شبکه های اجتماعی

چگونه وارد اکانت دوم اینستاگرام شویم؟

چگونه وارد اکانت دوم اینستاگرام شویم؟ اپلیکیشن اینستاگرام اخیرا به کاربران خود این امکان را داده است که با یک اپلیکیشن چندین اکانت اینستاگرام داشته باشند و با جابجایی بین اکانت ها، اکانت اینستاگرام خود را مدیریت کنند. در ادامه به نحوه ورود به اکانت دوم اینستاگرام می پردازد. با ما همراه باشید.

چندین اکانت اینستاگرام در یک گوشی

امروزه به لطف قابلیت چند اکانت ارائه شده توسط اپلیکیشن اینستاگرام، می توانید چندین اکانت اینستاگرام ایجاد کنید. ایجاد یک حساب کاربری دوم یا داشتن چندین اکانت اینستاگرام برای افرادی که از این شبکه اجتماعی برای اهداف مختلف استفاده می کنند ایده آل است.

علاوه بر مدیریت بهتر حساب، اکانت چند کاربره اینستاگرام اجازه جابه‌جایی بین دو حساب، ورود و خروج، مدیریت اعلان‌ها و غیره را نیز فراهم می‌کند. به این ترتیب، تایید حساب های کاربری بسیار ساده خواهد بود.

ویژگی چند اکانت اینستاگرام به این معنی است که می توانید همزمان با یک اپلیکیشن وارد چندین حساب کاربری شوید و هر کدام را به صورت جداگانه مدیریت کنید.

چگونه وارد اکانت دوم اینستاگرام شویم؟

زمانی که چندین اکانت اینستاگرام در یک گوشی دارید، نسخه های جدید اینستاگرام این گزینه را در اختیار کاربران خود قرار می دهند تا بدون نیاز به خروج از حساب کاربری، جزئیات اکانت جدید را وارد کرده و همزمان چندین اکانت را مدیریت کنند. اگر می خواهید بین حساب های خود جابجا شوید، مراحل زیر را دنبال کنید:

از تب های پایین برنامه به تب پروفایل شخصی خود بروید.

حالا روی نام کاربری خود در بالای صفحه ضربه بزنید.

اگر قبلاً وارد حساب های دیگر ایجاد شده خود شده اید، در پنجره باز شده لیستی از حساب های فعال را مشاهده خواهید کرد. در این صورت می توانید اکانتی را که می خواهید وارد کنید از لیست حساب های کاربری اینستاگرام انتخاب کنید. در غیر این صورت با انتخاب گزینه Add Acounts در صفحه ورود، نام کاربری و رمز عبور اکانت هایی که قبلا ایجاد کرده اید را وارد کرده و به لیست اکانت های فعال موبایل اضافه کنید.

توجه: اگر حساب های کاربری قبلی خود (حداکثر ۵ حساب) را به لیست حساب ها اضافه کرده اید، پس از زدن نام کاربری خود در بالای صفحه، لیست سایر حساب های کاربری خود را مشاهده خواهید کرد.
همچنین می توانید از تمام حساب های خود در تنظیمات اینستاگرام خارج شوید.

اکنون در پنجره ظاهر شده گزینه Log into Existing Account را انتخاب نمایید.

blank

در مرحله بعد برای ورود به اکانت اینستاگرام دوم، گزینه Switch Accounts را لمس کنید.

blank

اکنون در صفحه ورود نام کاربری و رمز عبور اکانتی را که می خواهید وارد شوید وارد کنید. به این ترتیب به راحتی می توانید چندین اکانت روی تلفن همراه خود داشته باشید و آنها را مدیریت کنید.

بنابراین در این مقاله سعی شده است تا نحوه ورود به اکانت دوم اینستاگرام برای شخصی که دارای چندین اکانت اینستاگرام در یک گوشی است را بررسی کنیم.

زیرا یکی از مزایای افزودن اکانت جدید به اینستاگرام این است که مدیریت آن ها راحت تر است. امروزه اینستاگرام چند کاربره بسیار محبوب شده است، به خصوص اگر چندین اکانت برای وب سایت خود ایجاد کرده باشید. همچنین، شما از قبل حداکثر تعداد اکانت های اینستاگرام را می دانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله