اخبار تکنولوژی

زوم تک دست در برنامه Maps در iOS 11

زوم یک دست در برنامه Maps در iOS 11

با توجه به آپدیت iOS 11، امکان بزرگنمایی اپلیکیشن Maps در آیفون و آیپد با استفاده از روش جدید یک دستی وجود دارد. در این مقاله نحوه بزرگنمایی با یک دست را در اپلیکیشن Maps با استفاده از روش جدید معرفی شده در iOS 11 به شما آموزش می دهیم.

شما باید با روش های بزرگنمایی بر روی برنامه Maps در آیفون و آیپد آشنا باشید. در نسخه‌های قبلی iOS، می‌توانید با قرار دادن دو انگشت روی صفحه و کشیدن آن‌ها به سمت یا دور از یکدیگر، بزرگ‌نمایی و کوچک‌نمایی کنید. علاوه بر این، دو بار ضربه زدن روی صفحه دستگاه یکی دیگر از روش‌های بزرگ‌نمایی با یک دست در برنامه Maps بود.

اما در iOS 11 روش دیگری برای این منظور ارائه شده است که بسیار کاربردی تر از دو روش دیگر خواهد بود. باید بدانید که iOS 11 به تازگی منتشر شده است و کاربران آیفون و آیپد مجهز به پردازنده ۶۴ بیتی قادر به نصب آن خواهند بود. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه انجام این کار، به مقاله «نحوه نصب iOS 11; چگونه یک به‌روزرسانی رسمی iOS 11 را نصب کنم؟» ببینید. استفاده کنید.

اما روش جدید معرفی شده در iOS 11 برای بزرگنمایی با یک دست در اپلیکیشن Maps چیست؟ در ادامه این مقاله با این روش آشنا می شویم. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از بخش ها و مراحل شرح داده شده، می توانید با کارشناسان موبایل تماس بگیرید و از آنها کمک بخواهید. با ما همراه باشید برای استفاده از روش جدید بزرگنمایی با یک دست در برنامه Maps در iOS 11، موارد زیر را انجام دهید:

تلفن های همراه با تخفیف ویژه Mebit را بررسی کنید: قیمت گوشی

روش جدید بزرگنمایی یک دست در اپلیکیشن Maps در iOS 11

برنامه Maps را اجرا کنید.

در حالی که گوشی را با یک دست گرفته اید، دو بار پشت سر هم با انگشت خود روی صفحه ضربه بزنید و انگشت خود را از روی صفحه خارج نکنید.

حالا انگشت خود را روی صفحه به سمت بالا یا پایین بکشید. خواهید دید که دستورات Zoom In و Zoom Out صادر می شود.

زوم یک دست در برنامه Maps

بنابراین، شما با روش جدید بزرگنمایی یک دست در برنامه Maps آشنا شدید که با آپدیت iOS 11 برای شما آورده شده است.

نتیجه

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله روش جدیدی برای بزرگنمایی با یک دست در برنامه Maps یاد گرفتیم که با نصب آپدیت iOS 11 در اختیار شما قرار گرفته است.در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از قسمت ها و مراحل توضیح داده شده، می توانید با کارشناسان موبایل تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بخواهید.

فروشگاه اینترنتی کافه نیوز

خرید موبایل و لوازم جانبی از سایت کافه نیوز می تواند بهترین انتخاب و راه حل باشد; زیرا موبیت برای تمامی محصولات خود هولوگرام و برچسب مخصوص در نظر گرفته و با گارانتی معتبر و طولانی مدت تحویل می دهد. بنابراین اصالت کالا را برای شما آسان می کند و محصولات با کیفیتی را در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین می توانید با خرید گوشی موبایل از سایت موبیت تجربه خوشایندی را برای خود رقم بزنید و در روند خرید با مشکل مواجه نشوید.

پیشنهادات ویژه Mebit

لیست قیمت گوشی شیائومیمقایسه مشخصات تلفن همراه Mi، Poco و Redmi، سوالات، بررسی ها، عکس ها، نظرات و آنچه برای خرید گوشی شیائومی نیاز دارید.

لیست قیمت گوشی های سامسونگ مشخصات تلفن همراه A، M، S و Note، سوالات، بررسی ها، عکس ها، نظرات و آنچه باید بخریم گوشی های هوشمند شما به سامسونگ نیاز دارید.

لیست قیمت آیفون مشخصات گوشی موبایل سری آیفون ۱۱، ۱۲، ۱۳ و پرو، سوالات، نقدها، عکس ها، نظرات و خرید گوشی های هوشمند شما به یک آیفون نیاز دارید.

لیست قیمت گوشی نوکیا نوکیا از طرح ها و مدل های مختلف به علاوه نظرات، عکس ها، بررسی ها و آنچه برای خرید گوشی های هوشمند شما به یک نوکیا نیاز دارید.

خرید لوازم جانبی موبایل | محافظ شیشه و صفحه نمایش، قاب، کیف و کیف هوشمند، هندزفری، هدفون و هدست، شارژر، کابل، کارت حافظه و هدست واقعیت مجازی.

خرید اینترنتی هندزفری، هدفون و ایرفون بی سیم و سیمی با ضمانت اصالت کالا و سلامت فیزیکی به همراه قیمت و مشخصات روز گوشی بلوتوث

خرید می کند پاور بانک و شارژرهایی با Remax، Xiaomi، Energizer، TSCO، Anker، Baseus، Verity، Romos…

خرید شیشه گوشی بهترین انواع محافظ صفحه گوشی، سرامیک، فول چسب و محافظ لنز دوربین و …. برای تمام برندهای دستگاه های تلفن همراه در بازار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا