اخبار تکنولوژی

مشاهده پسورد های ذخیره شده در گوگل کروم اندروید

مشاهده پسورد های ذخیره شده در گوگل کروم اندروید چگونه است؟ نحوه مشاهده رمزهای عبور ذخیره شده در تلفن های همراه و حساب های گوگل
نحوه مشاهده رمزهای عبور ذخیره شده در گوشی اندروید; هنگامی که حساب Google خود را با تلفن همراه خود همگام می کنید، یک سری از فعالیت های شما مانند رمزهای عبور وارد شده در سایت ها و برنامه های مختلف، سایت هایی که وارد کرده اید و غیره در حساب Google شما ذخیره می شود.

با این اطلاعات می توانید به راحتی به رمز تمامی برنامه های نصب شده بر روی تلفن همراه خود دسترسی داشته باشید، در ادامه با کافه نیوز همراه باشید.

مشاهده پسورد های ذخیره شده در گوگل کروم اندروید

توجه داشته باشید که تنها در صورتی امکان مشاهده رمزهای عبور ذخیره شده در گوشی وجود دارد که قبلاً با تلفن همراه خود وارد ایمیل یا حساب کاربری گوگل خود شده باشید. پس برای این منظور مراحل زیر را مرحله به مرحله انجام دهید.

مرحله ۱ – مرورگر کروم خود را باز کنید و سپس https://passwords.google.com/ را وارد کنید. سپس در صفحه ای که باز می شود، روی متن آبی رنگ Go to Password Checkup ضربه بزنید.

مرحله ۲ – در این بخش، روی دکمه آبی Check Passwords کلیک کنید تا رمزهای عبور ذخیره شده را مشاهده کنید.

blank

مرحله ۳ – اکنون وارد صفحه احراز هویت شده اید، در این قسمت بر روی دکمه Continue کلیک کرده و رمز گوشی خود را وارد کنید. همچنین می توانید با اثر انگشت خود احراز هویت کنید.

blank

مرحله چهارم – در نهایت برای مشاهده رمزهای عبور ذخیره شده در گوشی خود سه قسمت مشخص شده در تصویر را یکی یکی بررسی کنید. در این بخش ها می توانید تمام رمزهای عبور ذخیره شده را مشاهده کنید.

blank

مرحله ۵ – به عنوان مثال برای مشاهده رمز عبور جیمیل وارد قسمت دوم شده و پس از یافتن گزینه Google.com بر روی سه نقطه کنار آن کلیک کرده و گزینه View Password را انتخاب کنید.

blank

از این پس می توانید با استفاده از این سایت به تمامی رمزهای ذخیره شده در تلفن همراه خود دسترسی داشته باشید و نگران فراموشی آنها نباشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا