خودرو

فروشگاه باتری ایراندوست مرکز خدمات پس از فروش صباباتری در تهران

شرکت صبا باتری به عنوان یکی از شرکت‌های محبوب در کشور ما انواع باتری را با آمپراژ مختلف تولید کرده که برای خودروهای سبک و سنگین مورد استفاده قرار می‌دهند. ابن شرکت برای فروش بهتر محصولات خود دارای نمایندگی‌های مختلفی در کشور است. مراکزی که به عنوان مراکز و نمایندگی این شرکت مشغول به فعالیت هستند خدمات پس از فروش شرکت صباباتری را ارائه می‌دهند. زمانی که شما یک باتری را از نمایندگی این شرکت خریداری کنید می‌توانید از خدمات پس از فروش که شامل گارانتی، ضمانت، تعویض و‌… می‌شوند استفاده کنید‌ برای شناخت این مراکز با ما همراه شوید.

معرفی شرکت صبا باتری

اولین و قدیمی‌ترین شرکتی که در کشور ما فعالیت خود را در زمینه تولید انواع باتری ماشین آغاز کرد شرکت صبا باتری است. امروزه این شرکت با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا انواع باتری را با کیفیت بالایی تولید می‌کند. کارخانه صبا باتری جایگاه ویژه‌ای در بازار باتری ایران دارد و انواع باتری‌ها را با برندهای مختلفی وارد بازار می‌کند. از برندهای مطرح این شرکت می‌توان به واریان باتری، راین باتری، باتری‌های رونیز و غیره اشاره کرد‌‌.

در تولید این باتری‌ها از مواد اولیه بسیار مرغوبی استفاده می‌شود و با تکنولوژی جدید سیلد اسید آنها را وارد بازار می‌کند. این کارخانه در ۱۵ کیلومتری اتوبان تهران ساوه واقع شده و به دلیل محصولات بسیار خوبی که وارد بازار می‌کند دارای نمایندگی‌های مختلفی است.

محصولات شرکت صباباتری

شرکت صبا باتری محصولات متنوعی مانند ups، باتری‌های لیتیومی و باتری انواع خودرو را وارد بازار می‌کند. محصولات صباباتری در دو نوع اسیدی و اتمی به فروش می‌رسند. آمپراژ باتری‌های صبا باتری از ۳۲ آمپر تا ۲۲۰ آمپر هستند و می‌توان از آنها برای انواع خودروهای ایرانی و خارجی استفاده کرد. تولیداتی که توسط این شرکت وارد بازار می‌شوند با توجه به میزان برقی که خودروها استفاده می‌کنند مورد استفاده قرار می‌گیرند.

شرکت صبا باتری محصولات خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش به فروش می‌رساند به همین دلیل بازار فروش خوبی دارد. در این شرکت مکانیزم بازیافت باتری با ظرفیت ۶۰ هزار تن در سال وجود دارد که یکی از ویژگی‌های بسیار منحصر به فرد این شرکت شناخته می‌شود. محصولات شرکت صبا علاوه بر فروش در کشور خودمان به ۱۵ کشور نیز صادر می‌شوند. این شرکت به دلیل تعهدات و خدمات بسیار زیادی که به مشتریان خود ارائه می‌دهد مورد توجه افراد زیادی در خارج از کشور نیز قرار گرفته است.

یک نمایندگی چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

شرکت‌های مطرحی که در کشور انواع باتری را تولید می‌کنند، برای فروش محصولات خود به صورت مستقیم و با کیفیت بالا از نمایندگی‌های گوناگون استفاده می‌کنند. شرکت صبا باتری نیز دارای نمایندگی‌های مختلف در نقاط مختلف کشور است. زمانی که شما قصد خرید از یک نمایندگی را داشته باشید می‌توانید از خدمات زیادی برخوردار شوید. شما تمامی محصولاتی که توسط شرکت مد نظرتان تولید می‌شود را در نمایندگی مشاهده می‌کنید و اطلاعات زیادی از آنها به دست خواهید آورد.

یک نمایندگی محصولات را بدون وجود واسطه در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و این باعث کاهش قیمت محصولات می‌شود. زمانی که شما باتری‌های صبا باتری را از نمایندگی مطرح این شرکت خریداری کنید می‌توانید از مزیت‌های زیادی برخوردار شوید. باتری‌های صبا باتری تنوع بسیار زیادی دارند و در بازار آزاد ممکن است با قیمت‌های بالایی به فروش برسند. در نمایندگی این چنین نیست و همان قیمتی که کارخانه برای محصول معرفی کرده در اختیار مشتری قرار می‌گیرد.

باتری ایراندوست نمایندگی صباباتری

نصب محصولات صباباتری

از آنجایی که محصولات صبا باتری با وزن بسیار مناسبی تولید می‌شوند قابلیت جابجایی و نصب آسانی دارند. اگر شما این محصول را از یک نمایندگی معتبر خریداری کنید می‌توانید از خدمات پس از فروش آن برخوردار شده و نصب این محصول توسط نمایندگی برای شما انجام خواهد شد. نصب محصولات با تست باتری انجام می‌شود و پس از اطمینان صحت عملکرد باتری شما می‌توانید آن را مورد استفاده قرار دهید.

نکات مهم برای خرید باتری صبا

یکی از مهمترین نکاتی که در هنگام خرید باتری باید به آن توجه کنید میزان مصرف برق خودروی شما است. اگر مصرف برق میزان کمی باشد باید یک باتری با آمپراژ پایین را انتخاب کنید و اگر خودروی شما از میزان برق بالایی استفاده می‌کند باید آمپر باتری افزایش پیدا کند. یکی از دلایلی که تنوع تولید باتری در شرکت صبا باتری زیاد است همین نکته است تا هر شخص بتواند با توجه به نیازی که دارد یک محصول مناسب را انتخاب کند. از نکات مهم دیگر می‌توان به خرید باتری به صورت غیر حضوری اشاره کرد.

امروز شرکت‌های زیادی وجود دارند که محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش می‌رسانند و شما دیگر نیازی به مراجعه حضوری به فروشگاه‌ها نداشته و می‌توانید در وقت خود صرفه‌جویی کنید. در کنار این موارد باید حتماً به کیفیت محصول هم توجه کنید که تاریخ تولید باتری نزدیک به زمان خرید شما باشد.

مجموعه ایراندوست یکی از مراکز خدمات پس از فروش صباباتری

فروشگاه‌های زیادی در کشور وجود دارند که محصولات صباباتری را به فروش می‌رسانند اما همه آنها گزینه مناسبی برای خرید شما نیستند. شما باید یک نمایندگی و مرکز خدمات پس از فروش این شرکت را برای خودتان انتخاب کنید تا بتوانید باتری‌های صبا را به بهترین شرایط خریداری کنید. مجموعه باتری ایراندوست یکی از بهترین مجموعه‌های مطرح در کشور است که انواع باتری صبا را در لیست محصولات خود قرار داده و به فروش می‌رساند.

قیمت باتری در این نمایندگی بسیار مناسب و به صرفه است و می‌توانید با خرید از آن خدمات زیادی را دریافت کنید. برای خرید از مجموعه ایراندوست کافی است به سایت این مجموعه مراجعه کرده و هر یک از محصولات آن را به صورت غیر حضوری برای خودتان سفارش دهید. این روش غیر حضوری به شما کمک می‌کند تا در هر زمان و مکانی که حضور دارید هیچ محدودیتی برای سفارش خود نداشته باشید و پس از مدت کوتاهی نیازتان را برطرف سازید. در سایت مجموعه ایراندوست دسته‌های مختلفی از باتری وجود دارند که شما با مراجعه به هر یک از صفحات این سایت می‌توانید انواع محصولات صبا باتری را مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا