اخبار تکنولوژی

تبدیل ویدئو به فایل گیف GIF در آیفون (اپلیکیشن GIF Toaster)

تبدیل ویدیو به فایل GIF در آیفون

با کمک یک اپلیکیشن مخصوص می توانید فایل ویدئویی را مستقیما از آیفون خود به GIF تبدیل کنید. همانطور که گفته شد برای این کار باید از یک اپلیکیشن اختصاصی استفاده کنید. با ما بمان. در حال حاضر فایل های GIF بسیار پرطرفدار هستند، زیرا این فایل ها علاوه بر داشتن عملکرد ویدئویی، حجم کمتری نسبت به آنها دارند. گیف ها یکی از بهترین گزینه ها برای اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های پیام رسان مانند تلگرام هستند. با تبدیل یک فایل ویدئویی به یک فایل GIF قادر خواهید بود حجم آن را به میزان قابل توجهی کاهش دهید و این فایل را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. اما سوالی که پیش می آید این است که چگونه بدون استفاده از کامپیوتر و نرم افزاری مانند فتوشاپ قادر خواهیم بود ویدیو و عکس های خود را به فایل GIF تبدیل کنیم؟ آیا انجام این کار ممکن است؟

خوشبختانه امکان تبدیل فایل های ویدئویی و عکس به فایل های GIF با استفاده از آیفون اپل وجود دارد. برای این منظور از اپلیکیشن GIF Toaster استفاده می شود. با کمک این برنامه می توانید عکس ها، فیلم ها، عکس هایی که در حالت Burst Mode یا متوالی ضبط کرده اید و Live Photos در آیفون خود را بدون استفاده از تجهیزات میانی به فایل GIF تبدیل کنید. . در این مقاله می خواهیم به طور خلاصه نحوه انجام این کار را توضیح دهیم. اگر در مورد هر یک از مطالب ارائه شده ابهام یا سوالی دارید، با کارشناسان ما با تلفن های ذکر شده تماس بگیرید و از راهنمایی آنها بهره ببرید. با ما بمان.

با استفاده از برنامه GIF Toaster ویدیو را به فایل GIF تبدیل کنید

اپلیکیشن GIF Toaster یک اپلیکیشن بسیار ساده است که رابط کاربری بسیار خوبی دارد. با کمک این برنامه می توانید به راحتی فیلم ها و عکس های آیفون خود را به یک فایل GIF تبدیل کنید. نحوه انجام این کار در مقاله بعدی به تفصیل توضیح داده خواهد شد.

مرحله ۱: برنامه GIF Toaster را دانلود و نصب کنید

در مرحله اول باید اپلیکیشن GIF Toaster را دانلود و بر روی آیفون خود نصب کنید.

برای دسترسی به این برنامه می توانید آن را در اپ استور گوشی خود جستجو کنید. همچنین می توانید آن را از لینک دانلود زیر دانلود کنید:

برنامه GIF Toaster را از طریق اپ استور دانلود کنید:

فروشگاه برنامه

مرحله ۲: فایلی را که می خواهید به GIF تبدیل کنید انتخاب کنید

پس از دانلود و نصب برنامه GIF Toaster آن را اجرا کنید. با کمک این برنامه می توانید هر نوع فایل مدیا را به فایل GIF تبدیل کنید. پس از راه اندازی این برنامه در آیفون خود، گزینه Make GIF را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که پس از راه اندازی برنامه GIF Toaster، سه گزینه زیر به شما ارائه می شود:

گزینه GIF Maker : با این گزینه می توانید یک فایل GIF بسازید.

Break GIF Option: با این گزینه می توانید فایل GIF را به رسانه تبدیل کنید.

گزینه Combine GIF: با استفاده از این گزینه می توانید چندین فایل GIF را پیوند داده و به صورت یک فایل نمایش دهید.

همانطور که می بینید، GIF Toaster فقط یک سازنده GIF نیست، بلکه می توانید فایل های GIF را ترکیب کنید یا آنها را به رسانه تبدیل کنید.

همانطور که قبلا ذکر شد، ما می خواهیم یک فایل GIF ایجاد کنیم. بنابراین از بین سه گزینه بالا باید گزینه Make GIF را انتخاب کنیم. پس از انتخاب این گزینه باید به بالای صفحه بروید. در این قسمت می توانید نوع فایلی را که می خواهید به فایل GIF تبدیل کنید را مشخص کنید. گزینه های این بخش عبارتند از:

گزینه Video>GIF: با این گزینه قادر خواهید بود یک فایل ویدئویی را انتخاب کرده و آن را به GIF تبدیل کنید.

گزینه Photo>GIF: با این گزینه قادر خواهید بود با انتخاب چندین عکس و ترکیب آنها، یک فایل GIF ایجاد کنید.

گزینه Burst>GIF: با این گزینه می توانید عکس هایی را که در شرایط Burst Mode یا به صورت متوالی ذخیره کرده اید به فایل GIF تبدیل کنید.

Live Photo>GIF Option: با این گزینه قادر خواهید بود تصاویر Live Photo آیفون را به فایل های GIF تبدیل کنید.

گزینه Panorama>GIF: با این گزینه می توانید یک عکس پانوراما را به یک فایل GIF تبدیل کنید.

بنابراین با توجه به گزینه های ارائه شده یکی را انتخاب کنید. از آنجایی که می خواهیم یک فایل ویدئویی را به GIF تبدیل کنیم، گزینه Video>GIF را انتخاب می کنیم. پس از انتخاب این گزینه، ویدئوهای موجود نمایش داده می شوند. فیلم مورد نظر را از بین آنها انتخاب کنید.

مرحله ۳: تنظیمات لازم را انجام دهید

پس از انتخاب فایل ویدئویی به قسمت تنظیمات مربوط به تبدیل فایل بروید. تعدادی تنظیمات مهم در این قسمت قابل مشاهده است که در ادامه به شرح آنها می پردازیم. تنظیمات مربوط به گزینه های اصلی بسیار مهم است. گزینه های این بخش عبارتند از:

Range Option: با استفاده از این گزینه می توانید مدت زمان دقیق فایل GIF مورد نظر خود را با توجه به فایل ویدئویی مشخص کنید. به عنوان مثال اگر می خواهید زمان شروع و پایان فایل گیف به ترتیب از ۱۰ و ۴۰ ثانیه ویدیو باشد، باید زمان های مورد نظر را با استفاده از این گزینه تنظیم کنید.

گزینه سرعت پخش: با این گزینه می توانید سرعت فایل GIF را مشخص کنید. توصیه می شود تنظیمات این قسمت را در حالت عادی قرار دهید. البته تعداد زیادی از کاربران سرعت پخش فایل GIF را افزایش می دهند که باعث کاهش حجم فایل نهایی می شود.

گزینه Frame Per Second: این گزینه تعداد فریم های فایل GIF را در واحد زمان تعیین می کند. افزایش تعداد فریم ها باعث افزایش کیفیت تصویر فایل GIF نهایی و حجم آن می شود.

گزینه Size: این گزینه وضوح تصویر یا به اصطلاح وضوح فایل GIF را تعیین می کند. توجه داشته باشید که وضوح بالاتر حجم فایل را افزایش می دهد.

به غیر از گزینه های بالا، دو انتخاب دیگر که در تب Direction Option قابل مشاهده هستند نیز مهم هستند. استفاده از این دو گزینه به صورت زیر است:

گزینه معکوس: اگر این گزینه را فعال کنید، گیف ایجاد شده پس از یک بار پخش دوباره از انتها به ابتدا پخش می شود.

گزینه YoYo : اگر این گزینه را فعال کنید، GIF ایجاد شده پس از یک بار پخش، از انتها به ابتدا پخش می شود و این روند به صورت مداوم ادامه خواهد داشت.

بقیه گزینه ها در قسمت تنظیمات اپلیکیشن گیف توستر زیاد استفاده نمی شوند. با این حال، اگر نیاز به توضیح بیشتر در مورد نحوه عملکرد این گزینه ها دارید، از طریق شماره تلفن های موجود با کارشناسان ما تماس بگیرید و از راهنمایی آنها بهره ببرید.

مرحله چهارم: فایل GIF را استخراج کنید

پس از انجام تمامی تنظیمات لازم، می توانید فایل GIF مورد نظر را از ویدیوی انتخاب شده تولید کنید. برای انجام این کار، روی Covert در برنامه GIF Toaster کلیک کنید. فرآیند تولید فایل GIF با کمک برنامه معرفی شده بسیار سریع انجام می شود و تقریبا در چند ثانیه یک فایل GIF ایجاد می شود.

هنگامی که فایل GIF را تولید کردید، می توانید آن را تماشا کنید یا در حافظه گوشی خود ذخیره کنید. برای ذخیره فایل مربوطه در گوشی خود ابتدا بر روی گزینه Save کلیک کنید. سپس گزینه Save to Album را انتخاب کنید. همانطور که نشان داده شده است، فرآیند تبدیل فایل های ویدئویی و عکس به فایل های GIF با استفاده از اپلیکیشن GIF Toaster برای آیفون بسیار آسان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا