شبکه های اجتماعی

لوگو جدید فیسبوک را ببینید + عکس

شرکت متا علاوه بر تغییر کتیبه، لوگوی جدید فیسبوک را نیز ارائه کرد که در آن علاوه بر اصلاحات در حرف کوچک f، تاکید بیشتری بر رنگ آبی شده است.

آخرین بیانیه مطبوعاتی متا به به روز رسانی “سیستم هویت” فیس بوک اشاره می کند. اما به نظر می رسد تغییرات ظاهری فیس بوک بسیار جزئی بوده و لوگوی جدید این شبکه اجتماعی شباهت زیادی به لوگوی قبلی دارد. با این تفاوت که به آبی تیره تغییر یافته و حرف کوچک f در آن تا حدودی اصلاح شده است. لوگوی فیس بوک (وردمارک) نیز برای خوانایی بیشتر تغییر یافته است. این لوگو همچنان از فونت انحصاری «فیس‌بوک سنس» استفاده می‌کند.

لوگوی جدید فیسبوک

هدف متا در لوگوی جدید فیس بوک تاکید بیشتر بر رنگ آبی است. در واقع این پلتفرم از بدو پیدایش همواره به رنگ آبی توجه ویژه ای داشته است. لوگوی جدید کنتراست بهتری دارد به طوری که حرف f بیشتر در مرکز توجه قرار می گیرد.

لوگوی جدید فیسبوک
متا در بیانیه جدید خود اعلام کرد فیسبوک روزانه دو میلیارد کاربر فعال دارد. هرگونه تغییر در ظاهر این پلتفرم قطعا واکنش های گسترده ای را در پی خواهد داشت. به همین دلیل، منطقی است که ظاهر متا فیس بوک با چنین تغییرات اساسی روبرو نباشد.

از طرفی طراحی متا تب Reactions نیز تا حدودی اصلاح شده است. اکنون ایموجی های این بخش از رنگ های بهتری استفاده می کنند. طبق اعلام متا، تغییرات امروز فیس بوک تنها بخشی از تغییرات گسترده تری است که برای آن پلتفرم در نظر گرفته شده است. طبق ادعای متا، تغییرات دیگری به زودی در فیس بوک ارائه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا