اخبار تکنولوژی

محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های سال ۲۰۲۳؛ معرفی ۱۵ برنامه پر‌طرفدار

معرفی محبوب ترین اپلیکیشن های سال ۲۰۲۳

همانطور که می دانید، حدود ۶٫۵ میلیارد نفر در سراسر جهان از گوشی های هوشمند استفاده می کنند و هر روز زمان زیادی را صرف کار با آنها می کنند. طبق آماری که به دست ما رسیده است، آمریکایی ها تقریباً سه ساعت در روز با گوشی های هوشمند خود کار می کنند و بیش از ۲۵۰ بار در روز تلفن همراه خود را چک می کنند. علاوه بر این، بیش از ۲۵۵ میلیارد اپلیکیشن مختلف در یک سال از گوگل پلی و اپ استور دانلود می شود. اکنون این سوال ممکن است نگران شما باشد که کدام برنامه ها محبوب ترین برنامه ها در سال ۲۰۲۳ هستند. برای دریافت پاسخ سوال خود با ما همراه باشید.

اول از همه، باید بگوییم که ژانگ ییمین حتی در وحشیانه ترین رویاهای خود هرگز تصور نمی کرد که اپلیکیشن موبایلش توسط تقریبا ۳۰ درصد از مردم دنیا دانلود شود. برنامه Jan که بیشتر با نام TikTok شناخته می شود، برای ایجاد ویدیوهای کوتاه استفاده می شود و حدود ۸۵۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد. برنامه های بسیار بیشتری وجود دارند که شایسته توجه شما هستند، بنابراین بیایید ۱۵ مورد از محبوب ترین برنامه های سال ۲۰۲۳ را با بیشترین تعداد بارگیری به شما معرفی کنیم.

اینستاگرام

اینستاگرام که به عنوان اپلیکیشن اشتراک‌گذاری عکس شناخته می‌شود، به راحتی یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن‌های جهان در حال حاضر است و در لیست محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های سال ۲۰۲۳ رتبه اول را به خود اختصاص داده است. از ۱ میلیارد کاربر فعال ماهانه اینستاگرام، ۷۱ درصد افراد زیر سن هستند. ۳۵ ساله. از طرف دیگر، کاربران متوسط ​​اینستاگرام حداقل ۵۳ دقیقه در روز را صرف مرور آن می کنند. هیچ نسخه وب برای این برنامه وجود ندارد، بنابراین برای استفاده از آن باید پلتفرم را دانلود کنید.

Duolingo

اگر می‌خواهید زبان‌های مختلف بین‌المللی را یاد بگیرید، Doulingo بهترین برنامه برای شماست زیرا در لیست محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های سال ۲۰۲۳ قرار دارد و با بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر، پردانلودترین اپلیکیشن آموزشی جهان است. برنامه Doulingo 98 دوره زبان مختلف را به ۳۸ زبان ارائه می دهد که روش های مختلفی مانند تلفظ، خواندن جملات، تشکیل عبارات با ترتیب کلمات، تطبیق تصاویر با کلمات، ضبط صدا و غیره را با هم ترکیب می کند.

آمازون

حتی بدون تشویق ما، احتمال زیادی وجود دارد که برنامه خرید آنلاین آمازون را نصب کرده باشید. در واقع، آمازون که به عنوان یک بازار آنلاین کتاب شروع به کار کرد، همه چیز از جواهرات، لوازم الکترونیکی، مواد غذایی و غیره را به فروش می رساند و به راحتی در میان محبوب ترین برنامه های سال ۲۰۲۳ قرار می گیرد. آمازون همچنین از طریق نوآوری های تکنولوژیکی به بزرگترین بازار آنلاین جهان تبدیل شده است. مقیاس بزرگ است و چیزهای زیادی برای ارائه دارد. استفاده از اپلیکیشن موبایل آمازون آسان است و موتور جستجوی آن به شما امکان فیلتر کردن محصولات مختلف را می دهد.

بامبل

برنامه های دوستیابی ممکن است برای زنان ایمن نباشند، جایی که Bumble جالب می شود زیرا تنها زنان می توانند اولین حرکت را در برنامه انجام دهند. بنابراین، Bumble را می توان در لیست محبوب ترین برنامه های سال ۲۰۲۳ قرار داد. علاوه بر این، Bumble چیزی بیش از یک برنامه دوستیابی است و به کاربران خود اجازه می دهد تا به سه روش مختلف از آن استفاده کنند:

  1. Bumble BFF: با ویژگی BFF دوستان جدیدی را در مکان خود پیدا کنید.
  2. Bumble Bizz: در این حالت می توانید ارتباطات جدیدی ایجاد کنید و فرصت های شغلی مختلفی را پیدا کنید.
  3. Bumble Date: از طریق این حالت می توانید روابط و قرارهای سالم را پیدا کنید.

شایان ذکر است که این برنامه برای کاربران iOS و اندروید رایگان است، اما در صورت تمایل به ویژگی های اضافی، می توانید پلن های پریمیوم آنها را خریداری کنید.

Google Find My Device

برنامه دستگاه من را پیدا کن گوگل

از دست دادن یک گوشی هوشمند می تواند ویرانگر باشد، زیرا این دستگاه تنها وسیله ای برای برقراری تماس تلفنی نیست، بلکه اطلاعات شخصی و خاطرات زیادی را نیز در خود جای می دهد. Find My Device گوگل یکی از بهترین برنامه های اندروید رایگان موجود در بازار است که در لیست محبوب ترین برنامه های سال ۲۰۲۳ قرار دارد و در مواقع گم شدن گوشی به شما کمک می کند. استفاده از این برنامه بسیار آسان است، شما نه تنها می توانید دستگاه خود را پیدا کنید بلکه می توانید از آن برای تنظیم مجدد پین یا کد تلفن خود استفاده کنید تا بتوانید دسترسی شخص دیگری را غیرفعال کنید. از پاک کردن دستگاه از راه دور تا پخش موسیقی متن و ردیابی تلفن، می‌توانید به این برنامه اعتماد کنید.

Spotify

یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های روی کره زمین، Spotify بیش از ۳۲۰ میلیون کاربر فعال ماهانه و بیش از ۱۴۴ میلیون مشترک پرداختی دارد. با رتبه بندی Spotify در بین محبوب ترین برنامه ها در سال ۲۰۲۳، می توانید به موسیقی مورد علاقه خود از هنرمندان سراسر جهان گوش دهید. شما حتی می توانید لیست پخش خود را ایجاد کنید و از گوش دادن به آن لذت ببرید. Discover Weekly به شما امکان می دهد لیست پخش را مطابق علایق خود سفارشی کنید. Spotify همچنین یکی از محبوب ترین مقاصد گوش دادن به پادکست است که توجه علاقه مندان به پادکست را به خود جلب می کند.

Spotyfy که در سال ۲۰۰۶ تأسیس شد، از طریق فروش اشتراک‌های جریان برتر به مصرف‌کنندگان و همچنین از طریق قرار دادن تبلیغات درآمد کسب می‌کند. از مارس ۲۰۲۰، Spotify بیشترین بارگیری را در پلتفرم iOS در ایالات متحده داشت.

Instasize

Instasize برنامه دیگری است که در لیست محبوب ترین اپلیکیشن های سال ۲۰۲۳ قرار گرفته و یکی از پیشرفته ترین برنامه های ویرایش عکس به حساب می آید که امکانات فوق العاده حرفه ای را برای این کار ارائه می دهد و با بیش از ۸۰ فیلتر و ابزار برای ویرایش شما را شخصیت قوی. به رسانه های اجتماعی تبدیل می شود. این برنامه همچنین دارای مجموعه ای جامع از ابزارها است که کاربران می توانند از آنها برای بهبود تصاویر و ویدیوها استفاده کنند. می‌توانید به هر عکس یا ویدیوی پس‌زمینه اضافه کنید و حتی عکس خود را طوری قالب‌بندی کنید که با دستورالعمل‌های کانال‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی مطابقت داشته باشد.

Instasize به صورت رایگان برای کاربران iOS و Android در دسترس است. اگر می خواهید از ابزارهای انحصاری و گزینه های ویرایش آن استفاده کنید، می توانید یک کاربر ممتاز شوید. همچنین می توانید با سایر تولیدکنندگان محتوا مانند خودتان ارتباط برقرار کنید و نقش مفیدی در جامعه ایفا کنید.

LastPass

از دست دادن گذرواژه‌های خود، که به دیگران اجازه می‌دهد به اطلاعات حساس و محرمانه دسترسی پیدا کنند، کابوسی است که حتی برای بدترین دشمنانمان هم آرزو نمی‌کنیم. بنابراین می توانید از برنامه ای مانند LastPass که در گروه محبوب ترین اپلیکیشن های سال ۲۰۲۳ قرار دارد، به عنوان قفل رمز عبور برای حفظ امنیت اطلاعات خود استفاده کنید. این برنامه دارای یک رمز عبور اصلی است که بقیه را مدیریت می کند. با احراز هویت دو مرحله‌ای مانند باز کردن قفل پین تلفن و ورود با اثر انگشت، مطمئناً می‌توانید انتظار داشته باشید که رمزهای عبور خود امن باشند.

همه رمزهای عبور در فضای ذخیره سازی مبتنی بر ابر ذخیره می شوند که توسط سیستم های امنیتی رمزگذاری شده محافظت می شوند. این برنامه حتی به شما امکان می دهد داده ها را از مرورگرها و سایر برنامه های مدیریت رمز عبور وارد کنید.

Zoom

در طول رویدادهای اخیر و شیوع ویروس کرونا، تقریباً همه مشاغل مجبور به کار از خانه شده اند و کنفرانس ویدیویی نسبت به گذشته رایج تر شده است. در این مدت، زوم به یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های تماس ویدیویی در سال ۲۰۲۳ تبدیل شد. در سه ماهه اول سال جاری، زوم بیش از ۱۸۳۰۰۰ مشتری سازمانی را اضافه کرد و یک برنامه تلفن همراه یکپارچه برای ویدیو، کنفرانس و چت ارائه کرد. این برنامه همچنین دارای ویژگی های مختلفی مانند انتقال تماس، ارسال تماس، پست صوتی، ضبط تماس، مسدود کردن تماس، نیروی تجاری ادغان، انتقال تماس، نگه داشتن، نظارت، زمزمه، بارج، تصاحب و غیره است.

بهترین برنامه های رایگان برای iPhone و iPad (11 برنامه)

Slack

Slack یکی دیگر از موارد موجود در لیست محبوب ترین برنامه های سال ۲۰۲۳ است و به عنوان ابزاری برای تسهیل ارتباط بین تیم ها استفاده می شود. در این صورت می توانید برای گروه های مختلف تیم های مختلفی ایجاد کنید و تیم های خود را راه اندازی کنید. در واقع، Slack با برخی از محبوب‌ترین ابزارهای شخص ثالث مانند Blossom، Jira، Asana و Trello یکپارچه‌سازی می‌کند. این اپلیکیشن در کمتر از پنج سال درآمد شرکت را از صفر به ۷ میلیارد دلار رساند و اخیراً با قیمت ۲۷٫۷ میلیارد دلار توسط Salesforce خریداری شد که نشان از اهمیت این اپلیکیشن در دنیای تجارت دارد.

Todoist

اپلیکیشن Todoist، محبوب ترین اپلیکیشن های سال 2023

با بیش از ۲۵ میلیون کاربر، شکی نیست که Todoist یکی از محبوب ترین برنامه های سال ۲۰۲۳ و یکی از بهترین ابزارهای بهره وری در بازار است. این برنامه به شما کمک می کند تا برنامه های خود را سازماندهی کنید، وظایف مشترک ایجاد کنید و آنها را سازماندهی کنید. شما همچنین می توانید وظایف خود را گروه بندی کنید و حتی آنها را فیلتر کنید. در نهایت، Todoist به شما امکان می‌دهد پروژه‌های خود را در یک طرح Kanban سازماندهی کنید تا کسب‌وکارها بتوانند در بالای پروژه‌ها و وظایف باقی بمانند.

برنامه رایگان فیلم Stitcher برای iPhone و iPad (نمایش ۵ برنامه)

Pocket

بسیاری از ما سرمان شلوغ است و وقتی مقاله ای را پیدا می کنیم که می خواهیم بعدا بخوانیم، تبدیل به تب دیگری در تلفن همراه یا لپ تاپمان می شود که خوانده نشده باقی می ماند. حتی بدتر از آن، زمانی که حافظه پنهان را پاک می کنیم، حذف می شود. اینجاست که Pocket به کمک شما می آید، که به عنوان یکی از محبوب ترین برنامه های سال ۲۰۲۳ شناخته می شود. این برنامه برای افرادی که می خواهند مقالات را ذخیره کنند و همه آنها را در یک مکان بخوانند، یک موهبت است. این برنامه قبلا با نام Read Later شناخته می شد. بهترین بخش برنامه این است که وقتی یک مقاله یا ویدیو را به برنامه Pocket اضافه می کنید، حتی می توانید بدون اتصال به اینترنت از آن استفاده کنید.

Headspace

اپلیکیشن‌های مدیتیشن اکنون به آخرین روند تبدیل شده‌اند، زیرا با شرایط کنونی دنیا نمی‌توانیم استرس بیشتری را تحمل کنیم، بنابراین همه ما به دنبال راهی برای آرام کردن اعصاب و روح خود هستیم. شعار Headspace که در میان محبوب ترین برنامه های سال ۲۰۲۳ قرار دارد، “با ذهن خود مهربان باشید” است. این دقیقاً همان چیزی است که دوره های مدیتیشن هدایت شده در نظر گرفته شده است. این برنامه شامل دوره های ویژه مدیتیشن برای خواب، مدیریت استرس و حواس پرتی است. هر جلسه مدیتیشن حدود ده دقیقه طول می کشد و به صورت صوتی در دسترس است. Headspace یک شرکت رویدادی بود که قبل از ایجاد یک برنامه تلفن همراه، کارگاه های تمرکز حواس را برگزار کرد.

بهترین برنامه رایگان آیفون برای پخش فیلم، موسیقی (۱۵ برنامه)

Google Fit

پلتفرم ردیابی سلامت توسط گوگل توسعه یافته و با نام Google Fit در دسترس کاربران قرار گرفته است. این برنامه که یکی از محبوب ترین برنامه های سال ۲۰۲۳ نامیده می شود، قصد دارد با آموزش های شخصی و نکات مفید به شما کمک کند به اهداف تناسب اندام خود برسید. اپلیکیشن موبایل دارای ویژگی های جالب بسیاری است که آن را به یک امر ضروری تبدیل می کند. همچنین دارای یک ویژگی به نام نقطه قلب است که به ازای هر دقیقه فعالیت نسبتا شدیدی که انجام می دهید یک امتیاز قلبی به شما می دهد. همچنین به شما امکان می دهد پیشرفت خود را از طریق تلفن یا ساعت هوشمند خود نظارت کنید.

Mint

Mint یکی از بهترین برنامه های مدیریت پول برای اندروید است که در لیست محبوب ترین برنامه های سال ۲۰۲۳ گنجانده شده است. این برنامه به طور مداوم تمام تراکنش های مرتبط با پول شما مانند حساب های بانکی، کارت های اعتباری، صورت حساب ها، سرمایه گذاری ها و غیره را به روز می کند تا بتوانید مدیریت خود را انجام دهید. مخارج و پس انداز برنامه به طور خودکار مبالغ بودجه را بر اساس سابقه هزینه های شما پیشنهاد می کند. حتی می‌توانید اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدت پس‌انداز پول، مانند کاهش بدهی یا افزایش صندوق اضطراری خود ایجاد کنید و گزارش‌های درآمد، هزینه‌ها، بدهی، دارایی خالص و موارد دیگر را با استفاده از این برنامه دانلود کنید.

نتیجه؛ محبوب ترین برنامه های سال ۲۰۲۳

در این مقاله لیستی از محبوب ترین اپلیکیشن های سال ۲۰۲۳ را در اختیار شما قرار داده ایم که شامل برخی از هیجان انگیزترین اپلیکیشن ها در ژانرهای مربوطه می شود. پس امیدواریم اپلیکیشن مورد نظر خود را در این لیست پیدا کنید و بتوانید از آن برای کسب تجربه بهتر در دنیای تکنولوژی و تکنولوژی استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا