اخبار تکنولوژی

زمان رونمایی از اولین گوشی گیمینگ مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل سه تایید شد

در ماه دسامبر سال گذشته، برند نوبیا (Nubia) از گوشی گیمینگ خود موسوم به رد مجیک ۸ پرو رونمایی کرد. حالا اما به نظر می‌رسد نسل جدید این گوشی یک ماه زودتر معرفی و عرضه خواهد شد چرا که امروز تایید شد رد مجیک ۹ پرو در تاریخ ۲۳ نوامبر مصادف با ۲ آذر معرفی خواهد شد.

تا به امروز، رد مجیک ۹ پرو با شناسه مدل NX769J چندین بار در بنچمارک گیک‌بنچ ۶ لیست شده است. این بنچمارک نشان می‌دهد که امتیار بخش چند هسته‌ای گوشی نوبیا به مرور زمان بهبود قابل توجهی داشته و از ۶۷۰۴ به ۷۲۱۴ رسیده است. از سوی دیگر، امتیاز بخش تک هسته‌ای نیز بهبود جزئی داشته است. در این راستا، به نظر می‌رسد بهبود نتایج رد مجیک ۹ پرو در گیک‌بنچ به بهبودهای نرم‌افزاری مختلف مربوط باشد.

همانطور که می‌دانیم، رد مجیک ۹ پرو اولین گوشی گیمینگ بازار خواهد بود که با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه عرضه می‌شود. امتیازهای گیک‌بنچ به روشنی نشان می‌دهند گوشی گیمینگ نوبیا به یکی از قدرتمندترین محصولات گیمینگ بازار گوشی بدل خواهد شد.

blank

اسنپدراگون ۸ نسل سه از معماری ۲+۵+۱ برای هسته‌های خود استفاده می‌کند که شامل یک هسته کورتکس X4‌ با فرکانس ۳٫۳ گیگاهرتزی، پنج هسته کورتکس A720 (سه هسته با فرکانس ۳٫۲ گیگاهرتزی و دو هسته با فرکانس ۳ گیگاهرتزی) و دو هسته کم مصرف کورتکس A520‌ با فرکانس ۲٫۳ گیگاهرتزی می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا