شبکه های اجتماعی

تغییر زبان اینستاگرام از فارسی به انگلیسی

تغییر زبان اینستاگرام از فارسی به انگلیسی چگونه است؟ تغییر زبان اینستاگرام قابلیتی است که بسیاری از کاربران جدید اینستاگرام به دنبال آن هستند. کسانی که با زبان انگلیسی آشنایی ندارند با فارسی سازی به دنبال استفاده راحت تر از اینستاگرام هستند و یا بالعکس. در این مقاله روش های تغییر زبان اینستاگرام را آموزش می دهیم.

تغییر زبان اینستاگرام از فارسی به انگلیسی

برای تغییر زبان اپلیکیشن اینستاگرام نیازی به نصب برنامه ندارید. و به راحتی می توانید زبان مورد نظر خود را از قسمت تنظیمات اینستاگرام تغییر دهید.

فقط مراحل زیر را طی کن:

  • در پروفایل خود روی نماد بالای صفحه کلیک کنید که سه ردیف روی هم قرار دارد.

  • وارد قسمت تنظیمات (Settings) شوید.

blank

  • سپس روی گزینه حساب (Account) کلیک کنید.

blank

  • گزینه زبان (Language) را انتخاب کنید.

blank

  • در این بخش می‌توانید از لیست، زبان موردنظر خود را انتخاب کنید.

blank

چگونه زبان اینستاگرام را به فارسی تغییر دهیم؟

شبکه اجتماعی اینستاگرام از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند. بنابراین به راحتی می توانیم به این سوال پاسخ دهیم که چگونه زبان اینستا را به فارسی تغییر دهیم.

بنابراین می توانید زبان فارسی را انتخاب کنید. (در لیست بالا فقط فارسی را جستجو کنید تا زبان برنامه را به فارسی تغییر دهید)

در واقع کافیست دوباره مراحل بالا را تکرار کنید و گزینه فارسی را ببینید.

تفاوت اینستاگرام فارسی و انگلیسی

بین نسخه فارسی و انگلیسی اینستاگرام تفاوت های قابل توجهی وجود دارد:

۱٫ رابط کاربری: در فارسی رابط کاربری اینستاگرام به فارسی ترجمه شده است که بهترین تجربه کاربری را برای کاربران ایرانی و فارسی زبانان ایجاد می کند. در حالی که نسخه انگلیسی اینستاگرام به زبان اصلی آن یعنی انگلیسی ارائه شده است.

۲٫ فهرست و آیتم های منو: لیست ها و منوهای اینستاگرام فارسی متناسب با سلیقه و نیاز مخاطب فارسی زبان بهینه شده است. در همین حال، نسخه انگلیسی دارای منوها و عناصر ناوبری متمرکز بر بازارهای انگلیسی زبان است.

به طور کلی اینستاگرام فارسی با توجه به نیاز و خواسته کاربران فارسی زبان تغییراتی را در رابط کاربری، محتوا و تجربه کاربری ایجاد می کند.

حل مشکل کمی صبر کنید درحال راه اندازی فارسی هستیم اینستاگرام

در دوران اخیر، برخی از کاربران اینستاگرام با خطای “لطفاً کمی صبر کنید، مشکلی به وجود آمده است” در هنگام استفاده از برنامه مواجه شده‌اند. این خطا از کاربران خواسته می‌شود تا با صبر، راه‌اندازی زبان فارسی را انجام دهند. برای حل این مشکل یک راهکار ساده وجود دارد که در ادامه  به آن پرداخته‌ایم.

ابتدا اگر از نسخه های غیر رسمی اینستاگرام استفاده می کنید، آن ها را حذف کنید و از نسخه رسمی آن در گوگل پلی استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که نسخه رسمی اینستاگرام به روز شده است.

اگر با زبان فارسی در اینستاگرام مشکل دارید، سعی کنید زبان را به انگلیسی (آمریکا) تغییر دهید و سپس موبایل خود را ریست کنید، زبان را به فارسی برگردانید و منتظر بمانید تا خطا برطرف شود. سپس به صفحه پروفایل بروید و روی سه خط بالا ضربه بزنید. در قسمت پروفایل و اکانت و تنظیمات زبان را به انگلیسی تغییر دهید.

blank

برای حل این مشکل ابتدا آدرس IP خود را با استفاده از نرم افزار VPN تغییر دهید و سپس مراحل بالا را تکرار کنید. در این مرحله زبان اپلیکیشن را به فارسی تغییر دهید و بدون مشکل از اینستاگرام استفاده کنید. در برخی موارد با خروج از حساب کاربری و ورود مجدد این مشکل برطرف می شود. پاک کردن کش نیز می تواند تأثیر قابل توجهی داشته باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا