اخبار تکنولوژی

چراغ فلش گوشی اندرویدی خاموش نمیشه؟

رفع مشکل خاموش نشدن فلاش گوشی اندروید

این قابلیت برای استفاده از فلاش تلفن همراه به عنوان چراغ قوه از طریق نرم افزار خاصی در دسترس است. این عمل علاوه بر اینکه در برخی مواقع مفید است، می تواند مشکلاتی نیز ایجاد کند که یکی از آنها گیرکردن و روشن ماندن فلاش است. در این مقاله نحوه رفع مشکل خاموش نشدن فلش در گوشی موبایل اندروید را به شما آموزش می دهیم.

شاید شنیدن اینکه فلش گوشی هوشمند به صورت خصوصی در رابطه با نرم افزار روشن می شود و حالا دیگر خاموش نمی شود برایتان عجیب باشد! این پدیده بسیار عجیب است اما گلایه هایی از سوی کاربرانی وجود دارد که می گویند فلاش دوربین موبایل خود را از طریق برنامه به عنوان چراغ قوه روشن کرده اند و اکنون نمی توانند آن را خاموش کنند و برنامه چراغ قوه ای که کمک می کند نیز قابل اجرا نیست. در این مورد! به این ترتیب اگرچه خاموش نشدن فلش گوشی بسیار عجیب است، اما ممکن است!

اما اگر با مشکل خاموش نشدن فلش موبایل مواجه شدیم چه کنیم؟ روش های مختلفی برای حل این مشکل وجود دارد. در این مقاله می خواهیم گروهی از این راه های موثر برای حل مشکل خاموش نشدن چراغ قوه موبایل اندروید را برای شما شرح دهیم.

از منوی تنظیمات اصلی در دستگاه های تلفن همراه استفاده کنید

اگر فلاش موبایل را از طریق نرم افزار خاصی به چراغ قوه تبدیل کرده اید و حالا فلاش موبایل خاموش نمی شود سعی کنید از نرم افزار نصب شده خارج شوید. ممکن است این نرم افزار مخرب باشد و عامل این مشکل باشد. سپس به نرم افزار دوربین دستگاه خود بروید و تنظیمات چراغ قوه را دستکاری کنید. این امکان وجود دارد که با روشن و خاموش کردن فلاش دوربین از طریق نرم افزار پیش فرض دوربین نصب شده بر روی تلفن همراه، مشکل خاموش نشدن چراغ فلاش موبایل برطرف شود. اگر مشکل شما از این طریق حل شد فراموش نکنید که برنامه چراغ قوه ای که نصب کرده اید را سریعا از گوشی موبایل خود حذف کنید.

تلفن همراه خود را ریست کنید

راه حل دومی که می توان برای رفع این مشکل استفاده کرد، ریست کردن تلفن همراه است. اگر یک اشکال جزئی برنامه باعث این مشکل شده است. یک ریست ساده احتمالاً می تواند این مشکل را برطرف کند. برای این کار دکمه پاور دستگاه را فشار دهید. همچنین اگر باتری گوشی هوشمند شما قطع شده است، می توانید آن را جدا کرده و دوباره نصب کنید و در نتیجه گوشی موبایل خود را ریست کنید.

تلفن همراه را در حالت ایمن قرار دهید و از فلش استفاده کنید

روش بعدی که برای رهایی از این مشکل پیشنهاد می شود، وارد شدن به حالت ایمن تلفن همراه است، احتمالاً یک نرم افزار شخص ثالث نصب شده روی تلفن همراه شما مخرب بوده و باعث این مشکل شده است. در این شرایط، بوت کردن دستگاه در حالت ایمن ممکن است مشکل را حل کند.

به این ترتیب، متوجه خواهید شد که یک برنامه شخص ثالث مخرب باعث ایجاد مشکل شده است. بنابراین باید نرم افزارهای مشکوک موجود را از تلفن همراه خود حذف کنید.

تلفن همراه خود را اجباری ریست کنید

با نگه داشتن همزمان دکمه های ولوم پایین و پاور می توانید موبایل اندرویدی خود را به سختی ریست کنید. در این شرایط یک حالت شک در تلفن همراه ایجاد می شود و تلفن همراه دوباره به روز می شود و کار می کند. این فعالیت ممکن است مشکل شما را حل کند.

از چندین نرم افزار چراغ قوه به طور همزمان استفاده نکنید!

در برخی مواقع مشاهده شده است که استفاده همزمان از چندین نرم افزار چراغ قوه باعث مشکل خاموش نشدن فلاش موبایل شده است. بنابراین سعی کنید تنها از یک نرم افزار چراغ قوه بهینه شده در تلفن همراه خود استفاده کنید و چند نرم افزار چراغ قوه را همزمان نصب نکنید.

سازگاری نرم افزار چراغ قوه با نسخه اندروید تلفن همراه خود را ارزیابی کنید

به احتمال زیاد نرم افزار چراغ قوه ای که استفاده می کنید بدافزار نیست و تنها دلیل مشکل خاموش نشدن چراغ قوه موبایل مربوط به عدم تطابق این برنامه با نسخه سیستم عامل اندرویدی است که روی گوشی موبایل شما نصب شده است. بدین ترتیب به صفحه دانلود نرم افزار چراغ قوه خود در فروشگاه گوگل پلی رفته و سازگاری آن را با نسخه های مختلف سیستم عامل اندروید ارزیابی کنید. اگر نرم افزار چراغ قوه مورد نظر با نسخه اندروید نصب شده بر روی تلفن همراه شما سازگاری ندارد، لطفا از سایر نرم افزارهای چراغ قوه کمک بگیرید. در این صورت احتمالا با حذف این نرم افزار از دستگاه، مشکل خاموش نشدن فلاش موبایل نیز برطرف خواهد شد.

تلفن همراه خود را به حالت کارخانه بازنشانی کنید

آخرین راه حل نرم افزاری ارائه شده، ریست فکتوری گوشی موبایل است. باید بدانید که با بازنشانی تلفن همراه به تنظیمات کارخانه، تمامی اطلاعات و تنظیمات آن حذف شده و به حالت پیش فرض کارخانه تغییر خواهد کرد.

تلفن همراه خود را به تعمیرگاه ببرید

اگر پس از انجام روش های بالا همچنان مشکل خاموش نشدن فلاش تلفن همراه وجود داشت، حتماً مشکل سخت افزاری است، بنابراین باید تلفن همراه را به مرکز خدمات رسانید تا تعمیرکار مشکل را برطرف کند.

نتیجه

همانطور که در این مقاله مشاهده شد راه های رفع مشکل خاموش نشدن چراغ قوه موبایل اندروید را توضیح داده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آیا می خواهید در مورد آخرین به روز رسانی ها اعلان دریافت کنید؟ خیر بله