شبکه های اجتماعی

نمونه متن ایمیل به اینستاگرام

زبان درخواست بازیابی اکانت اینستاگرام باید زبان رسمی باشد. ما معمولا برای افرادی که به خوبی نمی شناسیم و برای حل مشکل به مشاوره و کمک نیاز داریم ایمیل های رسمی ارسال می کنیم.

ساختار و جمله بندی متن ایمیل، رسمی بودن و غیر رسمی بودن ایمیل را تعیین می کند. ایمیل رسمی به زبان انگلیسی از ساختار خاصی پیروی می کند.

به عنوان مثال، یک ایمیل رسمی دارای نام و مشخصات فرستنده، بخش باز کردن، متن اصلی و یک امضا است.

برای نوشتن متن درخواست بازگردانی اکانت اینستاگرام به هیچ عنوان از اختصارات، اصطلاحات غیررسمی و شکلک ها استفاده نکنید.

موضوع ایمیل را با توجه به نیاز خود مشخص کنید،

به عنوان مثال recover my personal Instagram account در ابتدا، ایمیل فردی که به آن ایمیل می‌زنید را مخاطب قرار دهید، به عنوان مثال، به Whom It may Concern. بدنه ایمیل دقیقا همان قسمتی است که باید مشکلات خود را در آن توضیح دهید.

توصیه می کنیم متن بدنه را بسیار کوتاه و مفید بنویسید و برای تاثیرگذاری بیشتر از اغراق بپرهیزید. برای ارسال ایمیل به پشتیبانی اینستاگرام، باید به لینک https://help.instagram.com/ مراجعه کنید.

پس از ورود به لینک بالا، نام کاربری خود را در قسمت نام کاربری و آدرس ایمیل خود را در قسمت ایمیل وارد کنید. سپس مشکلی را که با آن مواجه هستید توضیح دهید، ایمیل ارسال کنید و منتظر پاسخ از طرف پشتیبانی اینستاگرام باشید.

نمونه متن ایمیل به اینستاگرام

همانطور که در بالا اشاره کردیم، متن درخواست بازیابی اکانت اینستاگرام باید کوتاه، واضح و دقیق باشد. از مثال های زیر استفاده کنید و مشکل بازیابی اکانت اینستاگرام خود را حل کنید.

Hi, I’ve noticed that my Instagram account has been suspended. I don’t know the reason for this blockage, but you should know that I’m a real person.       Would you please recheck my suspension

Hi, There Is a problem with my Instagram account. someone reported me as a spammer wrongly and I found an unfair limitation on my account. Would

?you please fix this problem

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله