اخبار تکنولوژی

لیست ۱۰ گوشی قدرتمند بنچمارک آنتوتو که منتشر کرد را بشناسید! رد مجیک ۹ پرو پلاس در صدر

به تازگی نسل جدید پرچمداران اندرویدی با تراشه های قدرتمند کوالکام و مدیاتک ارائه و عرضه شده است. اکنون، طبق آخرین گزارش منتشر شده، آنتوتو اخیراً فهرستی از ۱۰ گوشی پرچمدار قدرتمند را در بازار در نوامبر ۲۰۲۳ در دسترس قرار داده است که شامل نمایندگانی از برندهایی مانند Vivo، Nubia و Xiaomi است.

در بالای لیست Antoto شاهد گوشی گیمینگ Red Magic 9 Pro از برند Nubia هستیم که توانسته امتیاز ۲,۱۸۸,۶۳۱ را کسب کند. این گوشی قدرتمند مجهز به سیستم خنک کننده پیشرفته است که پایداری سخت افزار را تضمین می کند و از از دست دادن قدرت پردازش تراشه جلوگیری می کند.

blank
رد مجیک ۹ پرو پلاس

در رده دوم لیست، گوشی ویوو X100 با تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰ جای گرفته که بزرگ‌ترین غافلگیری بنچمارک آنتوتو محسوب می‌شود. گوشی ویوو در آزمون‌های فنی آنتوتو امتیاز کلی ۲٬۱۸۴٬۱۵۳ را کسب کرده که تفاوت جزئی با امتیاز کلی رد مجیک ۹ پرو پلاس دارد. با توجه به این موضوع، مدیاتک ظاهرا موفق شده که یک تراشه در حدو‌اندازه رقیب اصلی خود توسعه دهد.

blank
ویوو X100

جایگاه سوم لیست در اختیار گوشی IQOO 12 است که به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه مجهز شده و امتیاز کلی ۲٬۱۷۴٬۴۸۴ را ثبت کرده است. برند IQOO نیز برای توسعه گوشی‌های قدرتمند با سیستم خنک‌کننده پیشرفته مشهور است که حالا بنچمارک آنتوتو این ادعا را تایید می‌کند.

در رده‌های چهارم و پنجم به ترتیب گوشی‌های IQOO 12 پرو و ویوو X100 پرو قرار گرفته‌اند که امتیازهای ۲٬۱۴۱٬۰۰۴ و ۲٬۱۰۹٬۸۸۰ را به خود اختصاص داده‌اند. جایگاه‌های ششم و هفتم را نمایندگان شیائومی یعنی شیائومی ۱۴ پرو و شیائومی ۱۴ در اختیار دارند که برخلاف لیست ماه گذشته آنتوتو، امتیازهای بالای دو میلیون را کسب کرده‌اند. پیشرفت عملکرد پرچمدارهای شیائومی ظاهرا مربوط به بهبودهایی است که غول فناوری چینی برای گوشی‌های خود ارائه کرده است.

blank
IQOO 12

در سه رده اخر لیست آنتوتو گوشی‌های IQOO 11s، وان پلاس ایس ۲ پرو و ویوو X90 پرو پلاس قرار دارند که از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو بهره می‌برند و امتیاز حدودی ۱٫۶ میلیون را کسب کرده‌اند.

در نهایت باید اشاره کرد که با معرفی وان پلاس ۱۲، انتظار داریم پرچمدار وان پلاس به قدرتمندترین گوشی لیست ماه دسامبر آنتوتو بدل شود چرا که این برند به تازگی تایید کرده که وان پلاس ۱۲ در آزمون‌های فنی این بنچمارک امتیاز چشمگیر ۲٫۳۳۳٬۰۳۳ را کسب کرده که بالاترین امتیاز آنتوتو محسوب می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا