اخبار تکنولوژی

انتقال اطلاعات از ایفون به شیائومی

انتقال اطلاعات از ایفون به شیائومی

نحوه انتقال اطلاعات از آیفون به اندروید

هدف از این مقاله آموزش نحوه انتقال اطلاعات از آیفون به گوشی اندرویدی با استفاده از اپلیکیشن گوگل درایو است. بنابراین، اگر از کاربران آیفون اپل هستید و به تازگی گوشی اندرویدی خریداری کرده اید و می خواهید اطلاعات خود را از آیفون به گوشی اندرویدی منتقل کنید، این مقاله را بخوانید.

همیشه رقابت شدیدی بین سیستم عامل های iOS اپل و اندروید گوگل وجود داشته و این رقابت روز به روز شدت بیشتری می گیرد و این کاربران هستند که از این رقابت سود می برند. اگرچه در گذشته انتقال اطلاعات از یک گوشی به گوشی دیگر دشوار بود، اما امروزه با پیشرفت سیستم عامل های iOS و اندروید، این مشکل برطرف شده است و می توانید به راحتی اطلاعات را از آیفون قدیمی خود به آیفون جدید انتقال دهید یا حتی به یک گوشی اندرویدی جدید

انتقال اطلاعات ما بین دو گوشی اندرویدی نیز امکان پذیر است. ویژگی پشتیبان‌گیری نسخه iOS برنامه Google Drive به شما این امکان را می‌دهد که اطلاعات خود را از آیفون به تلفن اندرویدی منتقل کنید. هدف از این مقاله آموزش نحوه انتقال اطلاعات از آیفون به گوشی اندرویدی با استفاده از اپلیکیشن گوگل درایو است.

نحوه انتقال اطلاعات از آیفون به اندروید با استفاده از گوگل درایودرایو گوگل)

استفاده از اپلیکیشن گوگل درایو بسیار آسان است و به راحتی می توانید از آن برای پشتیبان گیری از محتوای آیفون خود و انتقال اطلاعات خود از آیفون به اندروید استفاده کنید. برای این کار به صورت زیر عمل کنید:

ابتدا نسخه iOS گوگل درایو را دانلود و بر روی آیفون خود نصب کنید.

هنگامی که آیفون به شبکه Wi-Fi متصل شد، برنامه Google Drive را راه اندازی کنید.

تنظیمات را از منوی Google Drive انتخاب کنید.

در این مرحله با انتخاب گزینه Backup محیطی مانند تصویر بالا در سمت چپ ظاهر می شود.

با انتخاب گزینه Start Backup، فرآیند پشتیبان‌گیری از محتوای آیفون، از جمله فیلم‌ها، عکس‌ها، اطلاعات برنامه تقویم و لیست مخاطبین آغاز می‌شود.

پس از اتمام فرآیند پشتیبان گیری، گزینه Backup Complete ظاهر می شود. در این مرحله گزینه Done را انتخاب کنید.

اکنون با فعال کردن اکانت گوگل در گوشی اندرویدی، اطلاعات شما با استفاده از گوگل درایو از آیفون به اندروید منتقل می شود.

همانطور که نشان داده شده است، با استفاده از اپلیکیشن گوگل درایو، با انجام چند مرحله می توانید به راحتی اطلاعات را از آیفون به اندروید انتقال دهید. نه تنها پیام های متنی و موسیقی را می توان از طریق Google Drive از iPhone به Android منتقل کرد. می توانید از برنامه Google Music برای انتقال موسیقی استفاده کنید.

نتیجه

هدف از این مقاله آموزش نحوه انتقال اطلاعات از آیفون به گوشی اندرویدی با استفاده از اپلیکیشن گوگل درایو بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا