شبکه های اجتماعی

نشست های فعال روبیکا یعنی چه؟ حذف دستگاه های فعال در روبیکا

چگونه دستگاه های فعال روبیکا را حذف کنیم، تفاوت بین نشست فعال و حذف اکانت روبیکا چیست؟ تا پایان مقاله با کافه نیوز همراه باشید تا با نحوه حذف جلسات روبیکا فعال آشنا شوید.

در این مقاله آموزشی از کافه نیوز به یکی از سوالات متداول کاربران در مورد جلسات فعال روبیکا پاسخ خواهیم داد. همانطور که می دانید اپلیکیشن فوق العاده روبیکا چند پلتفرم است و نسخه موبایل و دسکتاپ را همزمان پشتیبانی می کند. بنابراین، می توانید از حساب روبیکا خود در چندین تلفن همراه و کامپیوتر مختلف استفاده کنید.

در حالی که این ویژگی روبیکا بسیار مفید است و تجربه کاربری خوبی را برای مخاطبان فراهم می کند، اما می تواند حساب های کاربران را در معرض خطر قرار دهد.

بنابراین باید دستگاه‌های روبیکا فعال را بررسی کنید و دستگاه‌هایی را که به آن‌ها نیاز ندارید یا به آن‌ها تعلق ندارید، غیرفعال کنید. با این تفاسیر و با توجه به اهمیت موضوع، قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم که چگونه دستگاه های فعال روبیکا را حذف کنیم؟

آموزش حذف دستگاه های فعال در روبیکا

برای شناسایی و حذف دستگاه های روبیکا فعال کافی است مراحل زیر را انجام دهید:

برنامه روبیکا را راه اندازی کنید و از طریق نوار ابزار پایین برنامه به قسمت تنظیمات بروید. نماد تنظیمات در گوشه سمت چپ پایین قرار دارد. در صفحه تنظیمات، “حریم خصوصی و امنیت” را از بخش پیام‌رسانی انتخاب کنید.

اکنون صفحه را به پایین اسکرول کنید تا به بخش امنیتی برسید. در بخش امنیت، «دستگاه‌های فعال» را انتخاب کنید.

blank

فیلد مرتبط با دستگاه فعلی و سایر دستگاه های فعال را بررسی کنید. برای غیرفعال کردن قرار ملاقات های موجود، روی آن کلیک کرده و باشه را بزنید.

blank

تنها با چند مرحله ساده، پاسخ به این سوال که چگونه دستگاه های فعال در روبیکا را غیرفعال کنیم؟ تکمیل می شود.

چگونه نشست های فعال روبیکا را حذف کنیم؟

برای حذف نشست های فعال روبیکا به بخش تنظیمات> حریم خصوصی و امنیت> دستگاه های فعال مراجعه نمایید.

آیا با حذف جلسات فعال باعث حذف حساب کاربری روبیکا می شود؟

غیرفعال کردن دستگاه‌های دارای روبیکا دسترسی به حساب شما را از دستگاه‌های مختلف محدود می‌کند، اما حساب شما را حذف نمی‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا