شبکه های اجتماعی

مخفي كردن آنلاين بودن در اينستاگرام جدید

چگونه آنلاین بودن در اینستاگرام فارسی را مخفی کنیم؟ سوال بسیاری از کاربران اینستاگرام این است که چگونه بفهمیم شخصی در اینستاگرام آنلاین است یا خیر؟

چراغ سبز کنار پروفایل راهی است که می توانید از آنلاین بودن خود در اینستاگرام مطلع شوید. حال به موقعیتی فکر کنید که نمی خواهید کسی بداند که در اینستاگرام آنلاین هستید. برای مخفی کردن وضعیت آنلاین در اینستاگرام این مقاله را بخوانید. ما به شما آموزش می دهیم که چگونه آنلاین بودن خود را در اینستاگرام پنهان کنید.

چگونه آنلاین بودن در اینستاگرام را مخفی کنیم؟

چگونه چراغ سبز اینستاگرام را خاموش کنیم مواقعی پیش می آید که نمی خواهید کسی بداند که در اینستاگرام آنلاین هستید و به دنبال راهی برای پنهان کردن آنلاین بودن خود در اینستاگرام هستید. نگران نباشید، راه حلی برای حذف آنلاین بودن در اینستاگرام وجود دارد. نحوه پنهان کردن آنلاین بودن خود در اینستاگرام به شرح زیر است:

  • پس از به‌روزرسانی اپلیکیشن اینستاگرام به آخرین نسخه، وارد حساب کاربری خود شوید.
  • پس از انتخابتب پروفایل، روی دکمه منو در نماد سه خط اینستاگرام در بالای صفحه ضربه بزنید و Settings را در پایین پنجره انتخاب کنید تا به قسمت
  • تنظیمات غیرفعال کردن اینستاگرام آنلاین هدایت شوید.

  • اکنون از منوی تنظیمات گزینه Privacy را لمس نمایید.

blank

  • در پنجره ظاهر شده گزینه Activity Status را انتخاب نمایید. این گزینه وضعیت آنلاین بودن کاربر را نمایش می دهد.

blank

  • در مرحله بعد برای اینکه نمایش آنلاین بودن در اینستاگرام را مخفی کنیم باید گزینه Show Activity Status را با کشیدن انگشت به سمت چپ غیر فعال کرد.

 نکته: همانطور که مشاهده می کنید وضعیت آنلاین بودن در اینستاگرام در حالت پیش فرض فعال است.

blank

این گزینه به شما امکان می دهد آخرین فعالیت اکانت هایی را که دنبال کرده اید و هرکسی که برایشان پیام دایرکت ارسال کرده اید در اینستاگرام مشاهده کنید.

هنگامی که گزینه وضعیت آنلاین غیرفعال است، نمی توانید فعالیت سایر حساب ها را نظارت کنید. همچنین حضور آنلاین شما برای دیگران قابل مشاهده نخواهد بود.

در واقع، خاموش کردن این گزینه راهی برای ممنوعیت آنلاین بودن در اینستاگرام است و دیگران متوجه نمی شوند شما در چه ساعتی در اینستاگرام فعال هستید.

چگونه آنلاین بودن در اینستاگرام را از یک نفر مخفی کنیم؟

در تکنیک قبلی، غیر فعال کردن آنلاین اینستاگرام را برای همه افراد پیاده سازی کردیم. اکنون ممکن است بخواهیم پنهان کنیم که فقط از یک شخص خاص در اینستا آنلاین هستیم. برای این کار لازم است قابلیت restrict account اینستاگرام را برای او فعال کنید.

علاوه بر پنهان کردن اینکه در اینستاگرام آنلاین هستید، restrict account اینستاگرام کاربر را از انجام برخی کارها محدود می کند.

غیرفعال کردن لست سین اینستاگرام یکی دیگر از مزایای اکانت محدود است.

به عنوان مثال، اگر کاربری که قابلیت محدودیت اینستاگرام را فعال کرده است، زیر یکی از پست های شما کامنت بگذارد، کامنت او فقط برای شما و او قابل مشاهده خواهد بود.

چگونه آنلاین بودن در اینستاگرام را مخفی کنیم؟

  • نحوه مخفي كردن آنلاين بودن در اینستاگرام برای همه کاربران با غیر فعال کردن گزینه Show Activity Status در مسیر Settings>Privacy>Activity Status امکان پذیر است.

چگونه چراغ سبز اینستاگرام را خاموش کنیم؟

چراغ سبز در دایرکت اینستاگرام نشان می دهد که شما در اینستاگرام آنلاین هستید. حال اگر بخواهیم چراغ سبز اینستاگرام را خاموش کنیم باید مراحلی را که در پاسخ سوال قبل گفتیم انجام دهیم.

چگونه آخرین بازدید را در اینستاگرام ببینیم؟

برای دیدن آخرین بازدید در اینستاگرام باید گزینه Show Activity Status را فعال کنیم.

چگونه بفهمیم شخصی در اینستاگرام آنلاین است یا خیر؟

اگر در صفحه دایرکت اینستاگرام روی عکس پروفایل شخصی چراغ سبز مشاهده کردید به این معنی است که کاربر مورد نظر آنلاین است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا