسی S23 FE، این گوشی را از زوایای مختلف نشان می‌دهد [تماشا کنید]

زمان زیادی تا عرضه Galaxy S23 FE باقی نمانده است.

به گزارش خبرکو به نقل از دیجیاتو سامسونگ با سری گلکسی اس ۲۳ کار خود را تمام نکرده و همچنان باید منتظر عضوی دیگر از این خانواده باشیم. اخیراً تصاویر و مشخصات گلکسی اس ۲۳ FE در گزارش های مختلفی دیده شده است و حالا ویدیویی از این دستگاه به بیرون درز کرده است که طراحی آن را از زوایای مختلف به نمایش می گذارد.

یک منبع شناخته شده در دنیای فناوری، ایوان بلاس، به تازگی ویدیویی از نسخه مشکی گلکسی اس ۲۳ FE منتشر کرده است که این محصول را در اطراف نشان می دهد. در ادامه می توانید این ویدئو را مشاهده کنید.

در جلو، Galaxy S23FA از یک صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی Super AMOLED استفاده می کند که سوراخی در بالا برای قرار دادن دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی دارد. در این ویدیو همچنین می توانید والپیپر پیش فرض سامسونگ که همراه با این گوشی عرضه می شود را مشاهده کنید.

مشخصات احتمالی Galaxy S23 FE

پیش از این در گزارشی فاش شده بود که گلکسی اس ۲۳ FE در چهار رنگ گرافیتی، سفید، نعنایی و بنفش عرضه خواهد شد. فریم این گوشی فلزی و قاب پشتی آن شیشه ای خواهد بود. در پشت بدنه شاهد سه دوربین هستیم که شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال (OIS)، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر است. در مقایسه با گلکسی اس ۲۳ و اس ۲۳ پلاس، این گوشی از دوربین تله فوتو با وضوح پایین تری استفاده می کند.

گلکسی S23 FE از پردازنده Exynos 2200 یا Snapdragon 8 Gen 1 به همراه ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده خواهد کرد. این گوشی احتمالا با اندروید ۱۳ و One UI 5.1.1 خارج از جعبه عرضه می شود، اما چهار به روز رسانی اصلی اندروید و پنج سال پشتیبانی امنیتی دریافت خواهد کرد.

گلکسی اس ۲۳ FE نیز احتمالا دارای باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود. این باتری از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می کند. سامسونگ به احتمال زیاد این گوشی را با قیمت ۶۰۰ دلار در بازار آمریکا عرضه خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا