اخبار تکنولوژی

مشکلات آپدیت سامسونگ One UI 6 تمامی ندارد

مشکلات به روز رسانی One UI 6 برای کاربران گوشی های سامسونگ روز به روز در حال افزایش است و اکنون زمان بروز یک باگ جدید فرا رسیده است.

برنامه Good Luck گزینه های سفارشی سازی مختلفی را در اختیار کاربران گوشی های سامسونگ قرار می دهد. اما ظاهرا کاربران این برنامه پس از آپدیت گوشی خود به نسخه One UA 6 (مبتنی بر اندروید ۱۴) با گوشی خود دچار مشکل شده اند. یکی از امکاناتی که این اپلیکیشن در اختیار کاربران قرار می دهد، تغییر تم صفحه کلید گوشی از طریق بخشی به نام پارک تم است. اما پس از به روز رسانی، کاربران متوجه شده اند که این ویژگی از کار افتاده است.

بنابراین، اگر متوجه این مشکل در گوشی خود شده اید، به دلیل آپدیت جدید سامسونگ است که اپلیکیشن Good Lock هنوز با آن سازگاری کامل ندارد.

چگونه مشکل آپدیت وان یو ای ۶ با کیبورد سامسونگ را حل کنیم؟

سامسونگ با آپدیت One UI 4 قابلیت تغییر رنگ آیکون اپلیکیشن‌ها و سایر المان‌های رابط کاربری برای هماهنگی با تصویر پس زمینه را به گوشی‌هایش اضافه کرد. به‌لطف آن هر زمانی که والپیپر گوشی را عوض کنید، رنگ‌های تم گوشی هم متناسب با آن تغییر خواهند کرد.

در واقع سیستم به‌صورت خودکار پالت‌های رنگی را با توجه به رنگ‌های به‌کار‌ رفته در عکس پس زمینه ایجاد می‌کند و شما می‌توانید از بین آن‌ها پالت مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید.

اما حالا ظاهرا در آپدیت وان یو ای ۶ قابلیت تم‌بندی کیبورد از طریق اپلیکشن Good Lock به‌مشکل خورده است. البته توسعه‌دهندگان این اپ با تایید این خبر اعلام کرده‌اند که در حال کار روی حل این مشکل هستند و به‌زودی برطرف خواهد شد.

این اولین باری نیست که اپلیکیشن گود لاک با بروزرسانی جدید نرم افزار وان یو آی به‌مشکل برمی‌خورد. این برنامه بخش‌های مختلف نرم افزار نصب شده روی گوشی‌های سامسونگ را در سطح سیستمی تغییر می‌دهد. گود لاک اخیرا بروزرسانی‌های مختلفی را برای سازگاری بیشتر با نسخه جدید One UI دریافت کرده است، اما هنوز هم جای کار دارد. به‌زودی مشکل تم‌بندی کیبورد آن هم قطعا برطرف خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله