شبکه های اجتماعی

چجوری تو واتساپ بلاکش کنم که متوجه نشه؟

چجوری تو واتساپ بلاکش کنم که متوجه نشه؟ واتساپ یکی از معروف ترین برنامه ها برای چت کردن محسوب می شود و خیلی از افراد برای جلوگیری از مزاحمت ترجیح می دهند مخاطبانی را به هر دلیل بلاک کنند.

اگر شما هم قصد بلاک کردن مخاطبی را در واتساپ دارید در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

بلاک کردن در برنامه واتساپ

واتس اپ پرکاربردترین اپلیکیشن ارتباطی است و به شما امکان ارسال پیام متنی، فایل های صوتی، فیلم و عکس را می دهد. علاوه بر این، با آخرین آپدیت، امکان تعیین زمان نمایش پیام نیز وجود دارد.

از آنجایی که این ابزار بسیار محبوب است، گاهی اوقات دریافت پیام های هرزنامه طبیعی است. بنابراین اگر می خواهید بدانید که چگونه می توانید تماس های ناخواسته را در واتس اپ مسدود کنید، با ما همراه باشید.

این برنامه به طور گسترده برای چت با مخاطبان استفاده می شود و حتی مشاغل از آن برای خدمات مشتری یا فروش استفاده می کنند. از این رو، دریافت پیام از افراد غریبه که محصولات و خدماتی را از طریق برنامه ارائه می دهند، رایج شده است.

از این نظر، هرکسی که شماره شما را دارد می‌تواند در واتس‌اپ با شما تماس بگیرد که در برخی موارد بسیار آزاردهنده و استرس‌زا است، زیرا هیچ‌کس دوست ندارد در طول روز چندین پیام درباره چیزهایی که برایش جالب نیست دریافت کند.

همچنین، همه ما آن دوستی را داریم که دائماً پیام هایی را به اشتراک می گذارد که فقط حافظه تلفن همراه را پر می کند. بدانید که می توانید از ارسال پیام شماره ای به شما جلوگیری کنید! و در مواردی که نمی خواهید او از آن مطلع شود، جای نگرانی نیست زیرا کاربر مسدود شده متوجه نخواهد شد که این اتفاق افتاده است.

چجوری تو واتساپ بلاکش کنم که متوجه نشه؟

چجوری تو واتساپ بلاکش کنم که متوجه نشه؟

بلاک کردن مخاطب واتساپ در اندروید

اولین قدم این است که واتس اپ را باز کنید و به “منو” در سه نقطه در گوشه سمت راست بالای صفحه بروید. سپس روی تنظیمات، سپس حساب و سپس حریم خصوصی کلیک کنید.

“مخاطبین مسدود شده” را جستجو و انتخاب کنید. سپس برنامه لیستی از تمام شماره هایی را که مسدود کرده اید برای ارسال پیام به شما باز می کند و در گوشه بالای صفحه می توانید روی “افزودن” کلیک کنید تا یک مخاطب جدید برای شماره های مسدود شده انتخاب کنید.

بلاک کردن مخاطب واتساپ در سیستم IOS

برنامه را باز کنید و روی چرخ دنده (تنظیمات) در گوشه سمت راست پایین صفحه ضربه بزنید. سپس “Account”، سپس “Privacy” و “Blocked” را انتخاب کنید. با این کار صفحه ای با مخاطبین مسدود شده شما باز می شود و با کلیک روی افزودن جدید می توانید شماره های جدیدی اضافه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا