اخبار تکنولوژی

بکاپ گرفتن از مخاطبین در سامسونگ و شیائومی (۶ مرحله)

بکاپ گرفتن از مخاطبین در سامسونگ و شیائومی

نحوه پشتیبان گیری از مخاطبین در گوشی اندروید

بد نیست بدانید که گوگل این قابلیت را دارد که مخاطبین شما را در حساب کاربری گوگل یا جیمیل شما ذخیره کند و با همگام سازی گوشی هوشمند اندرویدی شما با اکانت گوگل و ذخیره آن ها در آن، این مخاطبین را به تلفن همراه شما منتقل کند. اگر این کار به درستی انجام شود، زمانی که گوشی هوشمند یا تبلت اندرویدی شما گم یا دزدیده می شود، دیگر نگران گم شدن لیست مخاطبین خود نخواهید بود زیرا یک کپی از آنها خواهید داشت و تمام مخاطبین شما در حساب شما ذخیره می شوند. در این مقاله سعی داریم به شما آموزش دهیم که چگونه با گوشی هوشمند خود مخاطبین اندروید را در اکانت گوگل خود ذخیره کنید. با ما همراه باشید و مقاله را تا انتها بخوانید.

  1. ابتدا به بخش تنظیمات گوشی هوشمند اندرویدی خود بروید.
  2. سپس به Accounts یا Accounts & Sync بروید.
  3. اکنون در این بخش صفحه ای وجود دارد که می توانید لیستی از پرکاربردترین اکانت های گوشی هوشمند اندرویدی خود را مشاهده کنید. در اینجا روی گزینه گوگل کلیک کنید.
  4. در این مرحله اکانت گوگل خود را انتخاب کنید.
  5. اکنون در لیست موجود می توانید اطلاعات و مشخصات گوشی هوشمند یا تبلت اندرویدی خود را با هر یک از سرویس های گوگل همگام سازی کنید. در این بخش باید Contacts را انتخاب کنید تا در حساب گوگل خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. همچنین می‌توانید سایر سرویس‌های Google مانند Drive، Gmail، Keep و غیره را فعال کنید.
  6. اگر می خواهید پس از ورود به قسمت Accounts، همگام سازی با اکانت گوگل شما به صورت خودکار انجام شود، یعنی در مرحله دوم با انتخاب گزینه ای از منو با نماد سه نقطه در بالای صفحه، خودکار را فعال کنید. گزینه همگام سازی داده ها

با این کار تمام مخاطبین گوشی هوشمند یا تبلت اندرویدی شما به صورت خودکار در اکانت گوگل شما ذخیره می شوند و همانطور که گفتیم اگر گوشی شما آسیب دیده یا بخواهید آن را تعویض کنید و یا حتی اگر به سرقت رفته باشد، سایر مخاطبین شما که از دست نخواهید داد، زیرا آنها در حساب Google شما ذخیره می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله