اخبار تکنولوژی

سرعت شارژ آیفون ۱۵ پرو ظاهراً تفاوتی با نسل قبلی ندارد

به نظر می رسد حداکثر سرعت شارژ مدل های آیفون ۱۵ پرو همانند نسل قبلی برابر با ۲۷ وات باشد.

در حالی که پیش از عرضه سری آیفون ۱۵، گزارش ها حاکی از پشتیبانی مدل های پرو از سرعت شارژ ۳۵ وات بود، اکنون یک منبع ژاپنی می گوید حداکثر سرعت شارژ آیفون ۱۵ پرو به ۲۷ وات خواهد رسید.

وب سایت ژاپنی مک اوتاکارا در گزارشی مدعی شده است که آیفون ۱۵ پرو و ​​۱۵ پرو مکس همانند مدل های آیفون ۱۴ پرو از حداکثر سرعت شارژ ۲۷ وات پشتیبانی می کنند و خبری از سرعت شارژ ۳۵ وات نیست.

سرعت شارژ آیفون ۱۵ پرو تغییری نکرده است

یک ماه قبل از عرضه آیفون های جدید، در گزارشی اشاره شده بود که مدل های آیفون ۱۵ پرو از سرعت شارژ ۳۵ وات پشتیبانی می کنند، اما طبق اطلاعات امروز، خبری از این موضوع نیست و کاربران همچنان به سرعت ۲۷ وات دسترسی دارند.

سرعت شارژ آیفون 15 پرو ظاهراً تفاوتی با نسل قبلی ندارد

همانند سری آیفون ۱۴، اپل می گوید که باتری تمامی گوشی های خانواده آیفون ۱۵ را می توان تا ۵۰ درصد در ۳۰ دقیقه شارژ کرد. برای این کار به یک آداپتور ۲۰ وات یا بالاتر نیاز دارید. همانطور که می دانید از چند سال پیش شارژر از جعبه آیفون خارج شده و باید آن را جداگانه خریداری کنید.

سال گذشته، وب سایت ChargerLAB اعلام کرد که شارژر ۳۰ واتی USB-C اپل ارزان ترین شارژر این شرکت است که حداکثر سرعت شارژ مدل های آیفون ۱۴ پرو یعنی ۲۷ وات را به دست می آورد. به نظر می رسد که این مشکل برای مدل های آیفون ۱۵ پرو نیز صدق می کند. این شارژر با قیمت ۳۹ دلار به فروش می رسد.

با وجود گزارش امروز، همچنان باید منتظر معرفی خانواده آیفون ۱۵ باشیم، این محصولات روز جمعه هفته جاری در اختیار خریداران قرار می گیرد و رسانه ها و مصرف کنندگان آن را پیش نمایش می دهند. بنابراین سرعت شارژ واقعی نسل جدید آیفون احتمالا کمتر از یک هفته دیگر مشخص خواهد شد.

علاوه بر سرعت شارژ، عمر باتری آیفون نیز باید مشخص شود. در حالی که اپل از تراشه ۳ نانومتری کمتر کارآمد در مدل های پرو استفاده می کند و ظرفیت باتری سری آیفون ۱۵ اندکی افزایش یافته است، به نظر می رسد با همان شارژدهی نسل قبلی روبرو خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا