اخبار تکنولوژی

ضبط مکالمه در آیفون بدون نیاز به جیلبریک(Jailbreak) کردن دستگاه

نحوه ضبط تماس در آیفون بدون جیلبریک کردن دستگاه

شما می توانید مکالمه یا تماس های خود را بدون نیاز به جیلبریک آیفون و تنها با استفاده از رمز عبور مخصوص ضبط کنید. با ما همراه باشید تا نحوه انجام این کار را به شما آموزش دهیم.

اگر آیفون خود را جیلبریک کنید، می توانید به راحتی مکالمات و تماس های خود را با نصب اپلیکیشن های مختلف ضبط کنید. اما اگر آیفون شما جیلبریک نباشد، در ضبط مکالمات و تماس ها با مشکل مواجه خواهید شد. اپل برای حفظ حریم خصوصی کاربران خود از قابلیت ضبط مکالمات و تماس ها پشتیبانی نمی کند و متأسفانه نمی توانید به صورت پیش فرض مکالمه را ضبط کنید. اما این بدان معنا نیست که هیچ ترفندی برای رفع این مشکل آیفون بدون جیلبریک وجود ندارد.

در این مقاله ترفند خاصی را به شما آموزش می دهیم که با استفاده از آن می توانید آیفون خود را جیلبریک کنید و مکالمات و تماس ها را ضبط کنید. برای انجام این کار، پست صوتی یا پست صوتی در آیفون شما باید فعال باشد. ارائه دهنده خدمات تلفن همراه شما باید از پست صوتی آیفون و تماس سه طرفه نیز پشتیبانی کند. سیم کارت فعال در آیفون شما نیز باید اینترنت داشته باشد و دستگاه باید همزمان به موبایل دیتا متصل باشد. همچنین بهتر است با مراجعه به Settings، Phone و در نهایت Call Waiting، قابلیت انتظار تماس آیفون خود را غیرفعال کنید.

پس از فراهم نمودن شرایط فوق می توانید مکالمات و تماس های آیفون خود را بدون جیلبریک ضبط کنید. نحوه انجام این کار را به شما آموزش خواهیم داد. اگر در مورد موارد توضیح داده شده در این مقاله ابهام یا سوالی دارید، با کارشناسان ما تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بیشتری بخواهید. با ما بمان.

چگونه بدون جیلبریکفرار از زندان) آیفون برای ضبط مکالمات و تماس ها؟

در این روش از سرویس پیام رسانی یا پست صوتی برای ضبط مکالمات و تماس ها استفاده می کنیم. به عبارت دیگر، به جای برنامه های ضبط تماس و تماس ها در آیفون جیلبریک شده، از سرویس پست صوتی کمک می گیریم. برای اعمال این ترفند، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • با شخصی که به او علاقه دارید تماس بگیرید.
  • به محض برقراری تماس، روی دکمه افزودن تماس در صفحه آیفون خود ضربه بزنید.
  • حالا شماره خود را وارد کرده و تماس بگیرید.
  • از آنجایی که شماره شما به دلیل تماس دیگری مشغول است، به پست صوتی متصل خواهید شد (این سرویس باید در آیفون شما فعال باشد).
  • پس از پخش پیام صوتی، دکمه Merge Calls را فشار دهید تا دو تماس مورد نظر ادغام شوند.
  • با این کار فرآیند ضبط مکالمه در آیفون و مخاطب مورد نظر شما آغاز می شود.
  • پس از پایان تماس، به بخش پست صوتی شماره گیر آیفون بروید.
  • صبر کنید تا پیام های ضبط شده (در این مورد مکالمه ضبط شده) ظاهر شوند.
  • به یاد داشته باشید که داده های تلفن همراه آیفون شما باید روشن باشد و اتصال اینترنت برای آیفون برقرار شود تا به فایل های صوتی ضبط شده دسترسی پیدا کند.
  • هنگامی که فایل مورد نظر را مشاهده کردید، همانطور که در تصویر در بالا و سمت راست نشان داده شده است، فقط روی نماد اشتراک گذاری ضربه بزنید.
  • با استفاده از روش های مختلف، می توانید فایل مکالمه یا تماس ضبط شده را برای خود ارسال کنید (مثلاً از طریق ایمیل یا عملکرد Airdrop).

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی AirDrop در آیفون، توصیه می کنیم مقاله «چگونه قابلیت AirDrop اپل را فعال و استفاده کنیم» را مطالعه کنید.

آیا می توانیم بدون اطلاع طرف مقابل به صورت قانونی مکالمه را ضبط کنیم؟

در اکثر کشورها ضبط مکالمات بدون اطلاع طرف مقابل غیرقانونی است. ضبط مکالمات خصوصی افراد بدون مجوز قانونی و افشای آنها بدون اطلاع و رضایت شخص در کشور ما غیرقانونی است. پس در نظر داشته باشید که استفاده نادرست از روش مذکور ممکن است عواقب قانونی داشته باشد. فقط زمانی از این ترفند استفاده کنید که طرف مقابل مطلع و راضی باشد.

در این مقاله با نحوه ضبط مکالمات و تماس ها در آیفون بدون جیلبریک آشنا شدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا