اخبار تکنولوژی

متا احتمالاً به‌زودی نسخه آیپد اپلیکیشن واتس‌اپ را منتشر می‌کند

به نظر می رسد واتس اپ در آستانه انتشار نسخه بتا اپلیکیشن آیپد خود است که بسیاری از کاربران مدت ها منتظر انتشار آن بودند.

به نظر می رسد واتس اپ در شرف انتشار نسخه بتا برنامه iOS برای iPad است که بسیاری از کاربران مدت ها منتظر آن بودند.

اسکرین شات های منتشر شده توسط یک منبع بازار نشان می دهد که متا در حال آزمایش نسخه بتای اپلیکیشن iOS برای آیپد اپل است تا کاربرانش بتوانند از این اپلیکیشن پیام رسان محبوب استفاده کنند.

اطلاعات منتشر شده توسط WABetaInfo نشان می دهد که TestFlight WhatsApp نسخه ۲۳٫۱۹٫۱٫۷۱ همچنین شامل برنامه جدید WhatsApp برای iPad است.

متا احتمالاً به‌زودی نسخه آیپد اپلیکیشن واتس‌اپ را منتشر می‌کند

کاربران آی پد به زودی می توانند به راحتی با اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ کار کنند

طبق اسکرین شات های منتشر شده، اپلیکیشن واتس اپ برای آیپد دقیقا مطابق انتظار عمل می کند. کاربران می توانند با اسکن کد QR به برنامه متصل شوند. این دقیقاً نحوه اتصال کاربران به دستگاه های دیگر است.

پس از اتصال، کاربران می توانند لیست مکالمه خود را در سمت چپ و چت فعلی خود را در سمت راست مشاهده کنند. کاربران iOS واتس اپ به جای دیدن یک پنجره در یک زمان، می توانند دو پنجره را به طور همزمان ببینند. این نسخه باید در حدود ژانویه ۲۰۲۲ در دسترس کاربران قرار گیرد، اما هنوز این اتفاق نیفتاده است. در آن زمان ویل کاتکارت، رئیس واتس اپ، موضوع در دسترس قرار دادن نسخه واتس اپ برای کاربران آی پد را مطرح کرد.

به نظر می رسد که شرکت متا این برنامه را به دلایلی به تاخیر انداخته است. هنوز هیچ برنامه اینستاگرام و توییتر برای کاربران iPad وجود ندارد. با توجه به اینکه واتس اپ در اکوسیستم متا مرکزیت بیشتری دارد، این شرکت به وضوح در تلاش است تا واتس اپ را برای کاربران بیشتری در دسترس قرار دهد. باید دید بالاخره چه زمانی کاربران آیپد می توانند از واتس اپ در دستگاه های خود استفاده کنند و تلاش های متا چه زمانی به ثمر می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله