اخبار تکنولوژی

فعال سازی ۲۰ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل (۱۴۰۳ )

فعال سازی ۲۰ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل

در این مقاله نحوه فعال سازی اینترنت رایگان ۲۰ گیگ ایرانسل توضیح داده شده است.

برای داشتن ۲۰ گیگ اینترنت رایگان در ایرانسل باید مراحل زیر را طی کنید:

اگر تلفن همراه شما از ۴G پشتیبانی می کند، می توانید از اینترنت رایگان ۲۰ گیگابایتی ایرانسل استفاده کنید. پس همین الان سیم کارت خود را به نسل ۴ تبدیل کنید و از اینترنت رایگان ایرانسل لذت ببرید.

برای تغییر سیم کارت خود به ۴G می توانید این کار را از طریق اپلیکیشن ایرانسل من یا از طریق نمایندگی های رسمی فروش سیم کارت ایرانسل انجام دهید که در این صورت باید به صورت حضوری این کار را انجام دهید.

البته اگر از طریق اپلیکیشن ایرانسل من این کار را انجام دهید کاملا رایگان است اما اگر برای تعویض سیم کارت خود به مراکز رسمی ایرانسل مراجعه کنید باید ۸۰۰۰ تومان برای تعویض بپردازید.

کد فعال سازی اینترنت ۲۰ گیگ رایگان در ایرانسل

همانطور که گفته شد به راحتی می توانید از اینترنت رایگان ۲۰ گیگابایتی ایرانسل بهره مند شوید که تنها با تعویض سیم کارت امکان پذیر است.

ایرانسل به نفع کاربران و مخاطبان خود در تلاش است تا خدمات برتری مانند استفاده از سیم کارت های نسل چهارم با قابلیت های مختلف را ارائه دهد تا بتوانید از بسته اینترنت ۲۰ گیگابایتی به صورت کاملا رایگان استفاده کنید.

لازم به ذکر است که اعتبار این بسته ۳۰ روزه است و شما می توانید با تغییر سیم کارت خود به نسل ۴G از این مزیت اینترنت رایگان بهره مند شوید.

کمک برای دریافت سیم کارت ۴G

۱٫ ثبت درخواست از طریق اپلیکیشن ایرانسل من یا دریافت بسته برگشتی (سیم کارت ۴G خالی) از مراکز یا نمایندگی های فروش ایرانسل.

۲٫ سیم کارت ۴G را از طریق برنامه من ایرانسل فعال کنید یا با خط فعلی برای سیم کارت ۳G شماره *#۳۴ را شماره گیری کنید.

چگونه مصرف آزاد اینترنت را قطع کنیم ایرانسل

نکات تبدیل سیم کارت

تلفن همراه شما باید از فناوری ۴G پشتیبانی کند.

پس از ثبت درخواست، اطلاعات سیم کارت مانند دفترچه تلفن از سیم کارت شما حذف می شود، بنابراین پیشنهاد می کنیم اطلاعات سیم کارت فعلی را در تلفن همراه خود ذخیره کنید.

 

۲۰ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل

اگر همچنان از سیم‌کارت‌های قدیمی ایرانسل استفاده می‌کنید، اکنون می‌توانید سیم‌کارت خود را کاملا رایگان به نسل چهارم ایرانسل تبدیل کنید و برای فعال‌سازی ایرانسل از کد اینترنت ۲۰ گیگابایتی رایگان استفاده کنید.

یک ماه اینترنت رایگان ایرانسل تا ۲۰ گیگابایت فقط با تغییر سیم کارت ایرانسل به ۴G رایگان

برای فعال کردن کد کد *۵۵۵*۱۱# را شماره گیری کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا