اخبار پزشکی

عمل بینی با دکتر جمالی

امروزه جراحی بینی یکی از محبوب ‌ترین و رایج‌ ترین روش ‌های زیبا‌سازی و تغییر شکل صورت به شمار می آید. با بهره‌ گیری از تکنولوژی‌ های پیشرفته و تجربه‌ حرفه ‌ای جراحان ماهر ، می ‌توان تغییرات چشمگیری در ظاهر و اعتماد به نفس شما زیبا جویان عزیز به وجود آورد.  اگر این احساس را دارید که شکل بینی ‌تان با سایر اجزای صورتتان هماهنگ نیست یا اطرافیان آن را به عنوان نقطه‌ ضعف چهره شما در نظر می گیرند ، جراحی بینی می ‌تواند یک راه حل عالی برای رسیدن به نتیجه دلخواهتان باشد. این فرایند ، شما را به طور کامل قادر می ‌سازد تا با اعتماد به نفس بالا ، هر روز در آینه چهره زیبا خود را با لبخندی زیبا مشاهده کنید. با جراحی بینی تحت نظر دکتر مهران جمالی می ‌توانید به عنوان یک فرصت تازه برای تعریف شخصیت تان از طریق شکل دهی به ویژگی‌های بینی‌ تان استفاده کنید. تجربه‌ تغییر کوچکی در بینی می‌ تواند زمینه را برای تغییرات قابل ‌توجهی در جذابیت شخصیتی و دیدگاه تان فراهم کند.

تصورتان از بینی زیبا تحت نظر دکتر جمالی چیست ؟

اگر وسعت دید شما از یک بینی زیبا تنها قوس پل بینی ، کوچکی ساختار کلی و حفره هایی به یک شکل و اندازه است ، باید بدانید که این تمامی ویژگی های یک بینی زیبا نمی باشد ؛ بلکه وسعت ویژگی های رینوپلاستی آنقدر زیاد است که تنها شما را برای جراحی مشتاق تر می کند. اما در ابتدا لازم است تا واقع بین باشید ! به تنفس خود فکر کنید و سعی کنید ملاک اصلی خود را یک تنفس آسان و راحت قرار دهید ، سپس این موضوع می تواند در انتخاب فرم بینی زیبا به شما کمک کند اما چگونه ؟

اگر تمایل دارید تا ساختار بینی شما بسیار کوچک شود ، ممکن است بعد از جراحی به علت کوچک شدن مجاری تنفسی ، مشکلات متعددی پیدا کنید ، انتظارات بسیار زیاد از ایجاد قوس زیاد بر روی پل بینی و سربالایی کردن نوک بینی به مرور زمان با افتادگی نوک بینی همراه خواهد بود و بروز هر نوع عارضه دیگر دست یابی شما به بینی زیبا را غیر ممکن می سازد ؛ بنابراین توجه به پیشنهاد های جراح بینی خوب دکتر مهران جمالی ، جراح فک و صورت خوب در تهران هرگز شما را از روند رینوپلاستی پشیمان نخواهد کرد.  بینی های زیبا و متناسب با ساختار صورت ، زوایای مشخصی با دیگر اعضای صورت دارند ، برای مثال زاویه میان لب و بینی ، زاویه میان چشم ها و بینی و غیره نیز در یک اندازه مشخص می باشد.

بینی سفارشی زیبا جو !

زیبایی بینی به نوع جراحی و تغییراتی که در آن ایجاد می شود بستگی دارد که خالق اصلی این اثر جراح بینی می باشد. قطعا جراح از تکنیک های لازم و مورد نیاز بینی شما در این فرایند استفاده خواهد کرد. البته تغییراتی نیز در بینی ایجاد خواهد شد که به صورت سفارشی از جانب بیمار بر آن ها تاکید شده است. در این صورت با وجود سفارش بیمار بهتر است ، که نگاهتان به عمل بینی واقع گرایانه باشد و خواسته های تان به نسبت بینی که دارید ، غیر ممکن نباشد. بهتر است بدانید که در پی نگاه بی منطق و اشتباه شما می توانید در دوره نقاهت با مشکلات تنفسی رو به رو شوید و همچنین تاثیرات انتخاب اشتباه خود را بر روی بینی مشاهده کنید. در واقع باید بعد از عمل زیبایی بینی ، فرم بینی به گونه ای باشد که بیشترین هماهنگی و هارمونی را در سایر بخش های صورت ایجاد کند. یکی از مهم ترین موارد طی جراحی زیبایی بینی با دکتر جمالی ، تصمیم گیری درست ایشان برای اعمال تغییرات لازم است. در واقع ایشان با توجه خواسته افراد جراحی را با کمترین عارضه و بهترین نتیجه به پایان می رساند.

معیارهای اصلی برای عمل زیبایی بینی چیست ؟

برای دست یابی به فرم بینی زیبا ، باید معیار های کلی افراد را در نظر بگیریم. از گذشته تا کنون معیار های اصلی و مهم در ایجاد فرم بینی زیبا شناخته شده است که برای مثال می توانید به صاف تر شدن غضروف بینی ، کاهش حجم کلی ساختار بینی و استخوانی باریک و ظریف همراه با ایجاد زاویه ای بی نظیر میان بینی و دیگر اجزا صورت ، تغییر نوک بینی و سر بالا بودن آن نیز اشاره کنیم. البته نباید از تاثیرات مد در این مواقع غافل شد ؛ زیرا نقش اصلی در ایجاد معیار های جدید مد بوده ، که توسط افراد مشهور به خصوص سلبریتی ها در میان جامعه شناخته تر می شود و افراد را برای جراحی بینی به آن سبک تشویق می کند. معیارهای زیبایی در جراحی بینی می‌تواند متفاوت باشد و بستگی به سلیقه شما و همچنین استاندارد های زیبایی در جوامع مختلف دارد. اما در کل ، معیارهایی که جراحان و پزشکان بخصوص دکتر مهران جمالی معمولاً در نظر می‌گیرند ، عبارتند از :

تعادل و هماهنگی : یکی از اصلی ‌ترین معیارها در جراحی بینی ، تعادل و هماهنگی بین نواحی مختلف صورت است. بینی باید با سایر ویژگی ‌های صورت مطابقت داشته باشد و شکل و اندازه‌ آن هم جهت با سایر ویژگی‌ های صورت زیباجو باشد.

نسبت ‌های طبیعی : جراحان برای دست ‌یابی به یک نتیجه زیبا و طبیعی ، توجه خاصی به نسبت‌ های موجود در صورت می‌ کنند. مانند نسبت بین نوک بینی و قسمت‌ های بالایی و پایینی بینی ، نسبت بینی با لب‌ ها و فاصله بین نوک بینی و دهان.

همسانی با سبک صورت : یکی از اهمیت ‌های بزرگ در جراحی بینی ، تطابق شکل بینی با سبک کلی صورت زیباجو است. بینی باید با سبک صورت هماهنگی داشته باشد ، به صورتی که تناسب و تعادل را حفظ کند.

حفظ عملکرد تنفسی در کنار زیبایی : علاوه بر زیبایی خارجی ، هدف جراحی بینی این است که تنفس بیماران  را نیز بهبود بخشد ؛ لذا باید از نظر عملکردی ، مؤثر و طبیعی بوده و در فعالیت ‌های تنفسی اختلال ایجاد نکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا