اخبار تکنولوژی

مایکروسافت از دو قابلیت جدید بینگ چت برای موبایل پرده برداشت

دو ویژگی جدید برای بینگ چت منتشر شده است که دسترسی کاربران به این چت ربات هوش مصنوعی را آسان می کند.

چت ربات بینگ مایکروسافت هنوز در مرحله پیش نمایش است، اما غول فناوری هنوز در حال کار بر روی افزودن ویژگی های جدید است. اکنون، برخی از ویژگی‌های جدید مهم به چت بینگ اضافه شده است که دسترسی و پشتیبانی بهتر را در همه دستگاه‌ها بهبود بخشیده است.

ابتدا، مایکروسافت ویژگی جدیدی را به نسخه دسکتاپ مرورگر Bing Chat در Edge اضافه کرد که به شما امکان می‌دهد چت خود را با Bing Chat AI در تلفن خود ادامه دهید.

همانطور که مایکروسافت در پست وبلاگ خود با تصاویر زیر اشاره می کند، نگه داشتن ماوس روی گوشه سمت راست بالای پاسخ ارائه شده توسط Bing Chat به شما این امکان را می دهد که در تلفن خود ادامه دهید. با انتخاب این گزینه یک کد QR نمایش داده می شود که می توانید برای ادامه مکالمه تلفنی خود اسکن کنید.

البته لازم به ذکر است که اپلیکیشن موبایل مایکروسافت اج یا بینگ باید روی گوشی شما نصب باشد. همچنین باید از یک حساب کاربری مایکروسافت در تلفن و رایانه خود استفاده کنید.

مایکروسافت در هفته گذشته این ویژگی را با کاربران منتخب آزمایش کرده است و اکنون به نظر می رسد همه به آن دسترسی پیدا کرده اند.

مایکروسافت از دو قابلیت جدید بینگ چت برای موبایل پرده برداشت

ادغام بینگ چت و لانچر مایکروسافت

این غول مستقر در ردموندی همچنین اخیراً اجرای BingChat را در لانچر مایکروسافت آزمایش کرد و اکنون پس از گذشت حدود یک هفته، این ویژگی برای همه کاربران عرضه شده است. به زبان ساده، اکنون می توانید از طریق لانچر مایکروسافت در صفحه اصلی گوشی اندرویدی خود به چت بینگ دسترسی داشته باشید.

البته لازم به ذکر است که از طریق اپلیکیشن موبایل بینگ و ویجت آن می توانید بدون نیاز به لانچر مایکروسافت، بینگ چت را در صفحه اصلی گوشی اندرویدی خود داشته باشید. با این حال، کاربرانی که از Microsoft Launcher استفاده می کنند، دیگر نیازی به نصب برنامه Bing ندارند.

اخیرا مایکروسافت تلاش ویژه ای کرده است تا چت بات خود را برای افراد بیشتری در دسترس قرار دهد. همراه با این ویژگی های جدید، در اوایل ماه جاری، همه کاربران دسکتاپ کروم به چت بینگ دسترسی پیدا کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا