اخبار تکنولوژی

لو رفتن قیمت گلکسی S23 FE خبر ساز شد

سامسونگ در حال آماده شدن برای رونمایی از گلکسی S23 FE است و حالا گزارشی جدید یکی از مهم ترین جزئیات این گوشی هوشمند را فاش کرده است:

قیمت افشا شده مربوط به بازار ایالات متحده است و احتمالاً این قیمت از کشوری به کشور دیگر متفاوت است.

قیمت احتمالی Galaxy S23 FE

طبق شایعات امروز، گلکسی S23FA با قیمت ۵۹۹ دلار در ایالات متحده عرضه خواهد شد. پیش بینی می شود این دستگاه در بازار اروپا با قیمت ۶۹۹ یورو به فروش برسد. برای مقایسه باید گفت که قیمت گلکسی اس ۲۳ در آمریکا و اروپا به ترتیب برابر با ۷۴۹ دلار و ۹۴۹ یورو است. با در نظر گرفتن قیمت گلکسی اس ۲۳ با قیمت ۸۴۹ پوند در بریتانیا، قیمت گلکسی اس ۲۳ FE در بریتانیا ۶۹۹ پوند است.

قیمت گلکسی S23FA در کشورهای مختلف حدس و گمان است و نمی توان چندان به آن اعتماد کرد. با این حال، انتظار نداشته باشید این محصول با قیمت ۵۹۹ یورو یا ۵۹۹ پوند عرضه شود.

 

انتظار می رود گوشی جدید سامسونگ در روزهای ابتدایی ماه آینده رونمایی شود. این دستگاه در دو نسخه عرضه می شود: نسخه مجهز به اسنپدراگون ۸ Gen 1 برای بازارهای آمریکا و کانادا و نسخه مجهز به اگزینوس ۲۲۰۰ برای سایر کشورها.

لو رفتن قیمت گلکسی S23 FE خبر ساز شد

دوربین این دستگاه شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر می باشد. این دستگاه همچنین دارای دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی خواهد بود.

از دیگر مشخصات گلکسی اس ۲۳ FE می توان به باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی و استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا