شبکه های اجتماعی

چگونه فایل های قدیمی واتساپ را دانلود کنیم؟

دانلود فایل های قدیمی واتس اپ کاملا امکان پذیر است و برای آن نیازی به نرم افزار بازیابی ندارید. برای دانلود مجدد فایل هایی که به طور عمدی یا تصادفی از واتس اپ حذف شده اند، به سادگی این مراحل را دنبال کنید.

گاهی اوقات به طور تصادفی یا تصادفی محتوای رسانه ای خود را حذف می کنید و سپس نگران این هستید که چه کاری انجام دهید؟ نگران نباش. واتس اپ اخیرا یک راه حل بسیار ساده برای این مشکل ارائه کرده است. بارگیری مجدد فایل های حذف شده در واتس اپ به نوع فایل بستگی دارد.

چگونه فایل های قدیمی واتساپ را دانلود کنیم؟

برای بازیابی پیام های WhatsApp مراحل زیر را دنبال کنید:

ابتدا مطمئن شوید که از پیام های واتس اپ خود در گوگل درایو نسخه پشتیبان تهیه کرده اید. و همچنین از پوشه whatsapp بک آپ بگیرید.

اولین قدم این است که به تنظیمات گوشی خود بروید. سپس در تب Applications گزینه Application Manager را پیدا کرده و WhatsApp را انتخاب کنید

پس از انتخاب WhatsApp، گزینه clear data را انتخاب کنید و سپس آن را با یکی از برنامه های مدیریت فایل مانند My Files در گوشی خود باز کنید. حالا به Device Storage رفته و گزینه Databases را در پوشه Whastapp انتخاب کنید.

سپس فایل را انتخاب کنید: msgstore.db.crypt14 و نام آن را به: backup-msgstore.db تغییر دهید.

پس از انجام این کار، از WhatsApp خارج شوید. اکنون باید واتس اپ را با وارد کردن شماره تلفن خود دوباره فعال کنید

هنگامی که شماره تلفن خود را وارد می کنید، یک OTP شش رقمی دریافت خواهید کرد

پس از وارد کردن OTP شش رقمی، گزینه بازیابی پیام های حذف شده را انتخاب کنید

پس از بازیابی پیام های خود، گزینه next را انتخاب کنید

اکنون زمان انتخاب نام پروفایل است

در این مرحله، راه اندازی اولیه واتس اپ آغاز می شود

سپس Google Drive از شما می خواهد که از رسانه خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. شما باید Never و سپس Done را انتخاب کنید

اکنون چت های خود را باز کنید و خواهید دید که پیام های حذف شده واتس اپ بازیابی شده اند

بازیابی فایل های رسانه واتساپ

چگونه فایل های قدیمی واتساپ را دانلود کنیم

به طور پیش‌فرض در دستگاه‌های Android و iOS، WhatsApp به‌طور خودکار تصاویر ارسال شده در چت‌ها را در دستگاه شما دانلود می‌کند. بنابراین اولین جایی که باید برای بازیابی عکس های پاک شده واتساپ بررسی کنید، گالری عکس گوشی شما است.

به تازگی راه حل جدیدی برای دانلود فایل های قدیمی واتس اپ ارائه شده است. این ویژگی به کاربران اندروید اجازه می دهد تا فایل های رسانه ای حذف شده خود از جمله تصاویر، فیلم ها، فایل های GIF، کلیپ های صوتی و اسناد را بازیابی کنند.

در گذشته، کاربران اندروید می توانستند فایل های رسانه ای تا ۳۰ روز را بازیابی کنند. در این صورت فایل مورد نظر به محض دانلود از روی سرورهای واتس اپ محو می شود.

به‌روزرسانی اخیر واتس‌اپ امکان ذخیره دائمی این فایل‌ها را اضافه کرده و به شما امکان می‌دهد هر زمان که بخواهید به اطلاعات خود دسترسی داشته باشید.

از آنجایی که واتس‌اپ از رمزگذاری جهانی استفاده می‌کند (به این معنی که هیچ‌کس، حتی واتس‌اپ، نمی‌تواند محتوای پیام‌ها را بخواند)، می‌توانید از امنیت این فرآیند مطمئن باشید.

این قابلیت برای بازیابی فایل هایی که به طور تصادفی از آلبوم واتس اپ در گالری گوشی هوشمند خود حذف کرده اید بسیار مناسب است.

چگونه فایل های رسانه ای قدیمی واتس اپ را دانلود کنیم؟

چگونه فایل های قدیمی واتساپ را دانلود کنیم 3

توجه به این نکته ضروری است که گزینه بارگذاری مجدد فقط برای فایل های ارسال شده در چت که حذف نشده اند در دسترس است.

اگر چت اصلی را حذف کنید، تمام محتوای آن ناپدید می شود.

در غیر این صورت صفحه چت WhatsApp را باز کنید و مکالمه ای را که حاوی فایل مورد نظرتان است پیدا کنید.

هنگامی که آن را ردیابی کردید، فقط روی آن ضربه بزنید تا آن را در تلفن خود ذخیره کنید.

خیلی ساده است.

مشکلات رایج هنگام دانلود فایل های قدیمی WhatsApp

هنگام دانلود مجدد فایل های قدیمی در واتس اپ، ممکن است با خطایی مواجه شوید که نشان می دهد امکان دانلود فایل وجود ندارد. اگر با چنین خطایی مواجه شدید به روش زیر عمل کنید:

ابتدا بررسی کنید که آیا تلفن شما دارای اتصال اینترنتی فعال با سیگنال قوی است یا خیر. سعی کنید یک صفحه وب را برای اطمینان بارگیری کنید
بررسی کنید که تاریخ و زمان به درستی روی گوشی شما تنظیم شده باشد. اگر تاریخ دستگاه تنظیم شده باشد، نمی توانید برای دانلود رسانه خود به سرورهای WhatsApp متصل شوید
اطمینان حاصل کنید که فضای کافی در حافظه خارجی دستگاه شما وجود دارد. اگر کارت SD و حافظه دستگاه پر باشد، WhatsApp نمی تواند چیزی را ذخیره کند

با حذف تمامی فایل های غیر ضروری، فضای بیشتری را برای نرم افزار آزاد کنید. مطمئن شوید که کارت SD شما روی فقط خواندنی تنظیم نشده است. سعی کنید فایلی

غیر از فایل های ارسال یا دریافت شده توسط WhatsApp را در حافظه خارجی خود ذخیره کنید

اگر فایل ذخیره شده باشد، کارت حافظه شما فقط خواندنی نیست و پیام رسان واتس اپ باید بتواند فایل ها را در آن ذخیره کند.

اگر نمی توانید چیزی را ذخیره کنید، احتمالاً کارت شما روی فقط خواندنی تنظیم شده است

در این شرایط، باید وضعیت کارت حافظه را تغییر دهید. لطفاً راهنمای تلفن هوشمند خود را برای دستورالعمل ها بررسی کنید

اگر فضای کافی روی کارت SD شما وجود دارد و می توانید فایل ها را روی کارت SD خود ذخیره کنید، اما هنوز نمی توانید فایل های قدیمی WhatsApp را دانلود کنید، ممکن است لازم باشد داده های WhatsApp را از کارت SD خود حذف کنید.

حذف تصادفی عکس ها در واتس اپ بسیار رایج است. لمس اشتباه ممکن است باعث حذف اطلاعات و رسانه هایی شده باشد که برای کاربر اهمیت زیادی داشت و اکنون کاربر در این فکر است که چگونه فایل ها را برگرداند.

در ابتدا ممکن است همه به فکر استفاده از نرم افزارهای بازیابی باشند، اما این نرم افزار برای بازیابی فایل های پاک شده از حافظه طراحی شده است. در بسیاری از موارد پس از استفاده از نرم افزار بازیابی، فایل مورد نظر پس از بارگذاری مجدد غیر قابل استفاده می شود.

اما برای دانلود فایل های قدیمی واتس اپ نیازی به استفاده از نرم افزارهای خارجی ندارید. فقط چند مرحله ساده را دنبال کنید.

منبع:

پیشگام پلاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا